POV Mabel
Zachtjes tik ik met mijn pen tegen de leren bekleden bank als ik meeneurie met mijn favoriete liedje, Don't stop. Ik kroonde dat lied tot mijn favoriet toen bleek dat er superhelden in voor kwamen. De Superhelden-verslaving is echt. '' Don't stop, doing what you doing. '' Mompel ik bijna onverstaanbaar terwijl ik met steeds meer kracht op de bank sla. Elke keer komen er diepere punten in de bekleden. Alsof ik zo'n autopoppetje ben, knik ik mee met het ritme. '' Je moet dubbel rechts voor het goede ritme . '' Ik draai me geschrokken om en ontmoet een paar donkere kijkers die sprankelend aanstaren. Ik laat een keurende blik over Ashton's lichaam glijden en eindig weer bij een permanente glimlach. Ik kan de grijns op mijn gezicht niet onderdrukken bij het zien van zijn vrolijke gelaat.'' Blijven jullie hier slapen ? '' Vraag ik om zijn glimlach even rust te geven. Hij zag er zo gelukkig uit, en dat was hij oprecht. Even bedenk ik me dat ik waarschijnlijk de enige ben hier die zich alleen en ongelukkig voelt. Ik schrik als hij zijn hand om mijn bovenarm vestigt en trek hem met een reflex uit zijn greep. Mijn ogen kijken opengesprongen naar hem. '' Oh, sorry .. Ik wilde je alleen uit je dagdroom halen. Ik vroeg of je dat goed zou vinden. '' De verbazing was nog niet uit mijn gezicht verdwenen als ik lichtjes knik. Hij draait zich om naar Calum die zich heeft verdiept in mijn en Harry's video game set. Als hij ook toestemming geeft, gaat het voorstel de hele groep rond. Alleen Wienowa blijkt niet al te enthousaist, maar als Luke voorzoek doet om wel bij haar te blijven, stemt zij ook in. Ik hoor nog hoe het gespreksonderwerp weer omslaat, maar volg het voor de verder rest niet. Ik voel hoe mijn ogenleden zwaarder worden en langzaam zakken ze omlaag.
'' Harry, kun je mij die deken aangeven ? Ze zal het wel koud hebben. '' Hoor ik Ashton's stem fluisteren. Ik voel zijn lichaam onder me bewegen nadat ik me realiseren dat ik op zijn schouder in slaap ben gevallen. '' Oh, ik wist niet dat ze bij je lag. Wacht, ik haal haar wel weg. '' Harry's stem klinkt zoals altijd zorgzaam en twee handen pakken me bij mijn zij vast. '' Nee, hoef niet ! Ik vind het niet erg. '' Ik open langzaam mijn ogen en zie tussen mijn wimpers door hoe Harry zich haast om een deken te halen. '' Oh, shit. Je bent wakker. Sorry, ik probeerde nog zo stil mogelijk te zitten. '' Zegt Ashton die in een moeizame positie zit. Ik glimlach en kruip weer van hem af als ik me verontschuldig. '' Wat dachten jullie van een potje Spin the bottle ? '' Roept Calum enthousaist uit. '' Jij bent als eerst Mabel, zo weten we zeker dat je niet weer in slaap valt. '' Ik grinnik als ik opsta om een fles te pakken. Ik slof half- slapend naar de keuken als ik Harry tegenkom in de gang. '' Je bent dus al wakker, ik was net een deken aan het halen. Gaat het een beetje ? '' Vraagt hij en slaat een arm om mijn nek. Hij trekt me tegen zich aan en druk een kus op mijn haren. '' Je bent echt de liefste broer ever. '' Ik voel hoe hij wat sneller zuurstof uitblaast wat betekent dat hij grinnikt. '' Dat weet ik toch. '' Zegt hij eigendunkig.
Als we de kamer weer binnenlopen met een opgezopen fles wijn, beginnen ze ongeduldig te zuchtend. '' Jezus, dat duurde even. '' Klacht Wienowa en slaat haar benen over elkaar terwijl ze op een van de bijzettafels leunen. '' Dat mag je wel zeggen '' Niall trekt de fles uit mijn handen en legt het voorzichtig op de ruimte die ze gecreert hebben op het kleed. '' Let's get some love in the air .. '' Grapt Louis die zich naast Luke op de grond laat zakken.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...