1 week later
Je zou denken dat er in 1 week niet veel kan gebeuren , maar als je Kawthar heet wel . De voorbije week had ik een afspraak met men manager en op die afspraak ben ik op het idee gekomen om mijn eigen webshop te gaan starten . Men manager zei me dat de webshop dan wel 1 week voor de zomervakantie klaar moest zijn . Dit idee stond allang op de wachtlijst . Maar nu wilde ik er echt gebruik van maken . Daarom heb ik vorige week elke dag alles zitten regelen van kleding tot juwelen . Die allemaal in de webshop komen . De meeste leveranciers stemde met me mee ik . Ik heb zeker voorraad . Ze zeiden dat de kleren over twee weken sowieso klaar zijn. Ik heb overuren moeten draaien om dit project tot gang te laten gaan . Ik heb nog 2 weken en ik heb al leveranciers . Waar ik meer dan blij mee ben .Vandaag stond ik met een fijn gevoel op want het is de dag van de reünie . Na 5 jaar zien we elkaar weer terug . Ik ben best wel nieuwsgierig naar iedereen zen verhaal en of de school wat veranderd is en dergelijke . Amir en Nirmin hebben vandaag ook de tijd genomen om naar de reünie te gaan . Ik douchte mezelf en kleedde me gelijk om naar een outfit die ik zou dragen . Het is best wel warm alleen er is nu nog een kleine wind wat het toch nog te koud maakt voor blote armen . Nadat ik helemaal klaar ben met alles ging ik gelijk naar beneden en at een croissantje en riep vervolgens Lamya naar beneden . Ze kwam in haar pyjama en haar haar in een hoge knot naar beneden . Ik vroeg haar :"Lamyae wil je foto nemen van men outfit ". Ze keek me twijfelend aan en zei dan :"Alleen als ik je gele neon trui mag lenen ". Ik zei :"Oké Sgoed pak maar ". We gingen naar de tuin en namen deze foto bij het terras :
Ik had een basic zwart truitje aan met daaronder een zwarte broek met een witte streep aan de zijkant . Ik had ook nog zen zwart tasje erbij aan en men Nike air force 1 . Na de foto poste ik hem en hoorde dan al het getoeter van de auto van Ilham . Ik ging naar buiten en begroette haar . We vertrokken eerst naar de Starbucks voor wat koffie en een chocolade muffin en gingen dan naar de school .
We hadden er beide zin ik , het vond allemaal plaats in de feestzaal . Het is zo dag dus geen school voor de kinderen die hoe zaten . We gingen naar binnen en bij de ingang van de feestzaal kwamen we gelijk wat bekende leerkrachten zitten . Ik zag als eerste men wiskundeleraar die ene met die gamersuitstraling ik zeg je een ding , hij is nog steeds geen haar veranderd . Hij draagt nog steeds dezelfde broeken truien alles . Ik begroette hem en we pratte wat . Na een leuke babbel met hem te hebben gehad gingen we naar binnen , ik zag al gelijk bekende gezichten . Ik kwam Meryem en Sofia tegen die ik gelijk begroette . Nadat we wat met hun hebben gepraat gingen we bij een tafeltje zitten en kregen we opgediend door wat leerlingen doe waarschijnlijk straf hadden gekregen . We zaten al even bij het tafeltje totdat ik telefoon kreeg van Nirmin dat ze aangekomen waren . Ik beschreef even snel waar we zaten en nog geen vijf minuten later zag ik ze al . Ik begroette hun en ze waren duidelijk niet alleen . Ik zag gelijk Zakaria achter hun aanlopen . Amir zei :"Dit is Zaka ik weet niet of jullie hem nog kennen ". Ik gaf hem een gewone hand en pratte met Nirmin en Ilham terwijl de jongens nog wat oude bekende ontmoette .
Na een uur of twee moest ik weg , ik heb nog een afspraak met Safae die me nog wat gaat helpen met de webshop . Ilham bleef nog wat langer en ik nam afscheid van iedereen . Ik ging naar de metrostation en zag in het groot op het bord met de uren :"Staking " staan . Ik zichtte luid , en moest dus nu te voet gaan . Ik was nog maar net aan het stappen of ik hoorde al getoeter . Ik Keek op en zag de auto van Zaka . Ik keek hem vragend aan en hij zei :"Stap in , dan breng ik je wel ". Zo koppig als ik ben schudde ik men hoofd de hele tijd . Totdat hij uitstapte en dus een hele rij auto's achter hem liet wachtte . De chauffeurs werden boos en ik stapte uiteindelijk toch in . Ik zei :"Naar men studio ". Hij zei :"Kan ik rieken waar die studio is "? Ik lachte spottend en zei :"Gewoon rijden je weet heus wel waar het is ". Hij deed zen handen omhoog als teken dat hij zich aangevallen voelde . Ik rolde met mijn ogen en zei de gehele rit niets meer .
Aangekomen bij de studio stapte ik uit , aangezien Safae al voor de deur stond . Voordat ik haar nog maar kon begroetten stapte tot mijn verbazing Zakaria uit . Hij zei :Safae heb je de baan toch gekregen "? Ik begreep hier niets van en Safae gaf hem een knuffel . Ze glimlachte naar hem en zei :"jaa ". Ik zei :"huh hoezo 'heb je de baan toch gekregen '? Ze zei :"Ja kijk Zakaria men neef , heeft me geholpen aan deze baan . Hij zag de vacature op je insta en hij zei dat je een goede leerkracht bent en hier heel veel verstand van hebt ". Ik keek Zakaria aan en ik bloosde lichtjes en kon een kleine glimlach op mijn lippen niet onderdrukken . Ik keek hem een tijdje aan en hik zei :"Ja als je nou eens had geluisterd naar mij had je het geweten ". Ik slikte gewoon en deed de deur van de studio open . Ik zei tegen Safae :"Kom we moeten aan het werk " ze nam afscheid van Zakaria en ik was de hele tijd zo in de war over dit alles .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...