event

1K 57 7
                                    

Na een schooljaar vol werken en naar school gaan voor iedereen , is het eindelijk vakantie . Voor de volle twee maanden gaan we dan ook naar Marokko . We vertrekken over een week , samen met de ouders van Ilham . We gaan de laatste jaren wel vaker samen naar Marokko in de zomer . Ik ben vandaag aan het werk gegaan in mijn kantoor waar ik volop bezig ben met de collectie van de juwelen in mijn webshop . Ik zet ze er vanavond bij op dus ben ik nu zo goed als klaar . Ik ruimde wat op , aangezien men studio echt een rommeltje is geworden . Ik pakte een broek en truitje die ik aandeed , want ik heb deze avond een event . 

Naar het event ga ik samen met Safae die ook mee uitgenodigd is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Naar het event ga ik samen met Safae die ook mee uitgenodigd is . Het thema is groen met wit , dus vandaar men groene broek met men witte topje en men groene tasje . Men haar is gestijld dus liet ik het gewoon los . Ik deed er nog hoge zwarte hakken onder aan en besefte nu pas dat ik 80% kleren van mijn webshop draag .Ik kreeg een berichtje van zakaria met :"Ik vertrek nu van Safae's huis naar je studio . Ben er binnen 100 minuten ". Ik antwoorde met dat ik al klaar sta en ja je kan het al raden Safae heeft weer vervoer geregeld . Ik liet men computer aan en stelde het in dat men webshop om 20:00 automatisch online zou komen . Nadat ik dat heb gedaan sloot ik de deur van men studio en zag binnen no-time de auto van Zakaria al aankomen.

Ik stapte in en we gingen pratend over het event er naar toe . Het event is van een bekend make-up merk genaamd 'Buz' . Ik hou van het merk en ben daarom dan ook gekomen en ook voor Safae haar eerste event . Om haar te tonen wat er daar allemaal gebeurd . Aangekomen op de locatie , namen we afscheid  van Zakara . Die nog even de tijd nam om naar me te kijken en dan vervolgens weg te rijden . Ik lachte stilletjes en zag nu pas hoe goed Safae er wel niet uitzag .

Ze had een leuke groene broek aan met allemaal bloemen op en daarover een groene T-shirt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze had een leuke groene broek aan met allemaal bloemen op en daarover een groene T-shirt . Ze droeg onder deze outfit nog sleffers en een petje op haar hoofd . Ik keek naar de mooie locatie ,het is een kasteel met een groot grasveld rond . We namen gelijk onze gsm's tevoorschijn en namen een snapchat en instagram verhaal . Nadat we klaar zijn met dat gingen we gelijk de grote rode loper volgen en kwamen aan bij de ingang van het prachtige kasteel . Bij de ingang gaven we onze namen op en worden vervolgens binnen gelaten . Binnen hoorde ik de muziek al , iedereen zat aan leuke tafeltjes in een leuke grote ruimte . Versierd in het thema groen en wit , met vooraan een groot podium . Ik word toegewezen naar onze tafel en we gingen zitten . Ik zag dat we gelijk met allemaal andere influencers aan tafel zitten en we begonnen gelijk een gesprek .

Na het eten dat we hebben gekregen ging iedereen de dansvloer op , ik ben best wel moe dus besloot na het dansen maar eens te vertrekken . Ik nam afscheid van iedereen  en kreeg als laatst nog een goodibag mee van Laila de baas van Buz .Ze bedankte ons vor het komen en ik zag gelukkig Zakaria al . We reden naar huis en Zakaria zei :"Kifesh jullie meiden hebben die troep nodig , jullie zijn toch al mooi ". Ik lachte om zen opmerking en zei heel hc :"Weten we hoor het is daarom ". Hij keek me scheef aan waardoor ik in de lach schoot .

Thuis aangekomen nam ik afscheid van hun en ging naar binnen . Binnen aangekomen is men moeder en Lamya en kleine Fadoua thuis . Lamya en Fadoua zijn boven aan het spelen  . Ik ga naar men moeder en geef haar een kus op haar hoofd . Ze zei :"Wie is die jongen die je bracht "? Ik doe zehma dom en zei :"Welke jongen "? Ze antwoordde met :"Komop Kawthar , de eerste keer dacht ik dat het misschien kasim is maar dat ik duidelijk kasim niet ". Ik lachte om haar lach en zei :"Gewoon een vriend". Ze lachte en zei :"Hay haay vriend . Komt een vriend je zo vaak brengen ?"Ik lachte en liep naar boven om met Fadoua te gaan spelen , aangezien ik haar gemist heb.


Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu