Hoofdstuk 65 • Wienowa

260 26 2
                                    

Ik kom omhoog uit Harry's houding en ga tegenover hem zitten. "Hoe gaan we dit eigenlijk doen? Je weet wel.. Ik weet niet echt.. Nou.. Ik kan het niet uitleggen. Je weet wel, met Luke." Hij zucht diep en kijk gefrustreerd uit het raam. Luke zat hem de laatste dagen echt in de weg, wat begrijpelijk was, want hij zat mij ook in de weg. Ik had hem toch goed verteld dat ik voor harry kies? "En technisch gezien hebben we niks." Fluister ik snel om de awkward situatie te verbreken. Hij draait zich weer terug naar mij en een glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Misschien moeten we daar dan maar eens wat aan doen dan." Fluisterd hij in mijn oor als hij wat dichterbij komt. "En wat had je dan wel niet in gedachten?" Hij ademt tegen mijn nek aan waardoor de rillingen over mijn rug lopen. "Wat had jij in gedachten?" Fluisterd hij weer. Ik schud mijn hoofd maar kan me niet inhouden. Ik pak zijn gezicht vast en druk mijn lippen hevig op die van hem. Met alle kracht in mijn lichaam trek ik hem onder het zoenen het bed af en duw ik hem tegen de muur. "Oeh, mijn meisje is sterk." Kreunt hij tussen het zoenen door. Ik schud mijn hoofd en duw hem nog harder. "Ik ben je meisje niet." Mompel ik tegen zijn lippen. Hij duwt me van zich af waardoor ik op het bed val. Dit zocht ik, een jongen zoals dit zocht ik. Zoals ik al zei, een hardhandige jongen, dit was er zeker een. "Wil je die dan zijn?" Zegt hij voordat hij naar me toe loopt en boven me komt hangen. Ik slik en kijk hem aan in zijn groene, toch ergens donkere ogen. "Zo vraagt een gentleman zijn meisje toch niet?" Hij duwt mijn armen tegen het bed aan en houd ze daar stevig vast, hij gaat met zijn benen over de mijne zitten zodat ik geen kant meer op kan. Ik wilde ook geen kant meer op. Ik open mijn mond om iets te zeggen maar hij duwt zijn lippen op de mijne om me te sussen. Een brand ontstaat in mijn lichaam waarna ik hem hardhandig omdraai waardoor ik bovenop hem zit. "Ik ben nogsteed je meisje niet. Geen seks voor de relatie." Zeg ik vrolijk. Hij kijkt me verasst aan en trekt me aan mijn haren zachtjes naar zijn gezicht. "Lieve Wienowa, wil je mijn vriendinnetje zijn?" ik sla hem tegen zijn borst en druk mijn lippen op zijn oor. "Ja." Fluister ik erin. En voordat ik het weet lig ik weer onderop terwijl hij zijn shirt uittrekt. Ik ga met mijn vingers over de omtrek van zijn vlinder en dan wat naar beneden waar ik langs de omtrek van zijn andere tattoo's ga. Ik trek ook mijn shirt uit en hij doet precies hetzelfde. Hij begint bij het skelettehoofd, en eindigd bij de tekst this too shall pass dat voorgoed op mijn lichaam getattoeerd staat. Ik en Harry hadden onze tattoo's geteld, en hij had er in totaal 1 meer dan mij. Ik druk mijn lippen in zijn nek en begin op verschillende plaatsen wat druk uit te oefenen en kusjes te geven. Ik voel dat hij harder gaat ademen maar het stopt hem er niet van om de sluiting van mijn bh te proberen open te frutsen. Dit zou onze eerste keer zijn samen, onze perfecte eerste keer. En voordat ik hem wil helpen om hem open te maken word er hard op de deur geklopt. Ik zucht hard. "WIE IS DAAR!" Gil ik. Even blijft het stil en ik en Harry kijken elkaar chagerijnig aan.

"Ashton." Ik zucht en negeer hem voor even tot hij opnieuw klopt. "Ga weg." Roep ik. "Als het kon ja, maar het is nogal belangrijk voor jou en Harry." Ik zucht en ga onder Harry vandaan. "We verplaatsen dit naar later oke?" Hij knikt en drukt zijn lippen nog snel even op de mijne voordat ik mijn shirt terug aantrek en de deur open maak. Ashton komt binnen en kijkt even verward naar Harry die zonder shirt, met nogal een grote bobbel in zijn broek, op het bed liggen. "Voordat je het gaat vragen, ja we waren bijna aan het-" "Ik hoef het niet te weten." Mompelt Asthon snel. Ik knik en schuif Harry's voeten het bed af zodat ik erbij kan zitten, Ash gaat op de stoel zitten. "Wat was er zou belangrijk om ons te storen?" Hij haalt even diep adem en slikt. "Er is iets aan de hand, en het heeft te maken met Luke.." Fluisterd hij.

----

(A/N Ik ben terugg!! X Wienowa :) )

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu