Nominacje

3.5K 59 11
                                    

Nigdy nie bawiłam się w takie rzeczy ale skoro już się za to zabrałam to co mi szkodzi.

Dziękuje za nominacje @Jane_Barnes ☺️♥️

Z góry dziękuje, że uważasz moje nędzne opowiadanie za dobre 😆

pytania:

1. Jaka jest twoja ulubiona postać z filmu i dlaczego ją najbardziej lubisz?

2. Ulubiony serial paradokumentalny

3. Wolisz zjeść karalucha czy pająka?

4. Dlaczego założyłaś konto na Wattpad?

5. Czy kiedykolwiek sobie coś złamałaś/skręciłaś? Jeśli tak, to co?

6. Pepsi czy Cola?

7. Co chcesz dostać na święta?

8. Jaki kolor mają ściany w twoim pokoju?

9. Jaki kamień nieskończoności chciałabyś mieć?

10. Gdybyś była zwierzęciem, to jakim?


Odpowiedzi :

1. Mam dwie ulubione postaci. Pierwszą z nich jest Bucky Barnes. Zaczęłam się tą postacią interesować krótko po wypuszczeniu do kin Avengers Wojna Bez Granic, czyli stosunkowo niedawno. Po namowie przez mojego kochanego chłopaka poszłam razem z nim do kina na owy film, tak się wkręciłam, że obejrzałam dosłownie wszystkie filmy Marvel Studios. I najbardziej właśnie urzekł mnie Bucky.

Podziwiam go za silny charakter i wytrwałość, przeżył tak wiele - pranie mózgu, siedział jako mrożonka w wielkiej lodówie przez parędziesiąt lat, po tych wszystkich morderstwach, które dokonał miał siłę się podnieść i funkcjonować dalej. W Wojnie Bohaterów ukazane jest mieszkanko Buckiego w Bukareszcie, serce mi się rozpłynęło widząc jak nasz mały Bucky próbuje wrócić do normalnego życia po byciu jednym z najlepszych płatnych zabójców. Ta postać jest odwzorowaniem silnego człowieka, który jeszcze nie powiedział ostatniego zdania. ( z niecierpliwością czekam na jego serial, który niedawno ogłosili, że będzie!)

Zaś drugą ulubioną postacią jest nie kto inny jak Loki. Uwielbiam jego przebiegłość, nieprzewidywalność i poczucie humoru. Loki zaskoczył nas już tyle razy, że aż trudno nam wszystkim uwierzyć, że nie żyje. Z niecierpliwością czekam aż w kolejnej części wyskoczy niczym gwiazda i powie : Thor, idioto. Przecież to jest pieprzony szop. Z dnia na dzień coraz bardziej go uwielbiam i czekam na jego zapowiedziany serial.

2. Nie oglądam seriali dokumentalnych :( Za to moje ulubione to Pretty Little Liars, Riverdale i Nocny Recepcjonista.

3. Małego pająka, zdecydowanie. Po paru wizytach u mojej siostry, która mieszka w Izraelu stwierdzam, że karaluchy to najgorsze obrzydlistwo na świecie.

4. Ze względu na opowiadania Dramione, to z nimi tak naprawdę zaczęłam historię z pisaniem, do dzisiaj jestem ich wielką fanką.

5. O dziwo miałam jedynie podkręconą kostkę, ale od czasu pójścia do sportowego liceum, to wszystko mnie boli. po łokcie, barki, kręgosłup na kolanach kończąc. Więc, to cud, że jeszcze się nie połamałam.

6. Nie lubie gazowanego :( #tylkopiwo

7. Nie jestem wymagająca, najlepszym prezentem byłoby spędzenie Świąt Bożego Narodzenia z moim kochanym chłopakiem, którego kocham ponad wszystko. Niestety mieszkamy od siebie ponad 200km więc niecierpliwie czekam na takie małe szczęśliwe chwile.

8. Jasny róż.

9. Zdecydowanie Kamień Czasu.

10.  Myślę, że koniem. Wiele lat jeździłam sportowo, to mi pomogło odkryć jakimi niesamowitymi zwierzętami są konie.

11. Wiem, że miałam jeszcze kogoś nominować, ale to już sobie daruję, przykro mi! Mam nadzieję, że zrozumiecie <3

Miłej nocy 😇💗

PS. Rozdział będzie dopiero po 6 listopada ze względu, że jestem teraz za granicą i wypoczywam. Trzymajcie się ciepło ♥️♥️

Winter Soldier • Bucky BarnesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz