De volgende dag wilde ik nog een keertje de tweeling bezoeken maar besloot dat uiteindelijk niet te doen . Aangezien de familie van men oom vandaag op bezoek komt in het ziekenhuis en ze echt met veel zijn . Ik stond op en ontbeet aan de ontbijttafel en ging dan na het ontbijt gelijk men kleren aandoen :
Ik droeg een grijze broek met scheuren in waaronder een wit laagje . Daarboven een rode wolle trui en ik deed er nog witte filas onder aan . Nadat ik klaar was vertrok ik richting de tramhalte waar Ilham me al stond op te wachten . Ik heb na 93742 jaar sparen eindelijk het geld om een fototoestel te kopen . Ik hou van foto's maken en wilde het echt allang .
We namen de tram naar het centrum en gingen naar de mediamarkt . Nog maar aangekomen in het centrum viel het op dat het heel erg druk is . Aangekomen in de mediamarkt Keek ik rond en zag ik een bordje met 'camera's ' opstaan . Ik en Ilham liepen er naar toe en ik begon te kijken naar de camera's . Ik wist hier dus niets van dus vroeg ik een medewerker :"Welke camera's zijn de beste "? Na lange en saaie woorden van die gast ging ik toch voor een Sony camera . Ik rekende af en werd gelijk blij met mijn aankoop die ik gedaan heb . Hierna deed ik niets meer aangezien al men geld naar de camera is gegaan . Dus gingen we gewoon naar huis . Aangekomen bij mijn huis gingen we gelijk naar boven en gingen we de camera gelijk uitproberen . Ik kwam er al snel achter dat het echt mooie foto's maakte .
Nadat ik dat gedaan had gingen we wat naar buiten . Ook al is het al 17:00 we hebben zin in eten . We gingen de deur uit en volgde onze straat . Al snel viel ons op dat het groepje jongens van de wijk weer eens buiten zaten . We hoorde hun zware stemmen al van ver . Ik en Ilham liepen gewoon langs hun en zagen sommige jongens nog naar ons lachen . We kende ze allemaal maar alsnog dat begroeten enzo blijft ongemakkelijk ,vooral als ze in groep zitten . We kwamen aan bij het nachtwinkeltje en pakten redbull en chips en nog wat snoep . Ik hoorde men naam en keek achter me en zag Zakaria staan . Ik lachte naaf hem en hij lachte terug en zei :"Wat doen jullie nog zolang buiten "? Ik zei :"We hadden honger ". Hij lachten en zei :"Jullie doen ook alles voor eten. We lachten en betaalde alles en tot mijn verbazing stapte hij mee met ons . Hij vertelde ons over zen stage dat hij maandag daardoor niet op school zal zijn . Ik luisterde gewoon aandachtig en knikte op sommige momenten om hem aan te geven dat ik mee ben met het gesprek . We passeerde na even weer de jongens en Zaka begroette hun . Net op het moment dat ik dacht dat hij bij hun zou blijven kwam hij achter ons aan . Hij zei :"Jullie denken toch niet dat ik jullie alleen naar huis laat gaan op dit uur . " ik zei :"We zijn ook alleen tot aan de winkel geraakt ". Hij zei :"Nee geen tegenspraak ik ga mee , het is gevaarlijk op dit uur". Ilham lachte alleen sneaky en toen we bij haar huis aankwamen ging ze zomaar naar binnen . Terwijl ze eigenlijk met me mee zou gaan . Bijna bij mijn huis aangekomen zei Zaka :"Sorry voor men bezorgdheid maar heb een neefje die ooit ook dacht dat hij veilig thuis zou geraken en zo in elkaar geslagen werd op straat ". Ik keek hem geshockeerd aan en ik zeg je eerlijk dat ik die pijnlijke steek ook voelde . Je zag aan zen gezicht dat hij er niet goed van is . Ik zei :"Omg wat erg! Ik zag zeker uitkijken volgende keer ". Hij lachte en zei :"Beter doe je dat kleintje " en gaf me nog een knipoog en ik stapte de hoek om naar men huis en ging naar binnen. Na die ontmoeting voelde ik me heel erg goed en moest alleen maar lachen als ik er aan dacht .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...