Ondertussen zijn we al vrijdag en ben ik net wakker . Ik deed snel wat aan :
Ik droeg een leren broek met daarover een wolle trui en deed eronder men witte Adidassen aan . Ik deed hierover nog een zwarte bontjas op aan en pakte men zwarte tas en vertrok richting school .
Het os niet normaal koud en het regent . Ik dacht alleen maar de hele tijd 'Beter is Ilham op tijd '. Ik kwam aan op station en zoals verwacht was ze er nog niet . Ik ging onder een afdakje staan en zag haar op haar duizendste gemak een kwartier later aankomen . Ik keek haar hoofdschuddend aan enz ei :"girl je bent zo traag". Ze lachten en we vertrokken naar school .Op school aangekomen ging ik naar men kluisje en pakten men boeken eruit . Ondertussen kreeg ik een melding op mijn gsm en keek wie me een berichtje stuurde . Er stond 'Zaka 🤪 heeft je een snap gestuurd "! Ik lachten even en legde men gsm Dan weer terug . Hij stuurt me best wel veel en we praten wel veel via chat . Maar in real life zien we elkaar bijna nooit . Het leukste is dat ik erachter ben gekomen dat we juist dezelfde humor hebben . Daarom stuurt hij mij vaak meems waar ik dan altijd stuk om ga . Dus saai zijn onze gesprekken zeker niet . Hij is dan ook vaak diegene die me stuurt want je begrijpt wel dat als meisje je dat meestal niet 'zomaar' doet . Wat me eerlijk gezegd echt een goed gevoel geeft . De bel ging en ik vertrok naar een van mijn lessen . Op naar weer een lange dag .
Tijdens de middag speeltijd
Ik ben opzoek naar Ilham die ik net kwijt ben geraakt . Ze stond net naast me toen we uit de refter kwamen en ineens is ze verdwenen . Ik ging naar de toiletten maar onderweg kwam ik Zaka tegen . Hij zei :"Ilham zei dat je me nodig hebt ". Ik keek hem raar aan en begreep het direct . Ik zag Ilham nog haar duim opsteken achter Zaka zen rug om en ik keek haar dodelijk aan . Ik zei :"Oohn nee ik dacht gewoon dat je afwezig was vandaag ". Hij knikte en zei :"Had je me dan zo hard gemist als dat wel zo zou zijn "? Hij lachten bij deze zin zen tanden bloot 😍. Ik keek hem droog aan en zei :"Het is niet dat je een of andere celeberty bent " en zo ging het gesprek van het een naar het ander onderwerp . En voor ik het wist waren de 50 minuten gedaan en begon de les weer terug .Einde van de dag :
Het school is eindelijk gedaan en ik ging vandaag net als bijna elke vrijdagavond met Ilham wat eten . We gingen naar 'cousina ' en gingen daar zitten . We waren aan het wachten op de serveersters en ik opende voor de eerste keerdeze dag sociale media , Ik zag instagram gelijk volstaan van het nieuws over de aanslag in niew-zeeland. Ik drukte op een profiel dat alles poste over de islam en zag al snel het filmpje . Ik ben letterlijk in shock en ik liet het ook zien in Ilham die net hetzelfde reageerde . Ik begreep niet hoe je zo harteloos kunt zijn om zoiets te doen . Hoe haal je het zelfs in je hoofd om wakker te worden en te denken :"Ohn ik ga vandaag twee moskeeën aanvallen . Ik werd gewoon boos van het geit dat de terroristen op 17 minuten twee moskeeën aangevallen hebben . Weet je wel hoeveel 17 minuten zijn , waar was de politie in godsnaam ?! Het ergste van al is dat je de man op de video de terrorist nog vriendelijk hoort begroeten . Het eten kwam er aan en ik at er van . Ik poste eerst ook nog een dua uit men hart naar al de slachtoffers en mensen die dood zijn gegaan .Na het eten gingen we richting huis en thuis aangekomen douchte ik me en ging ik gelijk op men bed zitten met mijn gsm . Ik zag verschillende mensen reageren op mijn dua dat ze het mooi vinden . Zaka had ook gereageerd en zoals altijd hadden we weer zen leuk gesprek . Het leukste is dat we gewoon zo makkelijk kunnen praten en onszelf alles behalve moeten forceren tegen elkaar .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...