Lift 🚘

1K 61 6
                                    

Vandaag ben ik al heel de dag bezig aan men webshop die al half af is . Ik moet alleen nog een paar producten erin zetten . Voor de rest heb ik gisteren tot laat gewerkt aan de structuur en foto's van de voorpagina . Ik ging naar huis en kleedde me om omdat ik een etentje heb met Safae , waar we gaan praten over van alles en nog wat dat moet gebeuren de komende weken . Onze tijd is beperkt dus wil ik het haar zo snel mogelijk uitleggen . Ik droeg een outfit en ging vervolgens snel men huis uit . Het was zonnig dus ging ik te voet , niet dat ik zo veel keuze had aangezien ik nog steeds geen rijbewijs heb .

Ik stapte over de grote markt en kwam een meisje tegen die me gelijk herkende . Ik praatte wat met haar en vroeg haar of ze een foto wilde trekken van mijn outfit . Ze knikte heel vriendelijk en nam er gelijk een paar . Ik keek wat er tussen zat en postte er eentje :

Ik draag een beige broek met daarop een basic wit truitje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik draag een beige broek met daarop een basic wit truitje . Daarop deed ik nog men bontjas over aan en verder had ik mijn haren gewoon los zoals gewoonlijk. Ik had nog een beige tasje bij me . Na de foto bedankte ik haar en ging nog op de foto met haar en ging dan naar het eettentje waar we afgesproken hadden . Ik zag haar nog nergens dus ging ik al aan een tafeltje zitten en keek al wat in de menu . Na een tijdje zag ik haar aankomen met Zakaria . Ze nam afscheid van Zakaria wat me gelijk een zucht van oplichting gaf . Hij keek niet eens om en was al weg . Ik stond op en begroette Safae , ze zei :"Ja sorry dat ik wat later ben maar Zakaria heeft me gebracht en er was file ". Ik zei :"Geen probleem geen probleem je bent er nu toch dat is het belangrijkste ". Ik pakte gelijk mijn agenda en laptop en terwijl de laptop aan heg opstarten is , keken we al naar de menu's . De ober kwam en we bestelde ons eten en gingen verder met de planningen.

Na een dik anderhalf uur te  zitten plannen is de planning af en is het alleen onze taak om ons eraan te houden . Safae is gelukkig een meisje met een gestructureerde agenda en ze weet ook zeker waar ze over spreekt . Na alles bleven we nog even zitten en leerde we elkaar Beter kennen . Zo kwam ik te weten dat ze later zeker in de mode wilt werken en ze nu marketing volgt op school . Nadat ik haar overdonderde met vragen vroeg ze me :"Vanwaar ken je Zaka eigenlijk "? Ik krabde even aan mijn achterhoofd en zei :"Euh ja ik ken hem van school we zaten samen op de middelbare ". Ze knikte en zei dan :"Haat je hem "? Ik keek haar zehma geschrokken aan en zei :"Nee waarom vraag je dat "? Ze deed haar schouders omhoog en zei :"Gewoon ik heb soms het idee dat je niet bepaalt geniet van zen gezelschap net zoals de andere dames ". Ik lachte en zei :"Nee nee haten zeker niet ".

Na een leuke babbel is het alweer tijd om naar huis te gaan . Ze zei :"ja ga maar ik blijf nog wachten op Zaka die me zo komt halen ". Ergens vond ik het niet kunnen om haar alleen te laten . Aangezien ik ouder ben en de verantwoordelijkheid over haar heb dus bleef ik maar mee wachten . Na een dikke vijf minuten zag ik zen auto al aankomen . Ik wilde Safae net kussen om afscheid te nemen totdat ze me meetrok . Ze beviel Zakaria met deze woorden :"Breng haar ook naar huis "! Hij lachte om haar actie en zei :"Ja chef ". Het ergste is dat ze gewoon vanachter ging liggen niet zitten , nee dit meisje ging liggen zodat ik zeker geen keus had en vooraan moest gaan zitten. Safae smste me in de auto met :"Denk je ben ik blind oulah "? Ik antwoordde met :"huh"? Ze antwoordde niet meer en kwam naar voor geleund tussen mij en Zakaria en verbond haar gsm met de auto . Ze zette muziek zo luid als het kon en de twee begonnen te rappen . Ik kon het zelf niet laten om ook mee te doen . Like het is svn alias met trip naar la . Dat liedje is gwn 🤩.  Ik negeerde de lachende blikken van Zakaria . We kwamen bijna aan bij mijn huis en ik bedankte hem snel snel . Hij zei dat het geen probleem is en ik zei nog tegen Safae :"Niet vergeten morgen na school bij mijn kantoor ". Ze knikte en schonk me de hele tijd een pedoface die ik er zo af wilde slagen .

Thuis speelde ik met Fadoua en ging dan gelijk slapen want ben best wel moe . In men bed keek ik lachend terug naar de dag en kreeg ik nog een bericht van Safae met 'Don't wordt ik vertel hem niks hoor '. Ik las het en legde men gsm neer want geen idee wat deze gekkerd in haar hoofd heeft .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu