Achtbaan 🎢

1.4K 65 15
                                    

Het was zondag en ik stond vandaag op rond half 10 . Ik ging naar beneden en zag Nirmin aan de telefoon ze zei :"Ja sgoed ik zal Kawthar ook ineens meevragen ". Ik keek haar raar aan terwijl ik een yoghurt uit de koelkast haalde . Ze legde haar telefoon neer en zei :"Heb je zin om mee te gaan naar Walibi ". Ik keek haar raar aan en zei :"nu"? Ze zei :" Nee gisteren tuurlijk nu "! Ik zei :"Wie gaat er allemaal "? Ze at van haar brood en zei :"Amir en wat vrienden van hem en mij ". Ik knikte en zei :"Mag Ilham dan ook mee "? Ze keek even bedenkelijk voor zich en zei uiteindelijk :"okeyy er is nog wel een plek in de auto ". Ik was gelijk blij en belde Ilham . Ik zei haar zo snel mogelijk van da bed op te staan en haar klaar te maken want over een uurtje komen we haar halen . Ze was blij maar tegelijkertijd geïrriteerd dat ik haar nu mas vraag zo last-minute. Ik haakte snel af en ging naar men kamer en koos snel een simpele outfit . Ik wist 100% zeker dat ik nat zou worden door de attracties daar dus deed ik maar wat simpels aan 👇.

Nadat ik klaar was deed ik een knot in men haar ik liet ook twee plukken los voor men ogen en ging dan naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat ik klaar was deed ik een knot in men haar ik liet ook twee plukken los voor men ogen en ging dan naar beneden . Ik pakte van de kast in de gang een grote tas en stopte die men men lader , oortjes en eten . Ik hoorde Nirmin met Amir praten en hij stond blijkbaar voor de deur . Ik ging naar buiten begroete hem en ging in zijn auto zitten . Ik zei :"ewa Ilham gaat ook mee he "? Hij knikte en zei :"Nirmin vertelde me het al ". Ik knikte en Nirmin kwam in de auto zitten en we reden naar het huis van Ilham .

De gehele rit was Amir aa de telefoon met zen vrienden die er blijkbaar al waren . Het boeide me ook niet echt wie het was want ik en Ilham waren toch van plan om alleen op stap te gaan . Aangekomen bij walibi parkeerde we de auto en stapte naar de ingang . We kochten onze kaartjes en eens binnen zagen we een vriendin van Nirmin en wat vrienden van Amir . Ik begroeten het meisje en wat vrienden van Amir met een hand . Ik zag aan het einde Zakaria staan , hij glimlachte naar me en schudde men hand . Ik wilde zeggen tegen Ilham dat we gaan. Maar ze deed die pedoface en kwa dichter en zei :"Nee we blijven ". Ik maakte men ogen groot en wist gelijk waarover deze bitch heg had . Ze had namelijk Zakaria weer gezien en ging heel het tripje lang sneaky doen. We begonnen bij een houten achtbaan die niet overkop ging maar wel best snel en stijl omhoog en stijl naar beneden gaat . Bij deze was ik niet bang we gingen met zen alle daarin zitten en ik zat naast Ilham en achter me zat Zakaria met Samir (een vriend van Amir ) . Eens we naar bendeden gingen voelde ik die adrenaline al in mijn buik en schreeuwde  ik het uit het kietelde zo hard. 

We hadden al wat attracties gedaan en Zakaria kwam naast me stappen en zei :"wedden dat je dit niet durft ". Hij wees naar een attractie waar je met je voeten los zit en hij heel hevig overkop gaat . Ik lachten en zei heel stoer :"Tuurlijk wel wedden van wel en als ik durf wat krijg ik dan "? Hij dacht na en zei :"koop ik eten voor je "? Ik lachten en zei :"deal"!  We lieten de rest weten dat we hierin gingen en Ik spurtte achter hem aan naar binnen er was een best wel lange rij . Ik zei :"Ik ga dit doen ". Hij zei :"We gaan wel zien". Ik focuste me op de mensen die instapte en slikte wanneer hij de eerste keer overkop ging . Ik werd best wel bang dat kan ik niet ontkennen . Ik glimlachte naar Zakaria die me maar wat aan zat te staren . Hij glimlachte Terug en deze jongen is zo mooi mashAlalh 😭😍. Hij aaide zen baart en had ook even een twijfelend gezicht . Ik vroeg hem uitdagend :"bang of wat "? Hij lachte en zei :"Nooit ". Ik knikte en volgde de rij.

Na een korte tijd aanschuiven gingen we zitten . Ik zag iedereen van onze vrienden ons beangstigend aankijken want ze durfde zelf niet . Ik lachte maar wat maar vanbinnen stond ik te shaken . Een meneer die hier werkte checkte onze beveiliging en Zakaria vroeg :"Bro ben je zeker dat hier niemand uitgevallen is". Ik lachte hem uit maar stiekem vroeg ik me dit ook af . De man schudde lachend zen hoofd en voor ik er ook maar klaar voor was vertrok het . Ik schreeuwde elke keer wanneer het overkop ging . Zakaria daarentegen hoorde ik de ganse rit niet .
Toen het stopte gingen we terug naar onze vrienden en Zakaria zei :"Wollah dees meisje heeft me doof gemaakt ". Ik lachte en Ilham bleef maar naar ik en Zakaria om de beurt kijken . Ik zei tegen hel :"jaja ik heb gedaan dus je betaalt eten voor me ". Hij lachte en zei :"jaja kleintje een deal is een deal zeker dus  ja ".

Na veel attracties gingen we eten we kwamen aan bij een kraampje en het was  bijna mijn beurt om te bestellen . Zakaria zei :"wat wil je "? Ik zei :"doe mij maar '2  fishburgers met frieten , een grote cola en 3 chocolademouzen". Hij keek me gewoon normaal aan en knikte . Het was onze beurt en hij wouw beginnen met alles zeggen . Totdat ik zei :"was maar een grapje ". Ik keek de vrouw aan en zei :"voor mij een fishburger menu en een cola ". Hij lachte en hij bestelde ook . We gingen zitten aan een tafeltje en ik zei:"Meende je dat serieus dat je dat voor me wilde kopen ". Hij lachte zei :"Ja tuurlijk als je dat wouw ". Ik lachte en vond het ergens wel cute dat hij dit echt voor me wilde kopen .

Toen we klaar waren met een deden we nog 3 attracties en gingen vervolgens naar huis. Het was leuke n in de auto praatte ik met Ilham alsof ze zr niet bij was . Want we hadden elkaar nauwelijks gesproken aangezien zij bij de vriendin van Nirmin uithing was Zakaria de hele tijd bij me im wat wedenschappen te scoren . Ik lachte bij het idee dat hij serieus dacht te winnen . Het liedje 'habibti van dystinct ' stond op en Amir zei tegen Nirmin :"Moest ik een zanger zijn zou ik nooit zo een liedje voor je maken ". Ik keek hel geschrokken aan en hij zei :"det je waarom ? Omdat jij veel meer waard bent dan een stom liedje ".  Ik en Ilham smolten op de achterbank van de woorden van Amir .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu