Au trecut deja aproape 6 luni de cand am ajuns in A.S.I ,si imi dau seama,pe zi ce trece,de toata cruzimea si toata rautatea de care sunt inconjurata.Aici toti sunt pe cont propiu,e fiecare pentru el.Daca unul incearca sa se tina cu toata puterea de marginea prapastiei,atunci vine altcineva si il calca peste degete,ca sa fie sigur ca o sa cada.
E dupa-amiaza.Sunt in drum spre unul din holurile principale,unde ma intalnesc cu Alice.
Ne-am imprietenit in ultimul timp.Aveam nevoie de o prietena.Si cu Amanda si Boris m-am imprietenit bine,insa Alice e agent in toata regula,participa la misiuni si le gestioneaza,cred ca am cate ceva de invatat de la ea.
O vad.A ajuns deja.Ne pupam,ca de obicei si incepem sa ne plimbam.
-Deci,cum merge tot antrenamentul,scumpo?ma intreaba pe un ton curios.
-Ehh..merge bine.Sau cel putin asta cred.Boris spunea ceva de o misiune de proba.Ai idee in ce consta?
-Ohh...pai,misiunea de proba este ceva important.
-Si foarte periculos,nu?
-Nivelul de dificultate difera in functie de nivelul recrutului.Este ceva decisiv..daca nu te descurci...
-Ma trimit iar in camera iadului?
-Nu..te elimina direct.Considera ca nu poti face fata pe teren si nu isi mai bat capul cu tine.
-Pe tine ce te-au pus sa faci?
-Trebuia sa omor un afacerist din Milano,pentru ca Hector(comandantul A.S.I-ului)avea de reglat niste conturi cu el.
-Si...l-ai omorat?o intreb asa,ca sa nu o intreb direct"esti o criminala?"
-Nu am avut de ales!Am fost obligata!
Dar..am fost norocoasa..Jacke a fost mereu alaturi de mine...m-a incurajat,m-a sustinut...mereu..
atunci vad un zambet nefiresc pe buzele ei.
-Aahh...inteleg ce se intampla ...
-Ce?...
-Esti indragostita de el!
-El..oricum nu ma observa..acum,mai nou.
-Mai nou?
-Da...e putin ocupat cu alcineva.Din nefericire.
-Cineva mai bun decat tineee?o intreb zambind amuzant si impingandu-ma prieteneste in ea.
-Nu stiu,dar nu vreau sa las lucrurile asa.imi raspunde pe un ton extrem de serios.
-Stai...el are o iubita?
-Nuu pentru mult timp..atunci parca i se schimba fizionomia fetei ,pe care se putea citi ura. *Putin straniu.*
-Bine...in ce moment am inceput sa vorbim de viata personala a lui Jacke?incerc eu sa o dau pe gluma,pentru ca o observ ca devine cam suparata.
-Da!Ai dreptate!apoi incepe sa chicoteasca nervos.
Ii zambesc putin fortat si schimb subiectul .
Am mai stat putin de vorba,dupa care ne-am despartit.
Eram chemata la un fel de sedinta,eu,Boris,Amanda si Axel slabanogul.
Ne-am asezat in jurul unei mese din lac negru,in mijlocul careia era un computer ciudat.
Jacke statea in fata unui ecran imens,pe care era fata unui barbat chelios,pe care nu -l mai vazusem.
-Numele lui este Paul Jonsh.In urma cu cateva luni se afla in muntii Lincoln unde a avut loc o simulare a A.S.I-ului.Acesta a asistat la o parte a actiunile noastre,si prin urmare,trebuie eliminat.Misiunea voastra e una simpla:urmariti-l ,aflati ce stie,si,daca stie ceva,eliminati-l.Daca nu,pastrati-va acoperirea.Fiecare dintre voi trebuie sa gaseasca o metoda sa se imprieteneasca cu el si sa il faca sa ii povesteasca despre acea seara.Intrebari?
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...