date ..

1.7K 71 3
                                    

Pov : Kawthar

De volgende dag was ik al vroeg uit de veren . Ik ging vandaag Meryem helpen klaarmaken voor haar date . Meryem is zeg maar de dramaqueen van ons groepje . Na een gestresseerde Meryem gisteren aan de telefoon te hebben over het feit dat ze niet wist wat ze moest dragen besloot ik haar maar te gaan helpen . Ik heb haar wel 100 keer verteld dat ze gewoon zichzelf moest zijn en iets aan moest trekken wat ze in het dagelijkse leven ook zou dragen en waar ze zich goed in voelt . Maar ze bleef zeuren dat iedereen er in de films altijd zo leuk uitziet op hun dates en dat ze dat ook wilt . Toen ik weigerde en zei dat ze beter gewoon zichzelf kon zijn. Begon ze te slijmen door te zeggen dat ik er volgens haar altijd mooi uitzie en een geweldige stijl heb . Ik heb vooral gelachen om haar woorden en stemde uiteindelijk mee in om haar te helpen .

Nadat ik gewoon een simpele outfit aantrok dat bestond uit een dikke hoodie en een jeansbroek vertrok ik richting Meryem haar huis Het was een hele proces om bij de buurt van Meryem te komen . Het was helemaal aan de andere kant van de stad en moest dus te tram nemen . Dit was dus de reden waarom ik niet vaak bij Meryem of Sofia kwam . Ondanks het feit dat ze buren zijn . Na een halfuur op de tram te hebben gezeten . Stapte ik uit en ging de straat naar links en kwam op de straat van Meryem uit .Haar straat was phel snelweg , ze had zo'n lange straat dat ik haar in het begin van de straat al smste met dat ik bijna ben.

Toen ik aankwam bij haar huis zag ik haar al voor de deur . Ik gaf haar een knuffel en ze bedankte me . Ik lachte en zei :" Als je op tijd wilt komen en je date niet wilt laten wachten zou ik maar verder doen ". Ze lachte en zei :"Sgoed kom ik heb al wat suggesties ". We gingen haar kamer binnen en ik zag gelijk al wat outfits op haar bed liggen . Ze deed ze allemaal aan en ik ging voor de zekerheid nog eens in haar kast kijken en kwam na wat toevoegingen bij een outfitje die we beide mooi vonden .

Ik vond dat ze er naar mijn mening gewoon 'hetzelfde' als altijd uitzag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik vond dat ze er naar mijn mening gewoon 'hetzelfde' als altijd uitzag . Maar was blij om haar blij te zien . Ik zei :" Ewa als je blijft staren ga je het niet aankrijgen ". Ze lachte en ze ging zich omkleden in de badkamer. Na een paar minute kwam ze met een twijfelend gezicht terug . Ik zei :" Knapperd het staat je echt mooi ". Ze keek nog steeds twijfelend en zei : "Zeker? Je zegt dit toch niet alleen omdat je men vriendin bent ". Ik schudde men hoofd en zei :" Nee tuurlijk niet "! Die onzekere blik bleef even op haar gezicht en ik zei :" Kom we gaan naar Sofia hiernaast die bitch is toch altijd eerlijk ". Ze knikte en zei :" Sgoed ".

Sofia deed de deur in haar badjas en hoge knot open en keek ons raar aan en zei :"Wat doen jullie hier op een zondag ". Ik lachte om haar uitstraling en zei :"Je nichtje hier wilt niet accepteren dat ze er mooi uitziet voor haar date . Wat vind jij? " Sofia lachte en zei :"OEHH!!! wil hij nu ookal op date met je op date . Ze keek Meryem even van kop tot teen aan en zei :" Damnn ! You are looking good ". We lachte om haar gebroken Engels en Sofia ging mee naar Meryem haar huis want ze wouw per see haar haar doen . Ze deed haar haar in een hoge knot en zei :"klaar". Ik lachte en zei :"Ik had dit kunnen verwachten je kan je eigen haar niet eens fiksen ". Meryem draaide zich om en tot mijn verbazing zag ze er mooi uit met die dat .Toen het tijd was vertrok Meryem naar haar afspraak en ging ik even nog naar Sofia .

Toen het stilletjes aan tijd was om naar huis te gaan . Vertrok ik ondanks de regen ging ik toch , het leek steeds harder te regenen en ging ik maar in een bushokje schuilen . Eens daar aangekomen hoorde ik een auto toeteren . Ik keek op en zag Amir hij deed teken dat ik in moest stappen maar ik schudde men hoofd en zei :"Nee dankje ik ga wel met de trein". Hij zei : Wat zeg jij ? Ik laat men schoonzusje toch niet in dit weer met de tram gaan ". Ik glimlachte en stapte uiteindelijk in . Hij bracht me naar huis met onderweg alle flauwe grappen van Amir en zijn gezang die me alleen meer liet lachen .

Thuis aangekomen ging ik gelijk onder de douche en maakte men huiswerk . Ik spande de meidengroep met berichtjes over de date van Meryem . Ik wilde alles weten tot in de details .. Toen ik geen antwoord kreeg ging ik maar slapen want ik moest morgen weer vroeg opstaan .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu