Payback 😅

1.7K 90 13
                                    

De dagen in Frankrijk vlogen voorbij en voor dat ik het wist was het in een vingerknip gedaan . We hebben veel gepraat over de baby . Ookal is het maar 3 maanden oud . Ik kan niet wachten om mijn klein nichtje te verwelkomen . Vandaag is het men eerste werkdag , ik ben met moeite opgestaan . Ik had weer een slechte dag maar meer omdat ik moe ben dan door iets anders . Ik was nog maar gisteren terug van Frankrijk en ik moet vandaag al werken mar mohim . Ik had deze outfit aan 👇.

Het was koud maar echt koud het vriezde buiten wel vandaar men handschoenen en muts

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het was koud maar echt koud het vriezde buiten wel vandaar men handschoenen en muts . Ik zou vandaag ook ineens men truitje van de Mac krijgen . Ik ging naar buiten en nam gelijk de tram naar het stad . Aangekomen was ik trots op mezelf dat ik eindelijk eens een keer goed op tijd ben . Ik ging nog snel even naar de panos voor een croissantje.

Toen ik aankwam bij de Mac zag ik dat hij zo openging . Ik melde me en kleedde me snel om in de wc's naar men werkkleding . Ik moest vandaag beginnen met de kassa . Ik kreeg al gelijk een partners naast  me gezet en het waren  kamalia en Zakaria . Hij was verbaasd om me te zien en zie :"ben je hier komen werken om deze mooie hoofd elke dag te zien ". Ik lachte en bloosde maar zei :"Droom maar verder ".

Men werkdag verloop goed het was nu pauze . Ik ging even naar de bakkerij hiernaast voor een broodje en at het dan op . Zakaria kwam me halen om me mee te delen dat de pauze voorbij is en dat ik me moest klaarmaken op de drukste tijd van de dag . De ene na de andere plagerij van Zakaria volgde . Het begon bij dat hij me voorschut zette bij de klanten dat ik geen algemeen Nederlands sprak tot me me expres de verkeerde bestelling te geven om me daar dan vervolgens de schuld van te geven . Ik vond dat ik hem moest terug pakken .

Men vriendinnen kwamen binnen en dit was dus alles behalve wat ik nodig had . Ze bleven maar doorpraten over Mayonaise . Zakaria keek ons scheef aan en zei :"Ik ga meisjes nooit begrijpen jullie hebben bijnaam voor alles ". We begonnen te lachen en Meryem zei :"Ja we hebben een :mayonaise , nijlpaard , papzak , drugsdealer ". Ik kon niet meer van het lachen als ik dacht aan de mensen die we allemaal zo noemen . Hij zei :"meiden zijn gevaarlijk ". Ik zei :"ewa ja "... Ilham zei duidelijk geïnteresseerd :"Dus je hebt geen vriendin "? Hij keek ons met die mooie lach van hem aan en zei :"Nee had maar nu niet meer ". Ze knikte maar wat en de meiden gingen nog wat praten met me .

Nadat ze weg waren gegaan zei de baas :"Zakaria jij sluit af ik heb nog een afspraak ". Waarop hij antwoordde met :"sgoed ". Ik bedacht me net dat ik een dag vol met schaamte heb beleefd en dat ik toch niet in vrede zou kunnen slapen als hij niet werd terug gepakt . Ik pakte de pot mayonaise terwijl Zakaria zich ging omkleden . Ik deed het open en hoorde de deur van de wc's ik ging de smalle gang in en deed de pot open . Toen ik bij hem aankwam buigde ik de pot naar voren en ging alles op zen shirt . Ik lachte me dood . Hij kon er minder mee lachen waardoor hij zei :"KAWTHAAARR"!! Ik trok snel een foto en stuurde het in de groep met de meiden met als tekst :"mayonaise is nu een echte mayonaise .

Ik liep snel weg maar al snel bekroop het schuldgevoel me te binnen. Ik ging hem achterna en hij zat in de vrouwenwc zen shirt uit te trekken . Ik kon niet kijken vanwege het vuur aan men wangen . Maar ik zei :"eey Zakaria je bent in vrouwenwc "! Hij lachte en zei :"eerlijk deze was wel goeie ". Ik knikte en keek naar de grond . Hij zei :"ik zal men werkkleding dan maar aandoen ". Ik lachte naar hem en zei :"doe da maar ". Ik zag zeker rood . Ik probeerde zehma men haar daar nog voor te doen . Nadat ik hem heb geholpen met afvegen van de mayonaise was ik verbaasd dat hij me nog naar huis wouw brengen. Ik bedankte hel en ging met de flashback lachend slapen .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu