Schaamte 😳

1K 59 9
                                    

Vandaag ga ik naar een event dat word gehouden om geld in te zamelen voor de moskee . Er komen allemaal leuke kraampjes te staan en ik heb er ook een meeting voor een uurtje . Verder wil ik daar gewoon wat gaan rondstappen . Ik ga alleen, aangezien iedereen werkt en Ibtissam samen met de kids naar de binnenspeeltuin gaat . Ik heb men haren even snel gedaan en kleedde me om in deze outfit :

Ik droeg een zwarte wijde broek met daarboven een witte trui met gouden details aan de armen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik droeg een zwarte wijde broek met daarboven een witte trui met gouden details aan de armen . Daarover droeg ik een zwarte  vest en daaronder men donkerblauwe Sam smiths . Ik pakte nog een gouden tasje en ging naar beneden .Beneden zag ik dat iedereen weg is . Ik pakte wat cornflakes en een yoghurt en deed de cornflakes in de yoghurt en at het snel op . Hierna vertrok ik gelijk naar het metrostation . Waar weer van die vieze jongetjes aan het hangen waren die het weer o zo nodig vinden om bij elk meisje wel wat te roepen . Deze soort mensen kunnen me meer dan chagrijnig maken en gelijk men mood switchen .

Aangekomen bij het zaaltje , ging ik gelijk naar binnen en kreeg ik een soort van kaartje om men hals waar op stond wie ik ben en van wanneer tot wanneer men meeting plaatsvond . Ik ben gelukkig net op tijd voor alles en kreeg gelijk al een plek aangeboden waar ik mocht staan . Ik ging daar staan en zag zich al stilletjes aan een rijtje met meiden vormen . Om 13:00 opende ik de lint en liet ze een voor een binnen . Hartstikke lief waren ze allemaal . Sommige kwamen zelfs aan met tips in hun outfit van vandaag die ze gewoon van mij hadden opgepikt . Sommige meiden hadden zelfs iets voor me bij . Wat ik meer dan niet nodig vond , maar nam het toch aan . Tijdens al deze foto's en praatjes met deze meiden besefte ik me pas hoe hard ik van men werk hield .

Ik ben bijna klaar met mijn meeting , ik was bezig met opruimen . Totdat ik oogcontact maakte met een lachende Zakaria . Ik zuchtte en zei :"Ga je me nu echt blijven volgen "?! Hij zei :"Hmm hmm netjes netjes je bent nu miss populair of hoe zit het "? Ik zei :"Zakaria zoals ik ja al zei stop met me te volgen en me fucking overal waar ik ben aan te spreken! Met jouw is het klaar finito ". De oude vrouw naast hem die ik nu pas opmerkte keek me boos aan waardoor ik gelijk bloosde van schaamte . Aangezien ik nu pas doorheb dat het waarschijnlijk zen moeder is . Hij lachte me uit en ik pakte men spullen en ging weg . Shit ! Wat haat ik het als mensen me voorschut zette . Ik had moeten weten dat hij DIT wilde , me voorschut zette voor zen moeder . Dat was precies waar hij op gewacht heeft , want me kleineren en in schaamte zetten was hij wel goed in .

Voor de rest stapte ik gewoon rond en promootte hier en daar de dingen die ik zelf goed vond en dat best wel eens een promotie verdiende . Na het event ging ik gelijk naar men huis en kroop in men bed .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu