Este dimineata.O dimineata frumoasa,sper ca soarele straluceste iar pasarelele canta deasupra acestor agenti secreti.Eu nu am de unde sa stiu..sunt la 200 de metri sub pamant.Ce pot sa va urez? Un cer senin si curcubee triple tuturor!
Am palavragit un pic cu Amanda,cat am mancat,apoi ne indreptam spre sala de antrenamente,de data asta,fara intarziere,de acum,mi-am propus sa fiu punctuala.
Ajunse,ii vedem pe baieti stand tolaniti pe bancuta unde ne tineam apa,relaxati.
-Uita-te la ei! Trezirea,molesitilor!incepe Amanda sa rada.
Ei se ridica si se aseaza drepti,tepeni.
-Da,domnule!
Eu ma duc in fata lor,imi indrept spatele si imi ingros vocea:
-Intarziatilor!Vreti sa fiti agenti? Nu a-ti putea fi nici curatatorii de pantofi al unui agent!
-Domnule Deville,va rog,nu ne luati capetele seci!! incepe sa "planga " Boris.
-Gura! Vorbesti doar atunci cand iti spun sa nu taci!il imit eu pe Jacke.
Ceilalti incep sa rada ,dar eu nu apuc pentru ca se aude un "Cati ani aveti?" din pragul usii.
-247,domnule. ii spun eu serioasa cat ma asez in rand.
Intra in camera si se pune in fata noastra:
-Ati terminat? ne intreaba cat se abtine sa nu rada.
Raspund afirmativ iar apoi antrenamentele decurg intr-un mod greu si plictisitor.Mai mult greu.
- Diseara,la ora 19:00,sa va prezentati in sala principala.Veti primi o misiune.
-..O misiune la fel de reala ca ultima? intreb eu,pe un ton ironic.
-Putin mai reala.Te-ai gandit cum sa o distrugi si pe asta sau improvizezi pe parcurs?imi raspunde el,pe acelasi ton.
Nu mai spun nimic si ma asez pe banca,uitandu-ma in alta directie.
-Bun.Cat se gandeste Sarah,voi pregatiti-va.
*Ha!Ce badaran!*
Ne intoarce spatele si paraseste incaperea,semn ca putem pleca .
Ma duc spre camera mea,in asteptarea sa primim misiunea aia.
In gandul ca cine stie ce ne mai pune sa facem,imi amintesc de figura draguta care mi-a spus ca daca am nelamuriri,sa vin la ea: Elisabet.
Imi schimb directia si ma indrept spre ea.
Ajunsa in fata usii biroului,ezit un pic,dar apoi bat la usa.
-Scumpico! Ai nevoie de o mana de ajutor?imi spune vesela si simpatica.
-Hmm..as putea spune si asa..ii spun eu cat admir florile de toate culorile din biroul ei.Sunt de-a dreptul superbe.
-Te ascult,am tot timpul din lume..oamenii astia nu sunt prea comunicativi..Ar trebui sa ne numim O.A.S( Oameni antisociali enervanti )se lasa ea pe spate,relaxata.
-Pai..am avut o misiune,dar s-a dovedit a fi un test,iar acum voi primi o alta misiune.De unde sa stiu daca e un test sau e real?
-Ohoo..ce talent au sa te zapaceasca!Pai..nu ai de unde sa stii.
-M-ati lamurit !
-Nu,ideea e ca nu poti afla decat la sfarsit.Asta e cel mai enervant lucru pe care ti-l fac.
-Printre multe altele...
-Incearca sa fii atenta,sa asculti ceea ce nu vor sa spuna.
Pare un sfat bun,daca as si stii ce inseamna asta..
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...