Hij brak mijn hart. Zomaar, krak boem.. Toen ik dat meisje zag wist ik al dat er iets mis was, maar dit.. Nee dit had ik niet verwacht. " Ik ga je niet vergeven voor wat je mij en mijn zusje hebt aangedaan," Zei hij. Ik voelde de tranen opkomen en besloot weg te rennen, want wat had ik hier nog? Iedereen die maar ooit speciaal voor me was, had zich of tegen me gekeerd, of negeerde me compleet. Ik ren de deur uit de koude straten op, helemaal vergeten om een jas aan te trekken waardoor ik met alleen het zwarte vest van Luke nu in de kou liep. Ik voelde de tranen over mijn wangen stromen maar door de kou verdampte ze sneller zodat ik er eigenlijk vrij weinig last van had.
Als ik na en half uur rennen doodop stil sta die ik waarna ik op zoek was. "Coffee Shop." Staat er voor mijn gezicht. En dit was geen coffee shop waar je koffie drinkt, nee maar een waar je koffie drink en drugs legaal kan krijgen. Ik zucht en wil eigenlijk niet naar binnen lopen, maar de steken in mijn hart vertellen me anders. Dit is wat ik moest doen, want hier voel ik me altijd beter door. Ik had gewoon nooit van Harry verwacht dat hij me dit aan zou doen, en kom op.. Mabel sloeg mij eerst in elkaar, hij zou dat ook doen als Ashton dat bij hem zou doen, dat weet ik bijna 100 procent zeker. Ik maak mijn weg naar de deur van de shop en krijg een steek van twijfels over me heen, maar de geur van verse wiet trekt me aan. Ik open de deur voorzichtig en eigenlijk niemand kijkt me verbaasd aan, zij wisten waarschijnlijk waarom ik hier nu was, zo zat het met bijna iedereen.
Ik maak mijn weg naar de bar waar ik me zuchtend op laat vallen. De barvrouw loopt naar me toe en zucht. "Meisje toch, ik denk dat je dit nodig hebt. Speciaal voor jou van de zaak." Ze schuift me een zakje met wit spul aan. Ik wist goed wat dat was, ik gebruikte het altijd. Cocaïne.. Ik neem het aan en kijk haar even aan. "Gebroken hart he?' Mompelt ze. Ik knik en zucht. "Whisky dan maar?" Vraagt ze, weer knik ik. "Ja, doe maar." Mompel ik. Ik kijk even om me heen naar alle mensen die binnen zitten, het was druk voor een coffee shop. Overal zaten jongens en meisjes van mijn leeftijd, gebroken harten, nabestaande of gewoon verslaafde.
De vrouw komt terug met het glas whisky en zet het voor me neer. "Jongens zijn assholes." Fluisterd ze in mijn oor zodat niemand anders het hoort. "Ja, zeg dat wel ja." Mompel ik. Ik gooi het glas in een keer naar achter en vraag voor een nieuwe. Ik open het zakje en haal er een beetje uit wat ik in een perfect lijntje op de bar leg. Ik pak een van de rietjes uit de houder en zet het tegen het begin van het lijntje aan. Ik zucht en zet het uiteinde van het rietje aan mijn neus waarna ik alles in een snelle handeling opsnuif. "Jij bent hier niet nieuw mee, klopt dat?" Hoor ik een donkere stem achter me vragen. Ik draai me om en zie een jongen met donker bruine, bijna zwarte ogen. Het zou van de drugs kunnen zijn, maar ze waren echt donker. Alles aan hem was eigenlijk donker, zijn tattoo's, zijn piecings. Precies het jongen waar ik voor zou vallen. "Nee, ben er inderdaad niet nieuw mee." Fluister ik. Hij gaat naast me zitten en haalt zijn glas omhoog waarna hij die van hem tegen de mijne aan laat ketsen. "Proost op de gebroken harten!" Roept hij. "Hoe weet jij dat nou weer?" Hij grinnikt en gooit zijn glas leeg in zijn keel, ik doe weer hetzelfde. "Ik hoorde je praten met de barvrouw. En mijn hart is vandaag ook gebroken." Ik glimlacht. "Sorry, maar volgens mij heb ik me nog niet voorgesteld, Wienowa." Ik rijk hem mijn hand uit waarna ik weer een glas leegiet in mijn keel. Het brand aan het begin, maar je went eraan. "Jay." Zegt hij. Ik voel me licht worden in mijn hoofd en begin spontaan te lachen. "Nou het begint wel snel bij jou he." Ik knik en giet nog een glas naar binnen. "hier.. Niks zeggen he." Hij haalt zijn vinger naar zijn mond en geeft mij een spuit aan met nog een zakje cocaïne. "Zin om samen te doen?" Fluistert hij. Ik knik en zo begon mijn perfecte, vertrouwde avond waar ik Harry compleet vergat, hoe? Vooral door mijn bloed die langzaam veranderde in Alcohol en Drugs, maar achja.. Wat als ik terug zou vallen? Het zou op dit moment toch niemand meer boeien.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanficMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...