Este in jur de ora 9:00 dimineata.
Sunt in drum spre prima sesiune de antrenament,am putine emotii,pentru ca nu prea stiu in ce consta asta.
Ajunsa,o zaresc pe fata din salon,cea speriata.
-Buna!ii spun eu zambitoare.
-Ah,bunaa..ma bucur sa te revad ,eu sunt Amanda!imi spune ea si ma ia in brate,de parca am fi prietene vechi.Mi se pare ciudat..dar si dragut.
Langa ea se aflau doi baieti,unul inalt,imbracat in piele si slabonog,iar pe celalat il recunosc:era tipul de la computer, cel cu ochelari hippie.
-Bunaa...imi spune cel din urma,zambind.Eu sunt Boris.
-Sarah,ma bucur sa te cunosc!
Cat timp faceam prezentarile,il aud pe slabanog:
-Sarah...decii ,e adevarat ca tu ai evadat in prima ta zi?ma intreaba cu un ton de smecheras.
-Da,e adevarat.ii raspund eu,mandra.
-Ha..Asta nu o sa i placa domnului Deville.
-Domnul Deville stie.El m-a adus inapoi.
-Domnul Deville te-a prins?!Te-a ranit?intreaba speriata Amanda .
-Nu..defapt nu mi-a facut nimic.
-Inca,papusa,inca!
-Axel,tacii!continua ea nervoasa.
Dar chiar inainte sa apucam sa ne incalzim pentru o cearta adevarata,intra Jacke..adica "domnul Deville",care,din cate pot observa,e foarte temut.
-Buna dimineata!Suntem gata?
-Desigur,domnule!Oricand la dispozitia dumneavoastra!spune Axel,devotat.
-Sa iti dau o perie,amice?Il iau eu in ras.
-Domnule,recruta Sarah va subestimeaza autoritatea!Cu tot respectul.
*Ii "subestimez autoritatea??Cu tot respectul"...ce sa fac?*
-Eu nu "subestimez autoritatea "nimanui,nu te-ai prins.Eu faceam misto de tine,nu de el.
-Nu sunteti aici nici ca sa faceti misto,nici ca sa ma lingusiti,nici ca sa vau certati!Sunteti aici ca sa va antrenati sa deveniti agenti.ne intrerupe Jacke ,pe un ton categoric.
-Imi cer scuze,domnule.
-Frate...
Jacke ma priveste taios in semn de "ori taci ori mori",asa ca inchei subiectul.
Scoate o mingiuta mica pe care o tine in mana dreapta.
-Trebuie doar sa o luati.Puteti decurge la orice metoda.
Primul merge Boris :
Incearca sa i distraga atentia cu un fel de miscari ciudate de agent secret.(in devenire),dar la final aluneca si cade pe spate,invins de bucatica de plastic.
Urmatorul e Axel slabanogul ,care pare foarte sigur pe sine si incepe sa se invarta in jurul lui ,la un moment dat sare peste el,dar se fereste si iata inca unul pe podea. Noi suntem :viitorul tarii.
Urmez eu .Sa vedeem...dupa cateva incercari sa i-o iau din mana,imi vine o idee:incep sa ma imping in el in cel mai enervant mod posibil si spunand in continuu:Da -mi,da-mi,da-miiiii!!!
Pana la urma imi iese planul si ma impinge, nu destul de tare cat sa cad,dar asa trebuie sa creada.Ma arunc lata pe podea si incep sa ma vait de parca m-ar fi lovit ingrozitor.Cedeaza la "suferinta mea"si se lasa in jos sa ma ridice:
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...