Hoofdstuk 5 • Wienowa

705 40 6
                                    

Ik trek mijn shirt goed voordat ik Luke op zijn schouder tik. Hij draait zich om en glimlacht naar me.

"Hulp nodig?" Vraag ik. Ik voel dat mij wangen rood kleuren maar trek me er niks van aan. Misschien heeft hij zo door wat hij allemaal met me doet.

"Ja, eigenlijk wel. Ik kan je hulp echt heel goed gebruiken nu." Ik glimlach vrolijk voordat ik Luke's koffer van de band af haal.

"Hier is hij, hij lag hier al de hele tijd." Zeg ik terwijl ik hem zijn koffer overhandig.

"Wist ik!" Zegt hij snel.

"Jaja, ik had je wel door hoor." Zeg ik flirterig terug.

"Misschien wilde ik wel gewoon dat je me zou helpen." Zegt hij dan opeens.

"Hoe bedoel je?" Ik wist niet hoe ik zijn opmerking moest opvatten. Flirt hij nou met me, of wil die gewoon grappig zijn?

Ik voel een hand op mijn schouder waarna ik me omdraai.

"Gaan jullie mee? Ik kreeg net te horen dat Harry en zijn zusje beneden op ons wachten." Zegt Michael. Ik hou van Michael, maar hij moet altijd mijn momenten met Luke verpesten.

"Jippie! Harry Styles.." Zeg ik op een sarcastische toon.

"Dont worry, i will protect you." Zegt Luke waarna hij zijn arm om mijn schouder heen slaat.

Ik krijg een warm en kriebelig gevoel van binnen door zijn aanraking. Maar ja hoor! Het moment word weer verpest door Michael die ook zijn arm om me heen slaat.

"Ik bescherm je ook." Ik lach zachtjes naar Michael maar draai me weer om naar Luke.

Ik zou willen dat hij me altijd zo vast zou kunnen houden.

"Luke, kan ik je even spreken?" Hoor ik Ashton roepen. Ik draai me om en kijk hem aan.

Hij zegt wat maar ik kan het niet verstaan. Gelukkig kan ik liplezen.

-Ik ga hem voor je fixen- Zegt hij dus. Ik glimlach waarna ik mijn oortjes terug in doe.

Ik ben benieuwd hoe Ashton dit nou weer gaat doen. Maar ik wil het niet horen.

Ik sla mijn arm nu ook om Michaels middel heen en zet mijn muziek wat harder.

We komen steeds dichterbij de roltrap die ons naar beneden brengt, en dus naar Harry en zijn zus.

Ik begin steeds geïrriteerder te raken maar probeer mezelf te beheersen.

Ik moet dit nu niet voor Ashton verpesten.

Dan zou ik echt een slechte zus zijn.

Steeds komt de roltrap dichterbij en ik merk dat ik in Michaels zij knijp.

"Rustig aan, ze gaan je niet opeten." Plaagt hij mij.

"Ja, dat betwijfel ik dus." Hij lacht en drukt een kus op mijn voorhoofd.

"Het komt allemaal goed, believe me. Ze zullen vast super aardig zijn, en jij en die zus van Harry zullen vast goede vriendinnen worden." Ja dat betwijfelde ik me dus ook.

Ik maak niet gauw vrienden, en dan al helemaal niet met iemand die totaal anders is als mij. En zoals ik vaak ik magazines heb gezien, is die zus totaal verschillend dan mij.

Maar ik had geen zin in meer gezeik, dus ik gaf hem maar gewoon gelijk, zo lief was ik dan ook wel weer.

Ik stap met mijn voet op de eerste treden van de roltrap en langzaam gaan we naar beneden.

Bijna kan ik zien wie er staan te wachten.

Ik voel dat iemand mijn hand pakt en ik draai me geschrokken om. Ashton.

"Ik denk dat hij je wel ziet zitten, ik heb hem verteld dat je verliefd op hem bent." Fluistert hij.

Maar voordat ik hem kan slaan en heel hard kan roepen dat die normaal moet doen stap ik van de roltrap af en sta ik oog in oog met Harry, Harry Styles.

En ughh, wat vind ik hem nu al een vreselijk persoon.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu