Harry Styles
'' Weet je het zeker ?'' Vraag ik voor de zekerheid. Ik merk hoe ik mijn bezorgde gevoelens in mijn ogen laat duiden en knipper er een paar keer mee. '' Jaa, natuurlijk. Ik kan heus wel alleen naar de videotheek, hoor. '' Ze zucht vermoeiend en gris met haar ene arm mijn portemonnee uit mijn handen. Haar lichtroze blouse strijkt ze nog even recht voordat ze de deur uitstapt.
Niet veel later loop ik al te ijsberen door de kamer. Ik voel mijn hart al tekeer gaat, ik had haar nooit alleen weg mogen laten. Ze snijdt zichzelf voor een reden. '' Kom toch terug, Mabel. '' Mompel ik gefrustreerd. Ik grijp mijn jas van de kapstop en sla de deur met een slag open.
Met een rotgang rijd ik door de straten van Chesire, op zoek naar mijn zusje. Als ik haar op een stenenmuur zie zitten, druk ik meteen op de rem. Een paar piepende auto vliegen langs me, en lijken me uit een soort trans te halen. Ik wrijf over mijn gezicht en schuif het raam open. '' Hallo ? Zal ik je naar huis rijden ? '' Zeg ik ongemakkelijk. Haar hoofd schiet met een ruk ophoog en kijkt me quasi-verbaasd aan. Als ze bedenkt dat ik me waarschijnlijk rot ben geschrokken, knikt ze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'' Wat doe je ook altijd bezorgd. '' Merk ze op als ze aan één van mijn gevlochten armbandjes zit te trekken. Een franctie van een seconde kijkt ze op van haar armband om mijn gezicht te lezen. Ik grinnik. '' Ik hoor bezorgd om je te zijn. '' En dit keer kijkt ze niet eens meer op. Bezorgd leg ik mijn arm op haar schouder, die ze er vervolgens afschud. '' Ik heb geen honger, Haz. '' Zucht ze als ze kijkt naar de bak chips die ik in mijn handen houd. Haar blik dwaalt naar de bijzet-tafel en bekijkt met een kleine glimlach het armbandje dat ik aan het vlechten ben. Ik pak de afstandbediening en zet de tv aan. '' We zien wel. Ik ben al trots op je. '' Ze grinnikt en ploft naast me op de bank. Als ik de film heb aangezet, kruipt ze dichter tegen me aan. Ik sla mijn arm om haar heen en druk een kusje op haar achterhoofd.
Ik trap met mijn voet tegen de bol chips om te checken of hij echt leeg was. Als de bol met een klap op de grond valt, en er alleen maar wat kruimels uitvallen, kijk ik bedroefd naar de film. Mijn zusje had ondertussen mijn mobiel van de tafel gepikt en scrollde door mijn tijdlijn. Nadat onze ouders erachter waren gekomen dat ze aan zelfbeschadiging deed, kreeg ze een internetverbod. Volgens hun zit het internet vol haat. '' Oh, Harry kijk. 5 Seconds Of Summer komt hierheen. '' Hoor ik haar zachte, machteloze stem opeens enthousaist. Ik kijk over haar schouder mee, waardoor haar bruine haren in mijn gezicht prikken. Ze slaat haar haar naar de andere kant en draai naar achteren. '' Dat is goed nieuws. Je vond ze toch zo goed. '' Probeer ik haar op te vrolijken. Ze knikt lichtjes en zucht. " Ik ben je trouwens helemaal iets vergeten te zeggen .." Ze kijkt me met een fronzende blik aan waardoor er op haar voorhoofd wat rimpeltjes verschijnen. " - ze gaan met ons op tour." Haar gezicht klaart binnen een flits op en ze slaat beiden armen om me heen. Even voel ik hoe haar warmte mij omhelst en kijk vol tevredenheid naar haar. " Ik hou van je, broer." Mompelt ze. Ik glimlach.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...