Pov : Kawthar
Hier gaan we weer . Zomer is voorbij en het is weer school . Ik kijk er niet zo hard tegen op , ik heb vooral zin om mijn vriendinnen terug te zien . Ik was bezig met mijn outfit uit te kiezen . Pfff wjwj wat moet ik zelfs dragen. Men oudere zus Nirmin kwam in de deuropening staan ze zei :"Draag wel iets mooi he want eerst schooldag ". Ik keek haar raar aan en zei :"zeg eerlijk je zegt dit gewoon zodat ik niet iets draag waarmee ik je belachelijk kan maken ". Ze knipoogde en zei :"klopt". Ik ging verder met mijn kleren uit te kiezen. Na een kwartiertje had ik zowat gevonden wat ik zou aandoen .Men probleem met mijn kledingstijl is dat het me ouder laat lijken . Ik ben 15 maar ben totaal niet het meisje die je gaat zien rondlopen in roze kleding ofzo . Het is vandaag zehma een 'belangerijke ' dag . Ik ga namelijk naar de derde . Ik vind hier niks speciaals aan maar het school verwacht dan wel dat je je gaat gedragen . Aangezien je dan op een ander deel van de campus terecht komt . Ik vind dit bulshit maar mohim .
Ik ging naar de douche en maakte men haar nat net als elke morgend en deed er wat krullengel in . Ik keek nog even in de spiegel en pakte men rugzak en ging naar beneden . Ik ontbeet snel en kreeg nog een Appje van men bestie Ilham . Ik en Ilham zitten al twee jaar bij elkaar op school . We kennen elkaar wel langer , we kennen elkaar van de moskee . Wlh tijdjes als ik eraan terugdenk . We kregen hayeck veel slagen van die meester 😂. Buiten dat zijn we echt supergoedea vriendinnen . Alleen moesten we dit jaar een studiekeuze maken tussen 'ondernemen en communicatie of ondernemen en iT '. Ilham is gegaan voor iT en ik voor communicatie . Waarom ik deze keuze heb gemaakt ? Ik ken niks van wiskunde en ben beter in talen. We blijven elkaar nog zien op de speelplaats . Maar blijft anders , vorig jaar zette we echte rwina in onze klas . Met wie moet ik dat nu doen ?
Ik vertrok van men huis naar het station naar het huis van Ilham . Ik kwam aan bij haar huis en belde haar dat ik voor haar huis sta. Ze kwam na jarenplan te doen naar buiten . Ze knuffelde me gelijk en we waren blij om elkaar weer te zien . Ilham was het type die druk is en alles zegt wat in haar opkomt . Ze heeft best wel een grote mond en weet niet van ophouden in een discussie . Dat is de reden da ik van haar houd ze doet gewoon alles wat ze wilt . Ik ben dan weer meer het type dat ook druk is maar wel weet van ophouden als ik zie dat het genoeg is .
We kwamen aan op school en we zagen gelijk Meriem en Sofia onze Squad . Ik knuffelde hun dood aangezien ik hun nauwelijks heb gezien . We praten wat bij totdat we de bel hoorde . Besef niemand van mijn vriendinnen doet communicatie . Ik ging dus naar de aula waar alle klassenverdelingen gedaan werden . Wollah ik ga niet liegen maar toen ik men klas zag wouw ik doodgaan . Sfe klaar dit word een rotjaar . We moesten Samen met de klas zo'n vrouw volgen . We kwamen aan bij het lokaal en we moesten gaan zitten op een stoel . Ik zat helemaal alleen en we moesten ons voorstellen . Ik hoorde alleen maar namen zoals Robbe , Lynn ,Flore,.. allemaal vieze Belgen dus . Ik heb niks tegen Belgen maar tegen deze soort wel ze zaten vorig jaar ook bij mij en wollah meh ze gunnen jou 1 letter . Ik hoorde ineens Mounir . Ik keek op en zag een kleine gast , hij leek wel elf en hij glimlachte naar me . Ik keek hem vies aan en moest lachen want deze gast komt bij wijze van spreken tot aan mijn knie zo klein is hij . Ik was aan de beurt en ik zei :" ik ben Kawthar ben 15 , ben Marokkaans 🇲🇦.
school was eindelijk uit en ik zuchte van opluchting want ik haatte men klas nu al . Ik hoorde van Soof ( Sofia ) , meriem , Ilham dat ze echt een leuke klas hadden. We stapte samen naar huis . Thuis aangekomen ging ik gelijk de douche in en vertelde men ouders over men eerste schooldag . Nadat ik dat heb gedaan ging ik eten en vervolgens slapen . Pff morgen weer een dag .
Personages 👇
Kawthar
- 15 jaar
- Marokkaans 🇲🇦
-single
Nirmin ( oudere zus Kawthar )
- 18 jaar
- laatste jaar in middelbare school
- relatieLamya ( jongere zusje Kawthar )
- 7 jaar
- 2 de leerjaar
-🇲🇦Ilham ( bestie Kawthar )
-16 jaar
- single
🇲🇦Meriem en Sofia ( nichten en vriendinnen van Kawthar )
- beide 15
- beide single
-linkse Sofia rechtse Meriem
- Sofia 🇲🇦🇵🇹/ meriem 🇲🇦
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomansaKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...