Met zen alle gaan eten 💫

1.3K 67 6
                                    

Sinds woensdag kan ik het alleen maar goed hebben met Zaka . Ik heb vooral hierbij Nirmin genegeerd . Niet dat ze me iets zei erover maar had gewoon even geen zin in discussie met men zus . Nadien zag zoekt Zaka me vaak op om te praten . Wat ik alles behalve erg vind natuurlijk . Vandaag is het vrijdag en zou Ilham langs komen ze wouw graag een broek van me lenen du zei ik haar maar lans men huis te komen . Ik had gisteren wat kleren gekocht en keek tussen die kleren en vond uiteindelijk deze outfit:

Want België zou België niet zijn als het na 3 dagen 20° nu ineens heel koud is en het zelfs regent

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Want België zou België niet zijn als het na 3 dagen 20° nu ineens heel koud is en het zelfs regent . Ik deed men krullen nog in vorm en hoorde men gsm al afgaan . Ik zag een berichtje van Ilham en zag dat ze voor men deur staat . Ik deed de deur open en zag haar in haar trainingspak staan , ik begroeten haar met de gebruikelijke kussen en we gingen rechtstreeks naar men kamer . Ze vond wat ze zocht en ze leende ineens een hele outfit van me:

 Ze vond wat ze zocht en ze leende ineens een hele outfit van me:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Behalve de tas had ze zelf mee en de schoenen ) . Ik stijlde Ilham haar haar nog en dan vertrokken we naar school . Toen we op school aankwamen ging ik naar men lokker , er stond daar een jongen die naar me glimlachten . Ik zag hem hier best wel vaak dus glimlachten maar terug , ik pakten men boeken en ging naar men eerste lessen . Tijdens wiskunde drong het tot me door dat dit de laatste les is voor de vakantie . Ik was gelijk blij en kon niet wachten totdat deze dag voorbij is .

Bij de eerste pauze begroeten ik Meryem en Sofia kort daarna gingen ze beide mee met Nabil en had ik Ilham ook al makkelijk gevonden . We gingen samen buiten staan op 'onze vaste plek' waar we altijd staan. Ik zei tegen Ilham :"En zou het eigenlijk al goed zijn tussen Nabil en Meryem"? Ze keek me aan en zei :"Ja goed denk ik niet , niemand moet het leuk vinden als je vriendje weggaat". Ik knikte als bevestiging en zei :"Ja is wel erg maar komt wel goed inshAllah". Ze antwoorden met :"InsAllah ". Ik zag van ver Zakaria al aankomen hij begroeten mij en Ilham met een boks en Ilham zei:"Ik moete even naar Meryem".Ik knikte en hij vroeg me gelijk :"Hoe ging je toets van Meneer Erraji". Ik lachte en zei:"Echt goed wollah nogmaals bedankt ". Hij glimlachte en antwoorden met:"Geen dank en vergeet niet dat Meneer Erraji altijd voor je klaarstaat". Ik knikte en we praten nog wat totdat de bel ging .

Na school stapten we in een grote groep naar het stad . We zouden vandaag weer eens met zen alle gaan eten. Dus Amir , Nirmin , Ilham en de vrienden van Amir waaronder Zaka . Ik en Zaka stapten vanachter en hij zei me wat maar ik was druk bezig met mijn gsm . Hij pakte hem af en aangezien hij vele groter is , deed ik niet eens moeite . Ik zei :"Nee Zakaria aub geef terug". Hij lachten en die mooie glimlach van hem die me elke keer weer aan het staren zetten kwam weer op zen gezicht . Hij zei:"Yekk je gsm is dus belangrijker dan mij ". Ik lachten en zei:"Okey okey geef hem terug en ik beloof je te luisteren". Ik probeerden zehma lief te kijken en hij zie :" oké oké hier dan". Hij gaf hem terug en ik glimlachten lief als bedanking .

Aangekomen bij Cousina , zoals we wel vaker deden . Eens we aankwamen ging ik voor iedereen drank halen in de koelkast . Ondertussen luidde het liedje 'Habibti van Souff' . Ik kon het niet laten om mee te zongen en hoorden Ilham en Nirmin ook mee zingen . Ik zong :'HABIBTI JIJ WORD VAN MIJ HABIBTI ....". Samir was weer van de partij met zen slechte moppen en hij zei:"Wajoow jullie zijn net paarden". Iedereen lachten en Zaka zei :"Gast kifesh paarden ? Kraaien bedoel je eh dombo". Iedereen lachten nog harder en ons eten kwam er al aan . Tijdens het eten voelde ik me aangestaard door Zaka en zag hem telkens kijken van men ooghoeken maar durfde zelf het oogcontact niet aan te gaan ". Na het eten bleven we nog even zitten en praatte we over va alles en nog wat . Uit het niets sloeg Zaka me met men sjaal die aan men stoel hing . Ik pakte het uit zen handen en ineens liep hij 10 meter van me vandaan ,alsof zen moeder de schoen pakte en klaar was om hem te slagen ging ik achter hem aan.

Na een tijdje had ik hem te pakken en sloeg hem Amir riep :"Jaa wollah geef hem meer"! Ik lachten en hield uiteindelijk op en . Ik lachten nog duivels naar hem en hoorden Ilham het filmpje naar iedereen zien . Ik lachten nog eens om men actie en maakte er voor de rest van de avond en leuke avond van vol met plagerijen van de kant van Zakaria . Maar ik heet natuurlijk geen Kawthar als ik zelf ook niet liet zien wat ik waard ben ;).

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu