Hoofdstuk 16 • Ashton

584 31 4
                                    

"W..wat doe je?" Mompel ik als ik Mabel met een mesje in haar hand zie staan. Haar pols bloed en ik loop snel op haar af.

Al gauw trek ik het mesje uit haar handen en leg een doek op de wond.

"Ben je helemaal gek geworden? Wat dacht je wel niet?" Ik duw haar op een stoel en ga op mijn knieën voor haar zitten.

"I..Ik.. Asjeblieft haal Harry er niet bij." Ze kijkt me smekend aan en ik zou bijna zeggen dat ze ieder moment op haar knieën kon vallen en voor me zou smeken en bidden.

"Het spijt me, maar ik denk dat dat wel nodig is.." Mompel ik terwijl ik haar arm voorzichtig afveeg zodat ik haar niet teveel pijn doe.

"Kun je daar asjeblieft nog heel even mee wachten? Ik wil niet dat Harry het ziet als ik nog bloedt. Hij gaat er stuk onder. Ik wil hem dat niet aandoen." Ik zucht.

"Vooruit, maar ik wil dat je nu eerst even gaat douchen en je pyama gaat aandoen, want dat heb je nodig Mabel, ik ben hier om je te helpen, dus doe maar gewoon wat ik zeg." Mabel knikt voorzichtig waarna de nogsteeds bloedend de badkamer inloopt.

Ik laat me rustig op haar bed vallen en veeg het zweet van mijn voorhoofd af. Wat dacht ze wel niet? Weet ze niet hoe gevaarlijk dat kan zijn? Ik kijk naar de littekens op mijn armen. Weet ze niet hoe lang je eraan herrinerd word?

Ik haal mijn hand door mijn haar waardoor mijn bandana op de grond valt. Ik kom overeind en doe moeite om mijn rug te buigen en het op te rapen, ik ben gewoon te lui.

Ik hoor de douche aangaan. Nu ik eindelijk mijn bandana heb en hem terug op mijn hoofd heb loop ik even de kamer uit waar ik Calum tref.

"Hee, Ash, wat doe je in de kamer van Mabel?" Hij kijkt me verbaasd aan. "Ik wilde even met haar praten." Antwoord ik.

"Oh, oke.. Alles goed met haar?" vraagt Calum.

"Ja, alles gaat goed." Mompel ik.

"Zou je Harry even kunnen halen voor me?" Vraag ik.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu