Slechte dag

1.2K 66 4
                                    

Vandaag is het dinsdag en werd ik wakker met een slecht gevoel . Ik kan het gevoel moeilijk beschrijven maar het lijkt wel alsof ik de hele dag gewoon wil huilen . Waarom? Weet ik niet . Ik ging ontbijten en zuchten toen ik me beseften dat ik weer alleen ben vandaag . Ik pakte men laptop en zocht naar de film 'A star is Born '. Ik wil deze al een lange tijd gaan kijken in de cinema maar gisteren vertelde Ilham me dat je het ook gewoon online kunt kijken op zo'n site .  Ik tikte de naam in en al snel vond ik het , ik zette het even op pauze en pakte een zak snoep en zette de film op . Het was echt een mooie film , het koppel in de film is zo schattig . Maar het einde hoefde nog maar in beeld te komen of ik begon al te huilen . Het heeft echt een erg einde . Ik veegde men tranen weg en bleef even nadenkend zitten op de bank . Ik ben een persoon die veel nadenkt over alles en altijd dingen in haar eigen houd . Ik vertel mensen niet zo snel waar ik aan denk of wat er omgaat in men hoofd . Nee , ik vind lachen namelijk veel makkelijker . Het is een gebaar dat je maar hoeft te doen en je geeft gelijk de indruk aan de mensen dat het goed met je gaat . Mensen vragen je er ook niet zo snel naar de vraag :"Hoe gaat het met je "? Je beste vrienden zeggen het amper tegen je . Het is pas wanneer ze iets van je gezicht kunnen lezen dat iedereen komt met:"Gaat het wel"?

Ik stond maar op en zette wat koran op terwijl ik op de bank zit . Ik  hield ervan om naar de rustgevende stem te luisteren van de imam die het reciteerde . Het geeft me rust en doet me veel dingen vergeten . Ik sloot men ogen en luisterde aandachtig naar zen stem en probeerde de hoofpijn te negeren .  Nadat de soera klaar was ging ik me omkleden :

Ik droeg een oranje trainingspak van Adidas en deed daar onder men witte sneakers aan en vertrok dan , even naar buiten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik droeg een oranje trainingspak van Adidas en deed daar onder men witte sneakers aan en vertrok dan , even naar buiten . Ik weet niet echt naar waar ik wil gaan maar ik wist wel dat ik even de buitenlucht nodig heb . Ik haatte dit gevoel dat je hormonen gewoon de 'leider' over je worden en je niet eens weet waarom je ineens overlaten word met emoties en je de hele dag slecht voelt . Ik deed mijn oortjes in men oren en stapten naar de dijk . Ik zette gelijk frenna op met zen album 'Francis' want ik zeg je eerlijk Frenna heeft echt een gekke mood .  Ik ging aar even zitten op een bankje en keek aandachtig naar het water dat stroomden .

Na zeker een halfuur kreeg ik een bericht van Ilham of ik vandaag bij haar langs zou komen . Ik zei :"Sgoed ik ben er binnen een halfuur ". Ik stapten naar Ilhams huis en aangekomen bij haar huis hoorde ik de haar luide muziek al van buiten . Waardoor ik ook gelijk wist dat ze alleen thuis is .Want haar moeder zou dit anders never nooit toelaten . Ik belde aan en zoals altijd deed de altijd drukke Ilham de deur open . Ze zag gelijk dat ik me niet goed voelde, Ze zette de muziek af en we gingen naar de woonkamer  . Ze pakte eten en wachtte volgens mii zelf totdat ik het erover zou hebben .

Na een tijdje zei ik:"Wist je dat Zakaria me gisteren thuis gebracht heeft"? Ze stond gelijk op en riep :"NEE"! Ik lachte en zei :"Ja maar het was niks gewoon dat we samen boodschappen ware, gaan doen en dan heeft hij me gebracht naar men huis" . Ze zei:"Damnn girl you get it ! Samen boodschappen doen enzo". ik keek haar droog aan en zei :"Dat was het hoor niet gelijk vies denken jij" . Ze lachte en pakte haar gsm en deed alsof ze gebeld word en zei:"Ja spreek ik hier met Weddingplanner Fatiha ik zou je graag willen boeken voor over 2 maanden . Op de namen Zakaria en Kawthar". Ik lachten gelijk heel luid en zei :"Wollah je spoort niet". Ik had gelijk door dat ik me beter voelde en dat allemaal door Ilham .

Sorry voor het korte deeltje had vandaag niet zoveel tijd xx

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu