Hoofdstuk 14 • Harry

631 31 5
                                    

Ik zie hoe Michael met een verslagen blik de trap afloopt. " Hey, wat zijn die twee aan het doen daar ?" Roept Ashton die ook zijn gezicht ophaalt bij de klanken van Michael's stampende voetstappen. " Elkaar." Ik hoor hoe een Niall zijn lach probeert in te houden maar het hem niet zo goed afkomt. " In mijn kamer ? Ohh .. Wacht, dat zal niet de eerste keer zijn dat daar iets gebeurt-" " Gat, Harry. Houd je details bij je " Kapt Wienowa me ruw af als ze samen met Luke aan haar hand genesteld naar beneden loopt. Met de verbazing in mijn achterhoofd kijk ik fronzend naar het stel. Zo, dat ging sneller dan online dating.

Ik kijk naar Luke die zijn arm met een trotse grijns over Wienowa's schouder slaat. Haar karakter veranderde van kater naar een kitten als Luke in de beurt was. Apart heb ik het gevonden maar nu snap ik het. " Hazza, wie gaat waar slapen ? " Vraagt Louis naast me. Ik draai me quasi-geschrokken om terwijl hij vragend zijn wenkbrauwen optrekt. " Geen idee, er kunnen vier slaapplaatsen in de woonkamer, drie in mijn kamer, twee op gemma's kamer en twee op die van Mabel " Ratel ik snel als ik mijn blik weer naar Mabel laat afwenden die van de bank af stapt. " Ik ben moe, ik ga vast. " Legt ze uit en kijkt even naar Ashton die ook verbaasd opkeek toen ze opstond. Ik knik goedkeurend en hijs me ook uit de bank om mee te lopen. " Nee, je hoeft niet mee te lopen." Ik frons mijn wenkbrauwen maar doe gehoorzaam wat ze zegt. Als ik weer op de bank wil zitten sla ik met mijn hand perongeluk mijn drinken over Wienowa heen. Van schrik sta ik weer recht op en kijk naar Wienowa's humeur die in een slag is omgesprongen. Vol woede kijkt ze me aan. " Oh, sorry. " Ik pak een doekje en veeg over haar jurk heen, in de hoop het eruit te krijgen. Maar in tegendeel, de vlek word alleen maar erger en erger. " Blijf toch van me af viezerik" Gilt ze en staat op van Luke's schoot. Luke pakt haar bij haar heupen vast om haar weer terug te trekken. Ik gun hem een dankbare glimlach als ik me besef dat zij mij anders hoogst waarschijnlijk een slag had verkocht. " Ik heb wel een shirt van Mabel voor je, als je dat zou willen " Ik knijp mijn spieren in, wachtend op een gemene spreek van haar. " Jaa, dat is wel het minste wat je kan doen " Zegt ze, nog verbazend kalm.

" Ik doe je jurk meteen wel in de was, kom maar " Mompel ik als ze achter mij aan, de badkamer inloopt. Als we langs het droogrek lopen, staat ze stil. Haar blik blijft hangen bij mijn oude nirvana shirt die ik nu gebruik om om me hoofd te binden. Zo vliegt mijn haar niet alle kanten op. " Die wil ik aan " Zegt ze en rukt hem van het droog rek. Ze houdt hem voor haar lichaam en tot mijn vebazing past hij precies.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu