De volgende dag gingen we gelijk weer naar het strand . Eens dat je een keer op het strand bent wil je het liefst er heel de vakantie opzitten . We vertrokken met zen vieren in de auto , eerst en vooral naar de Marjan . Marjan is een grote supermarkt hier in al hoceima . We deden inkopen en we brachten de inkopen vervolgens naar ons appartement . Nadat we dat hebben gedaan vertrokken we naar het strand . We kozen er vandaag voor om naar playa te gaan . Ik nam wat foto's bij het Mercure hotel en stapte dan de trappen af naar het strand . Aangekomen bij het strand ging ik gelijk een duik nemen in het koude water . Samen met Younes , Ilham en Lamya . Younes is echt een leuke en lieve jongen , ik kende hem hiervoor niet zo heel goed . Maar hij begint me al sneller te bevallen dan dat ik dacht . Zen uiterlijk daarentegen doet je gelijk denken aan een fuckboy , maar hij is alles behalve . Terwijl younes zen vrienden en Lamya nog in het water bleven gingen ik en Ilham eruit .
Ik ging wat zonnen en hoorde haar luidruchtige stem al geen vijf minuten later . Ik stond op en zag hun aankomen . ik heb vandaag Zaka en Safae ook uitgenodigd , ik zag hun aankomen . Ik begroeten Safae , die duidelijk net als altijd even vrolijk is met de gebruikelijke kussen . Zaka geef ik een hand en ze komen er bij zitten . ik zette men boks aan die ik standaard mee heb en zette wat muziek op . We praatte wat bij over de afgelopen dagen , totdat Zaka zei :"Ik ga even een frisse duik nemen ". Hij deed zen huisjurk uit en ging naar het water , waar hij ook ineens kennis maakte met de vrienden van Younes . Ik keek hen even na en draaide me vervolgens om , Ilham zei : "Een afgetraind lichaam heeft hij wel he ". Ik keek haar droog aan en zong gewoon mee op het liedje van Clandestino en Numidia -Ana Wiyak . Ze lachte en ik sloot men ogen en ging terug zonnen .
Ik zit lekker te zonnen of ik voelde water over men gezicht heen . Ik sta geschrokken op en keek naar een lachende Zaka die wegliep . Ik liep gewoon achter hem aan de zee in en het maakte me even niet uit of het water ijskoud of gloedheet is . Ik liep achter hem aan en zwom vervolgens naar hem toe . Ik keek even naar zen bovenlichaam en keek dan weer naar zen grijnzende hoofd . Ik spatte hem helemaal onder me water en voordat we het wisten zitten we allemaal middenin een watergevecht in de zee .Na het watergevecht ging ik terug naar het strand om te drogen , zodat we naar huis konden . Iedereen komt uit het water en ik deed alsof ik boos ben op Zaka . Hij wilde tegen me praten maar ik gaf hem geen aandacht .
Toen we allemaal droog zijn , gingen we naar de parking van het strand . Daar nemen we afscheid van iedereen . Ik voelde een arm me wegtrekken toen ik richting de auto van Ilham wil gaan . Ik keek op en zag Zakaria , ik kijk naar de lucht en hij zei :"Komaan ja kan toch niet boos zijn op mij ". Ik wilde niet lachen maar toen ik naar zijn lach keek kon ik zelf ook geen lach onderdrukken . Hij zei :"Daar heb je die mooie lach weer ". Ik bloosde en hij zei :"dus het is goed ? " Ik lachte en liep snel naar de auto van Ilham , ik hoorde hem nog roepen :"MORGENAVOND CORNISCHE ROND 17:00"!!!! Ik zei niks en besloot morgen pas te antwoorden via berichten . Ilham gaf me de gehele rit wel 10000 pedogezichten die ik negeerde .
Thuis aangekomen douchte ik me en ging me omkleden om naar en oma te gaan .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomansaKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...