Mabel pakt haar fles en begint met draaien. Waar zou hij landen? Ik vind spin the bottle altijd zo leuk he.
De fles gaat steeds langzamer draaien en uiteindelijk stop hij bij: Calum.
Mabel kijkt verlegen om zich heen. "Mabel, je droom komt nu uit he!" Roept Harry enthousiast naar haar. Mabel lacht.
"Wat is haar droom dan?" Vraagt Calum voordat hij wat dichter naar Mabel toegaat.
"Ontgroend worden door Calum Hood." Fluisterd ze verlegen. Ik glimlach naar haar, ze is zo schattig!
Calum lacht en legt zijn handen op haar heupen.
"Ik zal je niet teleurstellen!" Zegt Calum voordat hij zijn lippen op die van haar drukt. Na 3 seconden zoenen ze, ik zie aan Calum dat hij het leuk vind want als hij zich weer wegtrekt glimlacht hij naar haar.
"Hoe voel je je nu Maab?" Vraagt Harry blij.
"Geweldig!!" Roept ze uit. Ze is in een keer minder verlegen, maar dat veranderd al snel weer nadat Calum een opmerking maakt.
"Je zoent echt heel goed, zeker voor de eerste keer, en ik vind je misschien wel de beste zoener die ik ooit gezoend heb." Ik schiet een beetje in de lach maar haal de lach snel weer van mijn gezicht als de fles naar Wienowa gaat.
Ik ben nu al bang voor wat er gaat gebeuren, ik hoop voor haar dat het komt op Luke of Michael.
Ze begint met een sterke draai aan de fles. "Nou, daar gaan we dan hoor!" Zegt ze. Luke legt zijn hand op haar been om haar gerust te stellen.
Ik hoop het zo voor haar.
En ja hoor, alsof je het over de duivel hebt. De fles stopt bij Niall, net een van de mensen die ze het meeste haat.
Haar blik veranderd in een boos mimiek.
"Jezus, serieus? Mag die fles mij niet ofzo?" Roept ze kwaad uit.
"Wienowa!" Roep ik heel hard naar haar. Maar voordat ze kan antwoorden drukt Niall zijn lippen op haar om haar stil te krijgen. Ze zoenen maar heel even, niet lang, niet kort, maar net lang genoeg om haar stil te krijgen.
Daarna is Zayn. Hij draait de fles en al snel stopt hij bij Louis.
"LOUIS KOESSI KOESSI!" Zayn staat op en laat zich bovenop Louis vallen waarna hij snel zijn lippen op die van Louis duwt. Hij staat weer op en gaat op zijn plek zitten.
Louis komt geschrokken overeind en veegt met de brug van zijn hand zijn mond af. "Dat was zeer onverwachts." Mompelt hij.
Daarna komt de fles bij mij. Ik kijk even om me heen en zie dat Wienowa en Luke elkaar aan het irriteren zijn. Wie zou ik nou echt niet willen zoenen? Ik denk... Luke.. Want anders word Wienowa boos.
Ik geef een harde dreun aan de fles zodat hij de halve kring doorschiet. De fles gaat snel, dus het duurt even voordat hij werkelijk stopt. En als hij stopt, stopt hij bij Mabel.
"Ik hoef in iedergeval niet ver te lopen!" Grap ik.
Mabel kijkt gelukkig op. "Nog een droom die uitkomt!" Zegt Harry terwijl hij Mabel een stukje mijn kant op duwt.
Ik leg een hand op haar wang en de andere op haar heup. Ze slaat haar armen om mijn nek en kijkt me diep in mijn ogen aan. Op de een of andere manier geniet ik van dit moment.
Nog geen 2 seconden later raken onze lippen elkaar teder. MIjn tong likt haar lippen en al snel geeft ze toestemming en opent ze haar mond. Ik zweef weg in het moment.
"AHUMM. Er willen er nog meer." Hoor ik dan opeens Niall achter me. Hoelang waren we aan het zoenen?
Ik laat haar los en glimlach naar haar. Ze lacht verlegen terug en kijkt dan naar de grond. Best wel leuk eigenlijk, Spin the Bottle.
"Mag ik asjeblieft nog een keer?" Vraag ik enthousiast, ik had nu echt zin in dit spel.
Iedereen knikt instemmend en ik draai de fles nog een keer. Dit keer stopt hij bij WIenowa.
"Ahh gadver!" Roept ze. Ik schiet in de lacht en leun naar haar toe. "Dit ga je dus echt niet doen he, Ashton Fletcher Irwin." Mompelt ze. "Jawel, Wienowa Irwin." Zeg ik terug voordat ik haar een kusje geef op haar lippen en haar daarna heel hard begin te kietelen.
"ASHTON STOP!" Giert ze uit van het lachen. Ik laat haar los en kijk naar Luke. Hij staart dromerig naar Wienowa.
Nu was het zover, Luke is aan de beurt. Ik hoop zo dat hij op Wienowa eindigt.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...