frustraties ..

1.6K 88 4
                                    

Pov : Kawthar

Vandaag is het woensdag en ik douchte me snel . Ik had niet eens tijd om men haren te drogen maar i don't care . IK deed gewoon snel mouse in men krullen en ging vervolgens naar beneden waar ik alles nam aangezien ik straks moet werken en pas rond 20:00 thuis ben . Ik moet vandaag ook nog naar de kickboks . Toen ik zeker wist dat ik alles bij had ging ik naar buiten en ging in looppas naar school . IK zag geen Ilham staan aan het station en het was best laat plus ze antwoorde ook niet op al men berichten dus vertrok ik al .

Aangekomen op school keek ik op men gsm welk vak ik heb. Besef het is Januari en ik ken men lessenrooster niet eens van buiten . Ik zie dat ik Aardrijkskunde heb en ben zo blij dat ik Aardrijkskunde heb . Die leerkracht is de chillste leerkracht die we hebben. Ik kwam wat later de klas binnen en het enige wat hij zei was :"Kawthar zet je neer en pak pagina 56 ". Ik knikte en ging naast Nabil zitten . De hele les verliep best wel leuk , we hadden het over Marokko. Dus het was niet zo saai na het eerste lesuur had ik een tussenuur en ging ik maar naar de speelplaats . Er kwam een leerkracht zagen dat als we tussenuur hebben we naar de refter moeten en niet buiten moeten zitten. Ik stond geïrriteerd op aangezien deze vrouw hier een preek van 5 minuten heeft gegeven over dat ik in de refter moet zitten . Ik ben in die 5 minuten niet 1 keer aan de woord geweest . Ik stapte de refter binnen en ging zitten aan een tafeltje en deed men oortjes in en legde men hoofd op de bank .

Ik werd verstoord door de bel en stond op . Ik zou liegen als ik zeg dat ik niet sliep . Slaap op school is de beste . Vooral als je zo moe als mij bent maar nooit iets doet. ik kwam al snel Nirmin en Amir tegen ik zag Amir zen arm over Nirmin haar schouders. Toen ik bijna bij hun was maakte ik kotsgeluiden . Amir lachte me uit en zei :" Tzz niks gewoon ." Ik lachte en trok een vies gezicht hij zei :"Ewa kijk dan ". Ik keek naar hem en hij gaf Nirmin een kus . Ik zei :"Nog steeds vies ". Waarop Nirmin me oogrolllend aan keek . Ik wilde naar de meiden gaan , ik zag hun aan het einde van de gang zoekend kijken. Voordat ik ook maar bij hun aankwam ging er zo'n meisje tegen me aanrammen . Ik zei :"Haloow ! Je bent niet de enige in deze gang "! Ze draaide zich om en zei :"Wat ? heb je het tegen mij "? Ik zei :" Ja wesh denk je deze gang is van je vader dat je hier tegen mensen gaat aanrammen zonder ook maar moeite te nemen om sorry te zeggen "! Ondertussen zag ik een hele groep rond ons vormen , voordat dat ze ook maar wat kon zeggen . Hoorde ik :"Beter zeg je volgende keer sorry en loop je gewoon normaal rekening houdend met andere "! Het meisje zag Zakaria en zei gelijk :" Omg is ze fam van je ssory dan ". Ik keek haar met grote ogen aan en Zakaria trok me mee . Ik lachte uit het niks en hij keek me raar aan .

Ik deed het meisje na en zei :" Had je niet door hoe snel ze veranderde van houding gewoon omdat jij je even ging mengen wat dat trouwens helemaal niet hoefde . Hij lachte en zei :"Kleintje, ga je me nu vertellen dat jij dit alleen kon afhandelen zonder mij? " Ik knikte zelfzekerd en hij zei :" Trouwens het was toch geen moeite dat wijf is allang smoor op me ze stuurt me zelfs van die rare instagram berichten al ze me met iemand anders ziet ." Ik lachte hem uit en hij zei :" Ewa ja men schoonheid doet wonderen ". Ik keek hem droog aan en ging naar men vriendinnen . Ilham zei : Hay hay twee dagen achter elkaar al met elkaar zitten praten ". Ik lachte en maakte haar weer duidelijk dat het niks voorstelde en vertelde hun over die 'ruzie' . Sofia zei : " Stop met j standpunt te verdedigen ik blijf erbij dat jullie leuk zijn ". Ik zag Meryem wat afwezig de kant van Nabil opkijken en ik zei :"Eey lovergirl ga maar hoor ". Ze keek ons twijfelend aan en de rest stemde ook in en ze ging naar hem .


Na school ging ik naar men werk en daar was het ook niet veel beter aangezien ik de hele dag een zagende Kamalia moest aanhoren over het feit dat Zakaria er niet is . Ik antwoorde niet eens op haar gezaag en liet haar gewoon . Ik was het zat haar zo aan te horen . Na het werk ging ik gelijk naar kickboksles . Ik as op tijd en kleede me om en ging naar de les . Ik hield van deze sport , het was zo leuk om je frustraties ergens op te richten . Ik zag tot mijn verbazing Kamal en Zakaria hier ook . Het raarste vond ik dat Zakaria er was . Hij kwam niet naar werk maar wel naar hier . Het was iets wat ik niet goed begreep maar eens de meisjes aankwamen deed ik gewoon men ding en ging vervolgens helemaal moe naar huis .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu