Hoofdstuk 1 • Wienowa.

1.2K 43 14
                                    

POV Wienowa.

"Oke, even denken hoor.. Waarom maak je het me nou zo moeilijk Ash!!" Ik gieghel op het moment dat Ashton onschuldig naar me lacht.

"Voor wie zou 5SOS het voorprogramma zijn?" Mompel ik.

"Dat mag jij bedenken." Mijn broer Ashton slaat zijn arm om mij heen, "Damn. Wacht! Ik weet het!!" Ik sta als een gek op en begin door de kamer te springen.

"ALL TIME LOW??" Mijn hart gaat tekeer in mijn bortskas, want ik was een enorme fan van All Time Low.

Even blijft het stil in de kamer. "In mijn dromen ja." Mompelt Ashton.

"Shit.. Uhmm, ja dan weet ik het niet hoor. Zeg het maar!" Ik ga voor Ashton staan die ondertussen ook is opgestaan.

"ONE DIRECTION!!" Roept hij in vreugde. Hij opent zijn armen om mijn in vreugde op te vangen. Maar nee. Ik ga zitten en verander mijn emotie naar geirritteerd.

"Fijn man. Die homo band." Mompel ik bijna geluidsloos.

"Meen je die? Haat je hun?" Ik knik en zucht verveeld.

"Ik dacht dat je het leuk zou vinden.." Zijn gezicht heeft een emotieloze uitdrukking. Heb ik hem beledigd?

"Je weet dat ik One Direction haat.." Mompel ik. Ik rol met mijn ogen.

"Het is echt een grote vooruitgang voor ons. Je hoeft niet mee op tour, ookal wil ik dat wel graag!!" Hij kijkt me afwachtend aan. Maar dat was geen optie, ik moest en zou meegaan.

"Natuurlijk wil ik mee gekkie, zolang ik maar niet met ze hoef te praten, eten, slapen, ademen zi-"

"Ja ik snap het Wienowa, ik zal ervoor zorgen dat je niet met ze hoeft te ademen." Zegt hij sarcastisch waarna hij zijn arm om me heen slaat.

"Heb je al ingepakt, klein zusje?" Hij lacht en laat me weer los.

"Ja zeker!" Ik draai me terug om naar Ashton die een beetje uit het raam staart.

"Ik zal mijn best doen om aardig tegen ze te blijven, maar als ze het zelf uitlokken kan ik er niks aan doen!" Mompel ik.

Opeens gaat de deur open en zie ik Michael binnen komen.

"Lieverdjes van me!!!" Roept hij als hij op ons afstormt.

Ik en Mikey waren echt goede vrienden, dat komt omdat we van dezelfde dingen houden.

"Ik heb verf bij!" Roept hij als hij zijn arm om mijn schouder legt en de verf voor mijn gezicht drukt.

"Aaah purple! I love it Mikey! Ash? Ik ben het even verven, Mikey en ik gaan onze haarkleur matchen, we gaan het nu allebei verschillende kleuren paars verven!" Zeg ik als ik op Michaels rug spring.

"Oke, als je over 2 uur maar klaar bent, om 12 uur vannacht vertrekken we naar London babe!" Hij staat op en pakt zijn koffer in zijn hand.

"Jippie! Op weg naar die homo's!" Roep ik weer sarcastisch.

Ik had dus echt totaal geen zin in die gays.

"Niet zo katten lieverd." Zegt Michael die mijn benen nog wat extra goed vastpakt.

"Noem me niet zo Mikey, ik ben je vriendin niet." Hij zucht.

"Het zal wel, zullen we gaan verven?" Vraagt hij afwezig.

"Yes, let's go!!" Ik sla hem op zijn kont en hij doet alsof hij een paard is. Samen lopen we naar de badkamer om ons haar te verven.

Ik smeer de fel paarse verf in Michaels haar en hij in dat van mij. Het is echt lastig om elkaars haar tegelijk te verven, maar dat deden we wel vaker, dus we waren het wel gewend.

"Michael? Heb je zin in de tour?" Ik pak wat meer verf en smeer het in zijn haar.

"Ja, echt super veel! En met jou komt het ook wel goed hoor, ik bescherm je babeee!" Hij doet folie op mijn hoofd en ik doe het inderdaad ook bij hem.

"Ik hou van je mikey, je bent me best unicron friend forever!" Roep ik waarna ik hem omhels.

"Jij ook de mijne, WieWie!" Hij geeft me een kus op mijn wang en laat me dan los.

Ik had er totaal geen zin in. Maar gelukkig heb ik Michael en Ashton. En natuurlijk de andere jongens die ook goede vrienden van me zijn. We zullen zien hoe het gaat lopen! Ik kan niet wachten... Sarcasme.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu