...Raman nemiscata privind-o pe bruneta care il privea plina de speranta pe omul care urmeaza sa ma impuste.Nu spun nimic,si imi pun mainile la vedere,moment in care fata fuge la tipul din spatele meu.Nu ma intorc pret de cateva secunde,dar il simt cum ma priveste intr-un mod nu prea dragut.
Ma intorc incet,cu o expresie de "Unde naiba am nimerit?" si imi intalnesc privirea cu Jacke,care atinti-se foarte clar pistolul spre fata mea.
Nu spun nici un cuvant,dar cred ca am o fata destul de intrebatoare.
-Cum ai ajuns aici? ma intreaba pe un ton dur.
-Si eu ma bucur sa te vad. ii spun eu incruntata.
-Cum ai ajuns aici? se repeta ,indreptandu-si mai bine pistolul spre mine.
-Numarul de inmatriculare al masinii.spun eu fixand pistolul.
-Cine mai stie despre asta?
-Nu...stiu nici macar eu ce se intampla.
-Stai jos. imi spune ferm, aratandu-mi canapeaua din dreapta mea.
Ma conformez si ma asez,uitandu-ma cand la el,cand la bruneta care il tinea strans de brat.
-Jacke,ce se intampla aici? il intreb cu un gals jos.
-Ai venit singura?
-Da..da,am venit singura..
-Lasa-ne putin,Madeline. ii spune el brunetei care se ineca in lacrimi langa el.
-E in regula. continua el sa vorbeasca cu ea.
Eu privesc scena ,chiar curioasa daca chiar are de gand sa ma ucida.
-Ma vei ucide? il intreb eu ,pe un ton ce se vrea relaxat.
Nu imi prea vine sa cred..dar postura lui nu imi prea sustine parerea.
-Da-mi jacheta. imi ordona el.
Eu ma uit confuza la sacoul de pe spatarul din spatele meu,si i-l intind.
-Jacheta ta,Sarah.
-La ce naiba iti trebuie jacheta mea?intreb eu deja nervoasa.
-Acum. continua el .
Il ascult si imi dau jos jacheta,apoi i-o arunc nervoasa in fata.
El ma fixeaza cu privirea cat imi scocioraste prin buzunare,apoi ma intreaba:
-Pot avea incredere in tine?
-Da,nu eu sunt cea care te amenint cu pistolul si iti scocioraste prin haine.
-Asa e.Tu furi portofele si scotiorasti prin sertare.E cu totul altceva. imi spune cu un zambet slab.
Eu zambesc putin,curioasa ce cauta.
Vad atunci cum scoate de la gulerul hainei mele un patratel de metal.Un microcip.
Eu ma uit ciudat la dispozitivul care mi-l arata,apoi ma uit la el care are o privire furioasa si rece.
-Ce e asta? ma intreaba cat imi arunca jacheta langa mine pe canapea.
-De unde vrei sa stiu eu?Nici macar nu stiam ca e acolo!
-Nu stiai? tuna si fulgera el cat striveste dispozitivul sub talpa pantofilor.
-Nu,Jacke! Normal ca nu stiu! strig eu cat ma ridic de pe canapea.
-Te-au urmarit,Sarah! imi spune furios dand buzna peste asa zisa Madeline.
-Plecam,Madeline! striga el la ea.
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...