Hij geeft niet snel op 😠

1.1K 57 7
                                    

De volgende dag heb ik goed uitgeslapen , want dat ik wel even nodig had na gisteren  . Ik stond op rond 10:00 en maakte me gelijk klaar en nam nog snel een douche  . Vandaag was het best wel bewolkt dus droeg ik wat toepasselijkere kleren voor het weer . Men haar deed ik in een lage knot aangezien het nog nat is en ik geen zin heb om het te drogen . Tijdens het ontbijt antwoord ik op nog wat berichten op Instagram en vertrok vervolgens naar men studio . Vandaag hing ik een halve dag in mijn studio werken en de rest van de dag heb ik een afspraak voor mijn huid.

Ik ging vandaag te voet aangezien ik men bus net gemist heb . Aangekomen in de primarkt waar ik een broek zoekt . Zag ik gelijk wat lieve meiden waarmee ik een babbel sloeg en samen met hun op de foto ging . Zo leuk om mensen te ontmoeten die je op een of andere manier 'bewonderen' en je volgen . Ik vond een broek en paste hem snel maar vond hem toch niks . Ik maakte nog een foto van mijn outje in de grote spiegel van de kleedkamer :

Ik had een zwarte leren broek aan met een hemd en daar een coltrui op , daaronder deed ik mijn zwarte botte aan 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik had een zwarte leren broek aan met een hemd en daar een coltrui op , daaronder deed ik mijn zwarte botte aan  . Het leukste onderdeel van mijn outfit vond ik mijn buiktasje . Het gaf men outfit toch nog iets extra . Nadat ik de broek terug lag poste ik de door snel en ging naar men studio .

Aangekomen bij mijn studio zag ik gelijk iemand voor de deur zitten . Ik stapte er rustig naartoe en zag hem opstaan . Ik zuchtte diep en gaf hem alles behalve aandacht . Want ik wist bijna 100% zeker dat day het gene was wat hij juist wilde . Dat ik met een smile hem verteld hoeveel ik hem de laatste 5 jaar heb gemist maar nee , ik wist wel beter . Hij zei nog :" Ik zag je gisteren hier naar binnen gaan , is fit van jouw ? " ik deed gewoon de deur open en negeerde hem , ik ging naar binnen . Ik starten gelijk met werken , ook al wist ik dat hij daar nog steeds zag . Hij was namelijk nooit echt iemand die snel opgeeft .

Na vier uur zat hij nog steeds op dezelfde plek , ik zuchtte en moest nu echt wel naar men afspraak vertrekken . Ik besloot gewoon naar buiten te gaan . Hij stond gelijk op van het bankje dat buiten stond en zei :"Ga je me blijven negeren "? Ik ben naar je huis geweest en kom je nu toch ook opzoeken ". Ik kon het niet laten te antwoorden en draaide me om . Ik keek hem even aan want nu pas merkte ik dat hij om een of andere manier nog steeds hetzelfde gebleven is . Ik zei :"Aah jaa want nu weet je wel waar ik woon , hiervoor ben je niet eens 1 keer gekomen . Vijf jaar terug heb ik je maandenlang berichten gestuurd , waar ik op de dag van vandaag niet eens weet of je ze gelezen hebt ". Ik stak moeite in wat ik wilde maar op een gegeven moment moet je dingen nu eenmaal loslaten ". Ondertussen waren de tranen er al uit , hij staarde mij alleen maar aan . Ik liep weg en veegde men tranen weg en ging bij de bushalte staan . Aangekomen bij mijn afspraak liet ik men huid verzorgen .

Na de afspraak ging ik naar huis en zag ik Fadouatje net als altijd haar oma een lach op haar gezicht bezorgen . Ik lachte en vermaakte me met haar en berichten ondertussen Ilham met een update over vandaag .ik ging samen let Fadoua naar de kamer waar we samen gingen snoepen en een film van K3 opzette .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu