Symbool van verbinding

762 27 9
                                    

Het was na alle moeite , tijd en slapeloze nachten eindelijk tijd voor de verloving . Eindelijk krijg ik de ring die ons verbind met elkaar in het nu en in de toekomst InshAllah . Ik stond al vroeg uit de veren , ik hielp men moeder met het huis opruimen . Lamya , Nirmin en Safae zijn blijven slapen voor te helpen opruimen . De ziana kon er elk moment zijn en ik was vooral gestrest en wilde dat alles perfect ging vandaag . Dit soort dagen beleef je maar een keer in je leven , dat betekent dat je maar 1 kans hebt om het goed te doen . De meisjes waren al begonnen aan de decoratietafel en de bijpassende versiering . Ik hoorde de bel gaan en ik ging de deur openen , het was de ziana . Ik begroette haar en begeleide haar naar boven . Ik zat in men badjas boven en de Ziana begon met me op te maken . Ik had nog zeker twee uur voordat ze zouden komen dus de stress was al zeker aanwezig . 

Nadat ik eindelijk klaar was na twee uur in de make-up en visagie te hebben gezeten. Ik keek naar mezelf en vond het prachtig , ik bedankte de ziana . Nu werd  het pas echt real vanaf dit moment voelde ik echt een brok in men keel van de stress . Nadat de ziana weg was nam ik een spiegelfoto in de gang:

Ik keek naar men gestijlde haren en men mooie witte takchita met gouden details

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik keek naar men gestijlde haren en men mooie witte takchita met gouden details . Ik was superblij met men look . Men moeder kwam haar kamer helemaal opgemaakt uit en zei :"MashAllah benti wat zie je er mooi uit "! Ik glimlachte naar men moeder en zag haar bijna een traantje laten . Ik zei : "Nee mama niet huilen anders huil ik ook ". Ze zette een glimlach op haar gezicht en zei me :"Kom ga al beneden zitten de eerste gasten  kunnen elk moment komen". Ik deed wat ze vroegen terwijl ik slaat oe slaam van de meiden beneden hoorden. Voor vandaag is er alleen maar dichte familie en vriendinnen uitgenodigd. 

Ik ging zitten op de Marokkaanse zetel die voor mij was versierd . Ik zuchtte even en zag de meiden er supermooi uitzien . Safae zei:"Schat ze zijn er binnen een halfuurtje". Ik zuchtte en ze zei:"Wollah stress is voor niks nodig men fam is superlief en ik ben zeker dat ze jouw gaan accepteren hoe je bent ". De fotograaf maakte wat foto's van ons en ze gingen dan door met het helpen ind de keuken . Ik werd er streng op toegewezen dat ik vandaag niks hoorde te den en dat ik moest blijven zitten . Ik ben namelijk een persoon die niet stil kan zitten dus dat is altijd eccht moeilijk voor me . 

De zaal zat ondertusen al vol met mijn familie , iedereen was er. Ik was men tante Saloua aan het begroeten en ze gaf me een mooi pakje . Ik keek naar haar en ze zei:"Kleine meisjes worden groot , ik heb een cadeautje voor je daarin". Ik knuffelde haar en vond het superlief van haar . Ze zei:"We gaan straks wel zien wie die jongen is , qa als hij niet goed is pak ik deze gewoon weer terug mee". Ik lachte om haar en wile net etrug gaan zitte op men plek of ik hoorde de bel gaan . Ik ging zitten en de deur werd geopend met veel gejoel en kussen . Ik zat er erg zenuwachtig bij en ik zag als eerste de moeder van Zaka. Ik begroette haar en ze zei:"Benti zoo leuk om je weer te zien ! Wat zie jij er mooi uit mashAllah". ik zei :"Dankje ghalti echt superlief en dankjewel". Ze gaf haar cadeatjes die ze bijhad aan Lamya en ging verder met het begroeten van iedereen . Toen alle vrouwen binnen waren begon het feestje pas echt . Zaka zou pas later in de avond komen , voor de taart en ringen .

We praatte, aten en danste . Ik kwam er al snel achter dat de familie van Zaka uit alleen maar schatjes bestaat . Er was niemand in die ruimte die m scheef aankeek of het me niet echt gunde en dat uitte . Met iedereen nam ik een  gesprek en leerde ik ze zo een voor een kennen . De tantes en nichten van Zaka waren het toppunt van de avond met hun grappige verhalen over Zaka . Heb me echt dood gelachen met die meiden , je zag gewoon dat ze gek zijn net zoals men familie . 

Het werd al avond en ik kreeg door dat Zaka aan de deur stond . Zen moeder ging hem arm in arm begeleiden naar me . Ik zeg je eerlijk hij zag er super mooi uit en beter dan ooit . Het leek alsof ik nu pas zag hoe mooi hij wel niet is. Hij zei me :"Wow wat zie je er mooi uit"! Ik fluisterde :"Jij anders ook "!! Hij lachte en die glimlach was nog eens een reden om me te overtuigen dat ik echt van hem houd. Iedereen keek naar ons en er werden foto's , filmpjes , dansjes allemaal voor ons gemaakt . Ik lachte en was blij dat al deze mensen voor ons zijn gekomen . Toen de ringen uit werden gedeeld voelde ik me nog blijer dan ooit . Vooral toen hij de ring over men vinger liet glijden . Dat moment kreeg ik kriebels in men buik alsof ik het voelde diep vanbinnen. Nu waren we eindelijk officieel verloofd , zo gek om daar over na te denken . Binnenkort zijn we inshAllah klaar voor de volgende stap. Vanaf deze avond opende ik een nieuw hoofdstuk in men leven ...

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu