De rest van de avond was ik ergens wel boos op Zakaria . Maar aan de andere kant kon ik hem alleen maar bedanken . Ik was zo blij dat hij eindelijk de volgende stap zette en hij dit echt wel wil . Ik besloot alles later met hem te bespreken en vanavond er gewoon van te genieten . Elk moment kon ik alleen maar naar hem kijken en lachen . De avond verliep heel erg goed en kreeg al snel goedkeuring van beide ouders . Dus het proces tot de trouw kon eindelijk beginnen.
De volgende dag
Ik stond op en ben vandaag heel erg blij . Ik keek terug naar gisteren met een brede glimlach op mijn gezicht . Ik heb vandaag even een dagje vrij genomen , aangezien het gisteren erg laat is geworden . Ik stond op en men moeder begon gelijk te joelen . Ik zei :"AYEMAA het is 12:00 in de ochtend ". Ze lachte en zei :"Ik ben gewoon blij dat eindelijk één van jullie lelijkerds het huis gaat verlaten . Dat word één mamita minder maken "!! Ik lachte en ging de douche in . Ik douchte me en kleedde me om in deze outfit :Ik droeg een beige brede broek met aan de zijkant een witte streep en daaraan knopen . Daarop droeg ik een simpele zwarte t-shirt met een tekst op staan . Ik pakte nog men witte handtas en deed men haar in een strakke knot naar achter . Nadat ik omgekleed was ging ik ontbijten . Ik had vandaag met Zakaria afgesproken . Hij had belooft het me vandaag wel uit te leggen . Men vader zat aan de ontbijttafel en zag me opstaan . Hij zei :"Naar waar ga je "? Ik zei :"Ik ga wat voor het werk regelen ". Hij zei :"Jij zit ook nooit stil ". Ik lachte en kuste hem op het hoofd . No way dat ik men vader ga vertellen dat ik met Zaka ga afspreken . Dat durf ik niet eens . Met die gedachten pakte ik men autosleutels en vertrok naar men studio . Ik zag hem daar al in zen auto zitten , hij lachte naar me . Ik keek 'boos ' naar hem en parkeerde men auto op de oprit en stapte bij hem in . Hij keek naar mij en zei :"Yekk geen hallo of goedendag ". Ik zei niets en keek naar voren . Hij lachten en Zei ;"Ben je nu boos op mij "? Ik draaide men gezicht om naar hem en zei :"Hoor je zo'n dingen eerst niet te bespreken "? Hij keek me aan en zei :"Jaa maar ik dacht dat je verrassen wel leuk zou zijn ". Ik Kon men lach niet inhouden , aangezien hij ook naar me glimlachte . Hij zei :"Nu lach je wel he !! Ik kreeg ineens de slappe lach en kon daarna geen serieus gezicht opzetten . Dus besloot ik het hem te vergeven . Ik zei :"Allee dan ben blij dat je dat gedaan hebt ". Hij antwoordde met :"Tuurlijk ik zou toch alles voor je doen "! Ik keek hem sneaky aan en zei :" echt alles "? Hij knikte en ik zei :"Okey rijd dan maar eens naar het stad ".
Een uur later :
"Pffff Kawthar , ben je nog niet klaar "? Ik lachte en zei :"Neee deze jurken zijn toch echt leuk "? Hij keek ongeïnteresseerd naar de jurken en zei :"We staan al een uur naar jurken te kijken en je hebt nog steeds geen keuze gemaakt ". Ik lachte en zei :"Als we getrouwd zijn gaan we dit elke week doen ". Hij zei :"Ayemaaa !!! Kan ik het huwelijk nog stopzetten "!! Ik keek hem dodelijk aan en hij zei :"WoW ! Grapje hoor"."Ben klaar "! "Serieus ? , eindelijk !! " Ik lachte en zie om hem te irriteren :"met de kleren , hierna nog make up enzo ". Hij keek me met grote ogen aan en ik zei :"Nee nee , ik lach maar "!! Ik hoorde een zucht van opluchting . We gingen naar de kassa en hij zei :"Kijk daar een winkeldief ". Ik draaide me om en zei :"Waar "! Ik draaide me terug om en zei :"Ik zie g...". Ik zag dat hij al betaald had voor me . Ik keek hem boos aan en zei :"WJWJWJWJ wat doe je "!! Doe normaal "! Heel de winkel keek ons aan waardoor hij in de slappe lach schoot .ik volgde hem naar zen auto en zie :"Is niet grappig , waarom betaal je voor me "? Hij zei :"ewa ja na al dat gezeur van me te horen , wilde ik zehma gentleman spelen ". Ik lachte me rot om deze zin . We gingen nog naar de mcd en hij bracht me dan terug naar men studio . Ik bedankte hem voor de leuke dag en zei :"Zet je geduld maar op de proef ". Hij lachte en zei :"Zien we later nog wel " en schonk me een knipoog . Na afscheid van hem te hebben genomen ging naar huis en keek men serie af en viel dan in slaap .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...