* Lectura placuta si o zi frumoasa, spionii mei micuti ! *
Am trantit usa la perete cat am putut de tare, incepand automat sa ma plang de faptul ca Elisabeth nu ma intelege si intreband de cand mama dracului ma las eu fraierita atat de usor de un pusti prost. Nu mi-a luat mult timp insa, si mi-am dat seama ca tipam cu atat de mult patos la un birou pustiu. Jacke nu era aici, si imediat ce am realizat acest lucru am injurat in barba.
Bineinteles ca nu este aici, tocmai ce a fost numit comandat , ce sa caute admirand peretii de unul singur in biroul sau ? Am parasit incaperea trantind usa chiar mai puternic decat mai devreme, indreptandu-ma catre locul pe care de obicei il ocupa Hector, locul pe care toti de aici il ravneau din umbra. Majoritatea , de fapt.
Cu pasi grabiti, am ajuns in dreptul usii impunatoare ce ascundea centrul de comanda al acestui loc. Am deschis usa mai incet, de data aceasta.
Jacke statea in picioare, cu privirea drept inainte si cu mainile la spate, admirandu-si cu mandrie si teama trofeul, ce consta in agentia noastra. De fapt, agentia lui.
Am inchis usa in urma mea, si m-am sprijinit cu spatele de ea, urmarindu-l pe Jacke , care ori era prea prins in ganduri si nu m-a observat, ori voia sa ma ignore pur si simplu. Speram doar ca nu urmeaza sa ma condamne si el acum.
- Te-as intreba la ce te gandesti, dar cred ca stiu deja. sparg eu tacerea, si brusc si-a intors capul spre mine, clipind rapid de cateva ori.
- Nu ma simt prea bine cu asta . marturiseste el, oftand cu greutate.
- Nu crezi ca te poti descurca ? intreb, apropiindu-ma putin.
- Nu stiu. Pot ? imi intoarce el intrebarea, moment in care am ajuns umar langa umar, privind prabusirea sau renasterea imperiului prin geamul subtire.
Nici eu nu stiam . Putea ? Aveam impresia ca totul era mult prea colosal, puternic si imposibil pentru a putea fi tinut sub control de cineva, de oricine.
Dar in acelasi timp, si Jacke era mult prea hotarat, puternic si curajos pentru a nu reusi sa tina sub control orice si pe oricine. Plus ca stia totul despre aceasta agentie, iar intre el si locul acesta era ceva ce ii lega. O declaratie de dragoste sau de razboi, nu eram sigura.
- Poti face orice iti doresti. raspund eu intr-un final, si avand in vedere ca era vorba despre el, chiar credeam ceea ce am spus.
A zambit.
- Nu chiar orice. mormai mai mult pentru sine.
- Eh, haide ! am ras eu la un moment dat. Tu esti ca personajele alea din carti sau din filme care nu se tem de nimic niciodata si reusesc mereu ceea ce isi propun, fara exceptii. Tipul ala dur cu dintii exagerat de albi de care toti se tem si pe care nimeni nu il poate invinge, stii genul acela de personaj ? il intreb, inca zambind, si judecand dupa expresia lui, reusisem sa il inveselesc cu aceasta comparatie.
- Dar tu stii genul acela de personaj rebel vopsit roz in cap si cu piercing in nas, care la inceput tranteste usile si darama mesele, iar la final devine foarte calm si intelept, si incepe sa spuna tot felul de lucruri dragute cum ar fi ca poti face orice iti doresti ? continua el micul nostru joc, iar eu doar m-am strambat putin.
- Nu-mi suna cunoscut. remarc eu amuzata.
- Da, nici mie. raspunde Jacke, la fel de amuzat ca si mine.
Dupa o scurta perioada de liniste, nu stiu cum se facu de am devenit din nou foarte seriosi.
- Nu glumesc , Jacke. Eu stiu ca te poti descurca. Am incredere in tine. ii spun sigura pe mine, asezandu-mi mana pe umarul sau si brusc ochii sai albastri au poposit asupra chipului meu.
CITEȘTI
Asasini cu ochi albaștri - 1.Spionaj si alte belele - În editare
Action,,Și când prietenii îți vor întoarce spatele fără pic de regret, când vei apăsa pe tasta de apel și nimeni nu va răspunde, când vei ajunge acasă și nimeni nu te va întâmpina - vei ști. Ți-ai ratat existența în cel mai grotesc mod posibil, va trebui...