Pov : Kawthar
Ik kwam aan op school en was blij dat het vrijdag was . Ik ben vandaag alleen gekomen aangezien Ilham vandaag een uur later heeft . Ik smste Sofia met waar ze zijn . Ze zeiden dat ze in de gang van de kluisjes stonden . Ik ging gelijk naar daar en zag Sofia daar staan maar zag Meryem nergens . Ik zei :"heey schat " en gaf haar een knuffel . Ik vroeg dan gelijk :"waar is Meryem "? Ze wees achter me en ik draaide me om . Ik zag Nabil met Meryem praten , ik gaf haar die pedoface en ze keek gelijk weg waardoor ik lachte . Ik vertrouw Nabil niet maar wie weet misschien is hij wel een goede jongen...
De bel ging en ik ging naar men les . Ik was bezig met opletten bij wiskunde . Totdat ik zag dat Nabil diegene die voor me zat met zen gsm bezig was . Ik liet expres men pen vallen en keek naar de naam ik kok het niet goed lezen maar ik zag volgens mij 'Meryem ' staan . Ik bleef er even bij stilstaan dat als Meryem met hem chatte op dit moment ze dit ook deed tijdens de les .De bel ging en ik ging naar beneden via de trap . Ik zag Zakaria naar de gang van de kluisjes gaan, we keken elkaar even aan en wende dan onze blikken van elkaar af . Ik pakte men pasje en scande het zodat men kluisje open zou gaan . Ik deed men mappen erin en pakte een reep chocolade die er standaard in zat. Nadat ik dat deed kwam ik de meisjes tegen Ilham was er deze keer ook bij . We gingen de refter binnen omdat het buiten te koud is . We begonnen gelijk een gesprek en ineens zei Sofia :"ewa nog wat nieuws van jouw en Nabil "? Ilham keek Sofia raar aan en zei :"wacht wacht ...Ik ben er 1 morgend niet en we praten al over haar en Nabil wats gebeurd "? Ik lachte om haar reactie en zei :" HWHZHHA Ilham je kilt me "!! Sofia zei :"whahah jaa ze was deze morgend in gesprek met hem Nabil had haar gisteren toegevoegd op snap en zo kwamen ze aan de praat ". Ilham zei :"oehhh ". Ik keek even rond en zag van de glazen deuren Zakaria staan ik staarde even naar hem en zuchtte dan en zei :"Meryem volgens mij roept Nabil je "? Ze keek ook naar een Nabil die teken deed dat Meryem moest komen . Ik was blij voor haar daar niet van maar vind hem maar een raar type en weet niet eens of we hem kunnen vertrouwen hij zit hier nog maar sinds dinsdag op school en hij begint al met flirten tegen Meryem zegt dat niet genoeg ?
Einde van de dag. :
We hadden afgesproken om met de meiden te gaan eten net als op elke vrijdagavond . Ik wachtte samen met Ilham aan de witte deur . Ilham zei :"Hoe is die Nabil in de klas "? Ik zei :"hmmm gewoon een druk typetje ". Ze knikte en zei :"is het raar als ik zeg dat ik vind dat hij nogal een raar type is ". Ik keek haar lachend aan en zei :"hahah nee vond ik ook , ik dacht dat ik de enige was die zoiets aanvoelde bij hem ". Ze zei :"Nee ik had dit ook en daarom zijn we ook besties we begrijpen elkaar namelijk " ze knuffelde me en ik omhelsde haar terug.Even later zag ik de andere twee meiden ook naar ons toe komen . Ze waren niet alleen , nee Nabil stond bij hun . Hij nam afscheid van Meryem met een knipoog . Ze straalde helemaal en dat maakte me dat ik helemaal blij was voor haar . Ik was blij dat ze zich gelukkig voelde bij hem . Dat wens ik iedereen toe , ik gun het haar zeker en na deze glimlach wist ik dat ze verliefd was . Je zag gewoon hoe haar gezicht straalde , hoe haar ogen hem volgde totdat hij verdween door de witte deur . Het betekende maar 1 ding . Dat Meryem en Nabil misschien toch voor elkaar gemaakt zijn . En dan mag hij misschien we in mij en Ilhams ogen "een raar typetje " zijn het is wat zij van hel vind dat telt ...
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...