Partyy👑🎉

3K 120 25
                                    

Xxl deeltje (1855 woorden) 

Pov : Amir
Yeahh! Vandaag is het men vrouwtje haar bdayy . Ik ga haar straks ophalen om wat leuks te doen en heb haar cadeautjes al allemaal klaarstaan in men kamer Men moeder stond in de gang en keek me aan met al die cadeautjes . Ze weet denk ik wel dat ik een vriendin heb ze zei me gewoon :"Als ze de ware is zal ik haar toch wel zien ". Daarom gat ze er ook niet echt op in . Ze is meer van :'doe je ding '. Daarom houd ik van men moeder . Ze is niet het soort moeder die zich gaat bemoeien in men leven . Ze keek me aan en zei :"wens haar een gelukkige verjaardag ". Ik keek haar even raar aan ze lachte en zei :"Ben je dom? Je loopt hier rond met een grote beer met 'Happy birthday ' instaan ". Ik lachte zelf ook om men domme actie en bleef men gsm in de gaten houden . Ik heb het bloemboeket opgestuurd met de post naar Nirmin haar huis . Kawthar ging speciaal vroeg opstaan zodat niemand het kon zien . Ik hoopte maar dat het gelukt was . Er zat namelijk ook een kaartje bij met om hoe laat ze klaar moest staan .

Pov : Kawthar
Oow shit ! Ik heb me verslapen . Ik ging gelijk naar bendeden en keek bij de post . Ik zag gelukkig de man net aankomen met de bloemen van Nirmin . Ik pakte het aan en ging zo stil mogelijk naar binnen . Men ouders waren volgens mij weg maar ik was er niet zeker van daarom dat ik toch maar het zekere voor het onzekere nam . Ik stormde de kamer van Nirmin in en zag haar nog slapen . Ik sprong op haar bed en riep :"HAPPY BIRTHDAYYY". Ze keek me nog helemaal gedrogeerd aan . Ze zei :"wjwjw laat me slapen ". Ik lachte en zei :"oke oke dan wil je zeker ook niet weten wat AMIR je heeft opgestuurd ". Ze ging gelijk uit haar bed en keek naar de spullen die ik op haar bureau had gelegd . Ik blijf het zeggen dat ik dit cute vind van hem . Ze keek helemaal blij naar het bloemstuk en werd helemaal blij . Ze zei :"neee hoe heeft hij dit  gedaan zonder dat mama of papa dit zagen "? Ik zei :"ewa ja daarvoor het je de beste zus genaamd Kawthar ". Ze knuffelde me en ik was blij dat dat ze het mooi vond .
Dit was het bloemstuk👇.

Ze zei :"oow wacht er zit nog een kaartje bij "

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze zei :"oow wacht er zit nog een kaartje bij ". Ze keek wat er geschreven stond: happy birthday prinsesje . Ik hou van je mogen der inshAllah nog vele gezonde jaren komen . Zie nu maar dat je voor 13:00 klaarstaat".
Xxx Amir
Ze wouw een snap maken van haar cadeau . Ze was zelfs zo blijf dat ze de beer ernaast niet eens zag .ik zei :"Oow dus je wilt deze niet "? Ze keek op en zag die mooie grote beer met 'happy  birthday ' opstaan . Ze werd gelijk weer helemaal blij en het was duidelijk een geslaagd cadeau . Ze maakte een snap met als bijbehorende reis 'cadeau van 💍'.

Ik moest het 'restaurant' nog klaar gaan maken met de meisjes . Ik had een restaurant geduurd waar dat we haar verjaardag met eten konden vieren . Ik moest wel het daar nog gaan versieren . Amir zou me daarbij helpen maar ik denk niet dat hij er geraakt . Hij smste me met :"ik geraak er niet ik moet nog samen met Nirmin een jurk gaan uitkiezen ". Ik zei :"hoe moet ik er nu gaan geraken "?
Amir :"Wacht gewoon rond 13:15 voor je huis ik zorg wel voor vervoer ".
Ik:" Ik ga niet zomaar bij iemand in de auto stappen en dan nog die 'iemand ' moet ook nog langs het huis van men vriendinnen rijden ".
Amir :" Geen stress kleintje ik zorg wel voor het vervoer en helpende handen voor het versieren ".
Ik :"Ewa is goed  zeg wel dat die persoon op tijd moet komen ."
Amir: "sgoed kleintje ".

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu