Ik leg mijn hand op die van Luke die naast me zit. Ik glimlach door zijn reactie, hij schrikt een beetje maar herpakt zich dan waardoor hij zijn lippen lustig op de mijne drukt.
"Hoho, rustig aan hier he, niet te veel porno." Roept Niall naar ons. Ik laat Luke los en kijk hem bitchie aan. "Niall bedoelde het niet zo." Mompelt Harry die naast me zit. Ook gem kijk ik boos aan.
"Waat bemoei jij je mee?" Mompel ik. "Ik bepaal zelf wel wat ik doe met mijn vriend." Ik trek Luke wat dichter tegen me aan en leg mijn armen in zijn nek waardoor hij een beetje op me valt.
"Wat jij wil.." Fluisterd Harry nog maar ik negeer hem.
"Wil iemand nog wat drinken?" Vraagt Louis. Ik laat Luke los en kijk hem aan. "Ja doe mij maar een wijntje ofzo." Ik steek mijn hand op en kijk hem afwachtend aan.
"Pak maar uit de koelkast." Sarcastisch sta ik op en bots ik tegen hem aan. "oops.. Sorry." Zeg ik sarcastisch en bitchie.
Ik loop de keuken in en kijk even om me heen. Ik haal mijn hand door mijn paarse haar die mooi langs mijn lichaam valt. Ik was altijd trots geweest over hoe ik eruit zag, laten we zeggen dat ik er niet ontevreden over was. Dat was misschien ook wel de reden dat ik nu met Luke Hemmings had en niet een van zijn hoerige fans.
Ik loop naar de koelkast en trek hem open. het staat helemaal vol met drank en eten maar mijn ogen stoppen gelijk bij de whisky. Ik heb echt zin om gewoon even dronken te worden en een leuke nacht te beleven met Luke.
Ik haal het uit de koelkast en ga opzoek naar een glas. Ik open alle kastjes en laden en uiteindelijk vind ik een glas in het laatste kastje. Ik pak het vast en giet de whisky erin waarna ik het achterover gooi. En nog een, en nog een, en dan inderdaad nog een keer. Ik begin me al een beetje aangeschoten te voelen maar besluit mijn glas nog een keer te vullen en hem mee te nemen naar binnen waar mijn vrienden en mijn vijanden zitten.
Ik loop langzaam en wiebelend de kamer binnen en schiet in de lach. "Jullie zien er niet uit!!' Roep ik naar Zayn en Liam. Ze kijken me verbaasd aan en ik moet er alleen maar nog harder door lachen.
"HAH GAYY!" Roep ik voordat ik op Luke's schoot ga zitten en met hem begin te kleffen. Hij duwt me een beetje van zich af en ik kijk hem vragend aan. "Wienowa, wat heb je op?" Vraagt hij lachend. Hij hield van me op deze manier. Dat voelde ik gewoon. Ik rijk hem het glas en hij ruikt eraan waardoor hij een beetje achteruit wijkt. "Whisky dus." Ik knik en op dat moment komt Calum naar beneden.
"Harry, je moet komen, er is iets aan de hand met Mabel." Harry kijkt geschrokken op en ik lach. "Wat is er nu weer met da wijf." Roep ik waarna Harry's valse blik in mijn ogen brand.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...