...Lucrurile au decurs cum nu se poate mai ingrozitor.Cum nu se poate mai INGROZITOOR.
Ne-am intors in agentie,toti cu niste fete de parca am fi cazut de la etajul 10.Daca nu ma omoara astia aici, ma arunc si singura.
Ne asezam pe scaunele din jurul mesei de sedinte,unde il asteptam pe comandant,care era informat si urma sa ne ucida cu gandul,vorba si fapta.In realitate e doar un batran moracanos care sufera de "agentie secreta".
Ne uitam ba unii la altii,ba la pereti,ba la podea...suntem patru idioti.
Il zarim pe comandant care vine furios,cu o tornada care distrugea totul deasupra capului.Asa arata un om care nu e calm absolut deloc.
-Ce s-a intamplat acolo?!
Nimeni nu spune nimic.
-Am intrebat ceva!!! Unde e mentorul vostru?
-L-au luat! spun eu exasperata ,si cu adevarat ingrijorata pentru el.
-Stiu si eu ca l-au luat!! De ce nu a-ti fost in stare sa va indepliniti misiunea!!Nenorocita de misiunee!!
-Am facut tot ce se putea..s-a intamplat totul foarte repede..ma scuz eu .
-Repede?! Au fost prea "rapizi"pentru voii?!Vrei sa spui ca nu au pus o pancarda sa va anunte ca sunt acolo ??Incredibil!! bufneste el.
-Am urmarit masina..
-Sa nu mai aud nici un cuvant!! Voi toti la un loc nu valorati cat Jacke Deville!!
*Da,da,suntem niste nimicuri nenorocite,aduceti-l inapoi!*
-Cum il recuperam?
-Voi?!
-Da,noi.E mentorul nostru. spun eu trista si nervoasa.
-Vorbesc in numele lui cand spun ca nu mai are nevoie de ajutorul vostru! ranjeste furios.
-Dar..
-Sa nu aud!!! Inapoi in camere!!
-Dar Jacke..
-Pentru tine e domnul Deville!Daca nu e mort,se v-a ocupa el de voi,daca e,atunci voi veti merge dupa el. Incheie el si iese din camera.
*Du-te invartindu-te,bosorogule!*
Raman uitandu-ma dupa el si vrand sa strig si sa il fac in toate felurile posibile .Intr-adevar.Nu e vina lui..e vina noastra.Dar nu are nici un drept sa ne vorbeasca asa!!
-Ti-am spus ca o sa merga rau. spune devastata Amanda.
-Bun!Bravo! Esti ghicitoare! Acum poti sa spui si ca o sa rezolvam? spun eu ironizand-o.
-Ne-a fost retrasa misiunea,Sarah.Nu m-ai depinde de noi si asa e mai bine! Daca vrem sa aiba vreo sansa,trebuie sa ii lasam pe agentii adevarati sa il caute. raspunde Boris.
-Ha! Agenti adevarati gen Alice? Care se holba la el de parca urma sa il ucida? Da..chiar vreau sa il stiu in grija lor! raspund sarcastica.
-Si noi ce putem face,ooo,zeita a spionajului?! continua el.
Nu le mai spun nimic si ies din incapere trantind usa.Nu am nevoie nici de glume proaste,nici de ironii.
Am nevoie sa imi gasesc mentorul.Viu.
Asa ca nu mai stau nici o clipa..eu l-am pierdut,eu il gasesc.
Pentru ca eu am ceva ce ei nu au: numarul de inmatriculare al masiunii :NY908 98.
Il notez rapid pe un colt de hartie si ma folosesc de autoritatea mentorului meu ...bietul de el.
Ma grabesc spre biroul unuia dintre agenti,foarte serioasa.
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...