Ik stond op met een heel gedrogeerd gezicht en bijna geen stem meer . Het was de dag na de verloving en ik was KAPOT . Het was echt een gezellige en leuke avond daar niet van maar wel echt vermoeiend . Ik wilde men gsm pakken en stond even te kijken naar de zilveren ring om men vinger . Ik glimlachte naar de ring en besefte nu pas dat het officieel is. Ik keek wat door men foto's en zag 1 foto die er voor mij echt uitsprong . Het waren onze handen met de ringen . Ik koos ervoor om deze maar te gaan posten op Instagram . Ik schreef erbij 'officiel' en zag direct dat men volgers heel actief zijn. De likes en felicitaties stroomde binnen . Sommige meiden vonden het dan weer 'raar' dat ik niks heb laten zien van men verloving . Maar dat is dan ook een bewuste keuze, een groot bereik is leuk maar sommige dingen zijn gewoon privé en deel ik bewust niet . Je weet nooit welke slang er op je pagina terechtkomt . Vooral als je een open pagina hebt. Ik stond op en ging men gezicht wassen .
Na het douchen ging ik nar beneden . Ik ontbeet en ging vandaag samen met Safae en Zakaria alle spullen terugbrengen . Ik ging me snel omkleden want ze zouden er al binnen een kwartier zijn . Ik droeg deze outfit :
Ik droeg een jeansbroek met scheuren in en deed daarboven een zwarte coltrui aan . Ik deed nog een bontjas aan van mijn nieuwe collectie . Men haar liet ik gewoon los , d krullen van gisteren zaten er nog in dus liet ik het gewoon los . Ik deed er nog witte schoenen onder en een riempje. Ik hoorde het getoeter al buiten dus deed ik snel nog wat spulletjes in men tas en liep naar buiten .
Ik stapte de auto van Zaka in en vond het al raar dat Safae vanachter zat . Ik ging vanvoor zitten en begroetten hun en zei :"kifesh jij zit nu vanachter "? Terwijl ik wat parfum spoot. Ze zei :"Ewa ja je bent nu officieel van hem dus nu mag je daar zitten". Ik lachte en deed men lipgloss aan . Zaka keek me lachend aan en zei: "Jullie meiden he ". Ik keek hem scheef aan en we reden richting de decoratiehal om alles terug te geven. Onderweg zette we wat muziek op en hielden we een karpool karaoke.
Aangekomen bij de decoratiehal laadde we met zen drieën alle spullen uit de auto . We gaven het aan de meneer die daar stond en begon een gesprek met ons. Hij zei :"Leuk feestje gehad?" We knikte beiden en hij zei :"Zijn jullie de gelukkige?" Zaka knikte en zei "Jaa alhmdlh ". Hij feliciteerde ons nog en toen gingen we weg . We hadden alle drie honger dus besloten we ergens te gaan eten. Ik stuurde men moeder om te zeggen dat ik niet thuis eet . Ze wenste me veel plezier en we gingen Le sud . We gingen zitten en we kwamen al gelijk verschillende mensen tegen . Ik walg ervan als ik mensen bijna altijd zie en ze nooit iets komen zeggen totdat Zaka er ineens bijzit komen ze me zehma feliciteren . Zaka zag dat ik het irritant vond en zei :"Rustig ze zijn het ni waard". Ik zuchtte even in en uit en ging dan verder met op de menukaart kijken.
Na het etentje ging ik naar huis en bedankte Safae en Zaka dat ze mee wilde gaan om de spullen terug te brengen . Ik deed men pyjama aan keek nog een film en viel dan in slaap .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...