Nieuwe werkster 😄

1K 57 14
                                    

Het is zaterdag en ik moest de hele dag van alles en nog wat gaan kopen / ophalen voor men werk . Het is weekend wat dat dus ook betekend dat ik Ilham terug kan gaan zien . We gaan vandaag weer eens hard werken in de studio . Ik heb nieuwe meubels nodig voor de studio die we eerst gaan halen . Vervolgens gaan we nog wat foto's maken voor de instagram van mij en de sponsors. Ik heb vandaag ook nog een gesprek met een meisje dat nieuw is en bij ons komt solliciteren vandaag . Ilham heeft examens en ik had gevraagd op sociale media of iemand intrede heeft om mij te helpen . Dit meisje sprong er voor mij gelijk uit omdat ze zelf ook van alles probeert met kleding . ik stond vandaag op met een goed gevoel , het is vandaag dan ook eindelijk het begin van de zomer . Je kon het dan ook gelijk zien aan het zonnetje 😍.

Ilham kwam me rond 9:00 al ophalen en ze keek me gelijk raar aan . Ze zei :"Kifesh je draagt zo'n outfit terwijl wij naar de Ikea gaan en meubels gaan kopen ". Ik lachte en zei :"Ewa ja je kent me toch langer dan vandaag om te weten dat ik nooit 'slecht gekleed' de deur uitkom ". Ze lachte en we vertrokken gelijk naar de Ikea . Onderweg vertelde ik Ilham alles over de afgelopen week , hoe Zakaria me heel de week alleen maar lastig gevallen heeft . Hoe hij me bij de studio bleef opwachten voor de deur , hoe hij me bij de bakker zag , hoe hij me gisteren nog voorschut zette met zen moeder erbij . Ze zei :"Whuut deze gast geeft niet op "! Ik knikte en zuchtte luid , ze keek me even aan en ik had het gelijk door en zei :"Wat "? Ze zei : "Kawthar is hem negeren de juiste keuze "? Ik deed men schouders omhoog en zei :"Pff eerlijk gezegd weet ik het zelf niet.... Maar hij moet wel even gaan beseffen dat ik niet in 1 2 3  zomaar normaal kan doen ". Ze knikte en zei :"Ja maar vergeet niet dat door al deze afwijzingen het volgens mij wel duidelijk is ". Ik wist dondersgoed dat ik vanbinnen het hem nog steeds kwalijk neem wat hij heeft gedaan . Ook al zeg ik misschien altijd dat ik er allang overheen ben ...
Ilham vroeg me op van onderwerp te veranderen :"Wist je dat er een reünie komt op Sint -Ursula (middelbare school) . Ik keek haar verbaasd aan en zei :"Zeg wollah "? Ze knikte en zei :"Ja heb het gehoord van men nichtje die daar ook zit ". Ze zei:"Ik wil eerlijk gezegd wel gaan , zo zien hoe iedereen is geëindigd en die leerkrachten is laten zien dat we toch succesvol zijn geworden ". Ik lachte en zei :"Yess ik wil zeker ook gaan

Aangekomen bij de Ikea ging ik eerst natuurlijk een foto nemen van mijn outfit :

Ik droeg een rode wijde vroeg met een basic zwarte shirt met daarop de letters "Perfection is just a word"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik droeg een rode wijde vroeg met een basic zwarte shirt met daarop de letters "Perfection is just a word". Ik droeg nog een zonnenbril en wat armbanden . Men haar had ik gewoon in een lage staart gedaan . Na een 100 tal foto's zat er eindelijk eentje tussen die me beviel en ik poste hem gelijk . Ik poste de foto en we gingen vervolgens naar binnen .
Na een paar keer rond te hebben gestapt kocht ik een kast en wat tafeltjes met hangstoelen . Ik erkende het contract en ging zo naar buiten . Over een weekje zullen ze het zeker leveren

Terwijl ik bezig was met alle kleding te combineren , ging Ilham de statieven en lichten en de camera's opzetten . Ik maakte en snap met 'work💪' en ging dan verder . Na een paar leuke inspiratie voor zomerkleding samen te hebben gelegd ging de bel van mijn studio . Ik ging naar de deur en zag het meisje er staan , ik gaf haar de gebruikelijke kussen en zei :"Safae toch "? Ze knikte en was duidelijk heel blij wat me nog meer zin gaf om haar binnen te laten . Ze is zeker nog een frisse verschijning en jong ook , ze is 16 . Dat is dan ook een van de redenen dat ik haar koos . Want ik hou ervan om juist let het minste talent samen te werken . Zodat ik hun dan ook wat aan kan leren en niet dat ze alles al zelf kunnen doen. Dan is mijn hulp juist onnodig .

Nadat ze ook kennis maakte met Ilham , nam ik haar gelijk mee in de eerste fotoshoot van de zomerkleren . Af en toe gaf ik haar tussendoor uitleg over de camera , belichting , statieven ,... gelukkig is ze een snelle leerling en kon de meeste dingen al snel mee oppikken . Het is haar eerste dag dus veel verwachte ik zeker niet van haar .

Ik vroeg haar ook of ze ook vakantie gaat en ze zei dat ze missen juli gaat . Ik knikte daarop en ik kwam er achter dat ze naar dezelfde stad gaat . Al hoceima , ik heb dus voorgesteld om op vakantie gewoon van de outfitten die ik draag te gaan posten en met de video's zien we nog wel. Na een geheel plan met haar gemaakt te hebben en klaar te zijn met alles. Ging Safae naar huis en gingen ik en Ilham wat eten en nog wat tijd samen doorbrengen .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu