Ik hoor hoe mijn telefoon overgaat en ik ren er als een ninja naar toe. "Met Ashton?" Mompel ik zachtjes. "Ja, met Harry. Oh god Ashton het is niet goed, ik heb Wienowa gevonden en.. We zitten in de ambulance, en Ashton ik weet niet wat ik moet doen, ze heeft een overdosis genomen en ze ligt hier dood te gaan en ik voel me zo schuldig." Zijn gehaastte gepraat maakt me nog zenuwachtiger. "Nee.. nee.. Nee oh god nee." Is het enige wat ik kan uitbrengen. "Ashton je moet naar het ziekenhuis komen ik kan dit niet alleen aan." Ik voel hoe mijn hart meerdere malen breekt. "Ja, ik kom eraan. Dankje Harry." Fluister ik. "Waarvoor? Dankzij mij ligt ze hier godverdomme." Ik zucht diep. "Bedankt dat je haar gevonden hebt." Ik hoor hem kwaad wat mompelen. "Nee, ik heb haar telaat gevonden. Nee nog beter, dit had nooit moeten gebeuren godverdomme. Ik moet ophangen Ash, de ambulance medewerkers zeggen dat ze terug aan het komen is, ik zie je zo doei." Ik hang de telefoon op en stop hem gelijk in mijn jaszak.
"Whatsup?' Ik draai me om en zie Luke in de deuropening staan. "Harry heeft Wienowa gevonden." De blik op zijn gezicht gaat van emotieloos naar verdriet en geluk tegelijkertijd. "Oh god, is alles goed met haar?" Ik schud gefrustreerd mijn hoofd waarvan hij schrikt. "Wat is er aan de hand Ash, vertel het me asjebliefd, ze is en blijft mijn vriendin." Ik aarzel even en bijt op mijn lip. "Ze heeft een overdosis genomen." Ik zie hoe Luke zich op zijn knieën laat vallen en leg mijn hand op zijn schouder. "Ga je mee naar het ziekenhuis?" Fluister ik. Hij knikt voorzichtig en komt overeind waarna hij zijn jas haastig over zijn schouders heen trekt. "We moeten opschieten Ash, schiet op." Ik knik gehaast en sla de deur met een ruk open waarna ik naar de auto loop en instap. Luke doet hetzelfde maar hij gooit de deur kwaad achter zich dicht en stapt dan in de auto. "Rijden, kom op!" Mompelt hij.
Luke is zo berzorgd over mijn zusje, altijd geweest ook. Hij houd van haar, dat kun je echt heel goed zien. Maar ik heb het gevoel dat Wienowa niet zoveel van hem houd als hij van haar. Wienowa is verliefd op haar duivel, haar ontvoerder die haar hart heeft gestolen. Mischien lijdt ze wel aan het stockholm syndrome? Ik kon aan Wienowa zien dat ze het de laatste tijd veel beter had, alleen toen Harry haar hart brak kwam het me tot over mijn ziel. Ik zou niet weten of ik ooit in een kamer met Harry zou kunnen zitten, zeker niet als ik dadelijk in dat ziekenhuis aan kom. Wat moest ik tegen hem zeggen? Dat ik van hem houd, nee natuurlijk niet. Maar ik moet hem nogmaals bedanken, hoe zeer ik hem ook begin te haten, hij had mijn zusje gevonden. Diep van binnen hoop ik gewoon dat Wienowa bij Luke blijft, want hij is tenminste lief van haar, dat kon je van Harry op dit moment niet zeggen.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...