Ik kan het niet, had hij gezegd. Natuurlijk kan hij het niet. Ik had gelijk, hij kan mij niet leuk vinden. Het kan toch ook niet gekker worden. Dat ik dacht dat Ashton het voor me zou zijn. Je weet wel, dat we voor elkaar gemaakt waren. Het lot. Dat ik hier zo blind intrapte. Maar hij had gelijk. Ik lijk wel lotje getikt dat ik, Mabel Styles, een van de lelijkste, meest nuteloze meisje van Engeland, het type meisje zou zijn waar hij op zou vallen. Ik voel dat er een traan ontsnapt uit mijn traanbuis en veeg hem snel weg. ' Mabel,' Sust Harry's schore stem zachtjes tegen mijn deur, ' ben je daar ?' Ik hum even instemmend en hoor dan de deur krakken. Ik houd mijn blik strak op de horizon die ondertussen in een groot zwart geheelte veranderd. In mijn ooghoeken zie ik hoe Harry naast me komt zitten en naar het zelfde punt staart. Ze zeiden even niks. ' Kan .. kan ik je even een knuffel geven ?' Ik draai mijn hoofd naar hem toe waarna hij mij ook aankijkt. Zijn ogen waren een beetje opgezwollen en hij trekt zijn mondhoeken omhoog waardoor er een zware glimlach verschijnt. ' Jaa, alsjeblieft ' Zeg ik. Ik wilde niks liever dan een iemand die mij vast hield en zorgt dat ik niet in stukken uit elkaar viel. Ik sla mijn armen stevig om zijn middel en mijn hoofd leun ik op zijn nek. Ik voel zijn armen die mij omhelzen en me nog dichter tegen hem aanklemmen. ' Ik houd van je, Harry. Je bent de beste ' Mompel ik en sluit vredig mijn ogen. Een waas van een veiliggevoel neemt mijn lichaam over en voor even lijkt het leven niet zo zwaar te zijn. ' Ik ook van jou, zusje. Ik ook van jou ' Zijn adem blaast tegen mijn nek waardoor er een koude rilling over mijn rug loopt. ' Ik heb Wienowa gekusd. Ik was zo dom. Ik heb het nu al verpest, Mabel. Ze vind me een player. ' Snikt hij. Als ik me uit zijn omhelsing wurm, zie ik hoe er een traan langs zijn wangen loopt. ' Vast niet. Als ze je zou verdienen, zou ze zien dat je anders bent. Daarbuiten, geloof ik niet dat je het verpest hebt. Alles kan gefixt worden' Hij glimlach naar me en ik veeg enkele tranen weg die over zijn wangen lopen. ' Ze is gewoon zo bijzonder. Ik wil dit niet verpesten en ik probeer nog zo hard om het goed te doen. Snap je ?' Zegt hij terwijl hij zich om de muur laat leunen. Ik knik alleen maar en hij ratel door over haar mooie ogen en perfecte lippen. ' Ze is zo mooi. Oh god, wat moet ik doen om naast haar wakker te worden en mijn handen in die van haar te vlechten, haar elke ochtend goedemorgen te wensen en elke avond weltrusten te kussen. Om er achter te komen hoe zij haar kofie wil, en welke liedjes zij zingt in de douche. Vertel het me toch, ik doe het. ' Vertelt hij. Hij praat maar door en door terwijl ik aandachtig luister met mijn armen om een kussen geklemt. ' Zoals ik het hoor, is zij de gene die het verpest als zij jou geen kans geeft, Harry. Je bent opslag verliefd op haar ' Hij kijkt verlegen op. ' En jij dan ?' Doet hij een poging om het onderwerp te veranderen. Ik merkte na dit hele verhaal over Wienowa, dat hij niet wilde stoppen met praten over haar. Dus ik keek hem maar schaapachtig aan. ' Met jou en .. Wie was nou jou favoriet ? Ashton, toch ?' Ik knik als antwoord en kijk dan weer weg. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en al snel voelen ze warm aan. ' Je word rood ! Wat is er gebeurd ?' Hij springt op uit zijn houding en pakt me bij mijn middel. Zonder pardon tilt hij me op en zet me naast hem neer. ' Vertel het me ' Roept hij en prikt in mijn zij. Ik schiet een stukje opzij waarna hij zijn arm om me heen slaat en tegen zich aanduwt. ' Nou, geen geklooi meer. Vertel ' Ik kijk op naar zijn, opeens glanzende, ogen. De ogen die net nog vol verdriet stond, stralen opeens pure geluk uit. Hij wrijft over mijn schouder en glimlacht. ' Ik heb niet veel te vertellen .. Alleen dat ik veel te naief ben, en blindlings geloofde in het lot ' Ik blijf met mijn blik op de trui waar ik aantrek. Er zit wat bloed aan de mouwen omdat ik mijn wonden heb open gekrapt. ' Dat ik alles wat ik kwijt wil ' Eindig ik mijn kort maar krachtig verhaal. Ik drukt een kus op mijn slaap en trekt me in de tweede knuffel. ' Je moest eens weten wat voor bijzonder meisje jij bent '
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...