Afscheid ibtissam 😭

1.1K 71 29
                                    

Vandaag ben ik al vroeg op , het is 9:00 en ik ga zo met mijn ouders en Lamya naar men oma's huis . Waar we afscheid gaan nemen van Ibtissam en Amine en de kindjes . Ze gaan na een weekje weer terug naar Frankrijk . We stapten met zen alle de auto in en reden naar men oma's huis .

Aangekomen bij men oma zagen we gelijk al wat familieauto's staan . We gingen naar binnen en ik zag de kleintjes gelijk naar de deur rennen . Ik gaf hun allebei een lolly en kuste hun nog . Wat ging ik hun toch missen . Ik stapte de woonkamer in en zag Ibtissam en Amin nu ook , ze stonden al klaar voor vertrek . Ze hadden hun valiezen al gepakt en wachtte alleen nog op ons denk ik . Ik knuffelde Ibtissam helemaal plat en ze zei :"We praten nog wel en als die webshop af is laat maar iets weten dan . Je zal mijn adres er vaak in zien staan ". Ik lachte en zei :" is goed jij bent sowieso de eerste". Na van haar afscheid te hebben genomen deed ik hetzelfde bij Amin . We zwaaide hun nog uit en ik kon het niet alten om een traantje te bedwingen . Ik ging ze gewoon zo hard missen . Na het afscheid gingen we terug naar huis en maakte ik me gelijk klaar want ik zou weer naar men kantoor gaan . Om te gaan werken aan men webshop .

Eens ik klaar was ging ik naar men kantoor maar vandaag niet alleen maar met Lamya . Ze heeft toch vakantie en moet me even helpen met wat items . Ik vertrok samen met Lamya naar de studio . Maar onderweg toen de metro stopte bij de winkelstraat hadden we gelijk honger en kochten zakken vol redbull , snoep , chocola,... vanaf daar gingen we verder naar de studio . Lamya kwam me soms wel helpen in de studio . Maar mode is nu niet echt haar ding . Ze vind het niet zo belangrijk als ik , Lamya is meer de slimme / perfectionist van ons drieën . Ze is heel intelligent en zit ondertussen al in haar derde jaar Latijn wetenschappen . Waar ik alleen maar trots op kan zijn als een grote zus van zo'n slim zusje mashAllah.

Eens dat we aangekomen zijn in de studio hoorde ik de luide muziek al door de grote ruimte . Ik keek om en zag Lamya met haar boks die ze mee had genomen . Ik schudde lachend men hoofd en we gingen zitten in de zetel . Ik pakte men laptop erbij en ik en Lamya gingen aan de slag met allerlei leveranciers te bellen en de prijzen en producten op te stellen. Ik vraag ook vaak haat mening want niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde stijl . Rond 14:00 hoorde ik de bel , ik ging naar de deur en zag Safae . Ze zei :"Heey baas al wat bekomen van gisteren "? Ik Keek haat droog aan en zei :"ik zou maar naar binnen komen als ik jouw was ". Ze lachte en ze stapte naar binnen . Ik zei :"Safae dit is Lamya men zusje , Lamya dit is Safae men collega ". Ze begroette elkaar en het klikte gelijk . Het is ook zo dat ze dezelfde leeftijd hebben dus ze begrijpen elkaar . Even gek zijn ze zeker ook . Safae hielp gelijk ook met alles af te ronden .

Toen dat we eindelijk klaar waren met alles gingen we met zen drieën in de zegel zitten en bestelde een pizza . We pratte over van alles en nog wat , het is leuk om te zien hoe Safae het hier naar haar zin heeft . De pizza kwam aan en we aten het op . Na het eten begonnen we al afscheid te nemen van Safae . Ze moest vandaag nog wat doen voor haar moeder dus kon zelf ook niet langer blijven . Aangezien we toch bijna alles gedaan hadden vond ik het goed . Bij het afscheid zei ze nog :"Jammer voor jouw dat Zaka me vandaag niet thuis brengt , maar de volgende keer zorg ik zr zeker wel voor ". Ze knipoogde bij deze woorden en ging met die laatste knipoog weg .

Ik en Lamya gingen nog een ijsje halen en gingen vervolgens met de metro naar huis . Thuis aangekomen was kleine Fadoua er en keken we met zen drieën naar de lion king . Waar Fadoua dol op is , die film vind ik zelf ook heel mooi dus vond ik het geen probleem . Tijdens de film kreeg ik nog een berichtje van Safae met :"vind je het erg als ik je nummer aan iemand geef . Ps : het is voor de goede zaken 😉". Ik vertrouwde die knipoog niet helemaal maar antwoordde maar met :"Geef het maar door als het voor de goede zaken is ".

Ik wil even het volgende kwijt met jullie :
Lieve dames ik wil even zeggen dat ik het echt leuk vind om verhalen te schrijven . Maar er zijn hier op wattpad meiden die me berichten met 'Je doet altijd zo fake lief ' , 'Je kan toch nooit in het echt zo aardig zijn ', Waarom probeer je mensen te helpen met het boek girstalk als je het niet eens kunt '. Ik wilde me er eerst niet veel van aantrekken Maar aangezien die meiden toch moeite blijven doen om in mijn boeken te komen. Ga ik ze toch even dat klein beetje aandacht geven . Kijk ik ga jullie een ding zeggen ik ben gewoon echt zo in het echt . Ik snap niet wat jullie fake vinden aan het feit dat ik gewoon ben voor iedereen . Ik ben niet perfect , in know verre van zelfs. Ik heb dat boek aangemaakt omdat ik het idee heb dat veel meiden struggelen met dingen . Ik wilde graag naar hun verhalen luisteren en hun helpen . Er zijn genoeg problemen in deze wereld dus waarom er nog meer meedragen als iemand je kan helpen ?

Mohim dit was wat ik erover kwijt wilden !

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu