Omw 🇲🇦🇲🇦🇲🇦

1K 48 9
                                    

Vandaag is het eindelijk zover, na een lange tijd van België . Gaan we eindelijk naar Marokko . Ik ben gisteren terug gekomen van de reis die we maakte met het buurthuis naar Parijs . Na die reis ben ik eigenlijk nog moe , maar ja .. we vertrekken vandaag en je weet dat ik net als elke Marokkaan op de dag dat ze zouden reizen eigenlijk nog alles moet doen en daardoor dan ook alles weer uit schema loopt . We zouden rond 9:00 vertrekken en het is ondertussen 11:00 en we zijn er nog steeds . We gaan samen met Ilham en haar broertjes en ouders . Ik had me net omgekleed in een trainingspak , reizen is voor mij de eindige uitzondering om een trainingspak te dragen . Dus droeg ik deze trainingspak :

Ik maakte een spiegelfoto en zette erbij :"omw 🇲🇦"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik maakte een spiegelfoto en zette erbij :"omw 🇲🇦". Ik heb een nike trainingspak aan en heb daaronder men slippers aan . Ik pakte men tas en deed er al het belangrijke in zoals : oortjes , lader , paspoort .. Ik ging al zitten in de auto terwijl iedereen nog aan het stressen is . Ik keek wat rond op men gsm totdat ik een van de broertjes van Ilham op het raam zag kloppen . Ik stapte uit en gaf hem een boks, Younes was het broertje van Ilham . Hij is 16 en is echt een mooiboy , wat hem mooi maakt is dat hij zich schaamt . Daar hou ik van vooral bij jongens van zijn leeftijd . Ik zei :"soow mooiboy wat brengt jouw hier "? Hij lachte en zei :"Ja Ilham riep jouw , maar je hoorde het niet aangezien je op je gsm was ". Ik lachten en zei :"Pff die tamza ( heks ) kan niet zonder mij ". Hij lachten en liet me binnen bij hun huis . Ik begroette Ilham haar vader die nog de laatste spullen in de auto was aan het zetten .

Ik ging naar boven naar Ilham haar kamer en zag haar met dezelfde vest die ik aanhad . Ik lachte en zei :"WHAHAHHA zelfs onze gedachtes voelen elkaar aan ". Ze lachten omdat ze het nu pas doorheeft en vroeg kort daarna :"Jij gaat toch met mij en Younes ik de auto "? Ik knikte en zei :"Ja als jullie mij niet doodmaken , en Lamya gaat ook mee ". Ze knikte en zei :"Ja ja komt wel goed , het is wel men eerste keer naar Marokko maar komt goed ". Ik lachte en we gingen naar beneden aangezien de moeder van Ilham riep . We gaan waarschijnlijk vertrekken , ik en Lamya pakte onze spullen en deden die in de auto van Lamya . Onze valiezes zaten al op het dak van de auto (voor de Marokkanen onder ons . Jullie begrijpen me toch ?) . We stapte in en ik pakte nog snel een deken en kussen . Ik ging vooraan zitten samen met Ilham en liet Lamya en Younes gingen achteraan zitten . Ik hoorde ze kennismaken met elkaar , want gek genoeg kennen ze elkaar niet eens . Gewoon puur omdat Lamya niet dat type girl is dat met jongens praat en Younes ook niet het type jongen is voor dat . Ik zette wat muziek op terwijl we vertrokken . Op naar Marokko , terwijl we luid zongen op Dystinct .

Na een dikke 4 uurtjes kwamen we eindelijk aan in Parijs . Het is al 16:00 en we stopte bij een tankstation waar we eten zouden gaan halen . We hadden eten bij maar het is warm en ik heb wel zin in een ijsje . Ik deed men vest rond men middel waardoor ik nu een zwarte t-shirt droeg . Ik deed men zonnenbril op aangezien het warm is en ging naar binnen . Ik kocht samen met Ilham een ijsje . Op een gegeven moment was ik haar ineens kwijt . Ik kreeg een belletje en nam op . Ik hoorde :"Kijk eens achter je ". Ik draaide me om en zag Zakaria staan . Ik lachte gelijk en hij zei :"wat doe jij hier ? ". Ik zei :"We gaan naar Marokko ". Hij keek me lachend aan en zei :"Zeg wollah ? Wij ook ". Ik lachte en er stond een jongetje van ongeveer 12 naast hem . Hij gaf me een hand en zag er super schattig uit . We praatte of wat en ik ging half in shock naar d auto van Ilham . Ik vertelde het verhaal snel voordat Lamya en Younes nog konden instappen . Ze was duidelijk ook geschrokken en zei :"Neee wjwjwjwjw ". Ik wiet dat als Zaka hier is , Safae hier ook ergens moest zijn . We gingen jammer genoeg al doorrijden dus vertrokken we richting Marokkko. 

Er werd veel gevraagd naar hoe Safae eruit ziet , dus bij deze :
Safae 👇

Er werd veel gevraagd naar hoe Safae eruit ziet , dus bij deze :Safae 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu