Hoofdstuk 21 • Wienowa

553 32 3
                                    

Harry legt zijn voeten op het bureau van het managment ik kijk hem sarcastisch aan. "Daar ga je problemen mee krijgen.." Mompel ik bitchie. Hij kijkt me kwaad aan. "Bemoei je er niet mee, jij weet niks." Ik haal mijn handen omhoog en steek mijn duim naar hem op. "Zelf weten." Ik draai me om en sla mijn armen over elkaar. De deur gaat open en het hoofd van het managment komt binnen lopen. "Harry, voeten!" Hij wijst naar harry's voeten en hij haalt ze naar beneden. Ik lach hem uit en hij kijkt me aanvallend aan. "Wat een spanning tussen jullie zeg, daar zullen we dan maar eens verandering in brengen." Ik kijk verbaasd op en ga recht zitten. "Hoezo?" Mompel ik. Ook harry gaat recht zitten. 

"We willen One Direction en 5SOS wat populariteit geven, en daarom willen we een stel, en het leek ons leuk om de twee tegenpoolen die elkaar ontzettend haten, een relatie te geven." Ik kijk hem sarcastisch aan. "Je maakt een grapje zeker, Harry en ik? No way, ik heb al een vriend." Zeg ik bitchie. "Dat is dan jammer, want je mag kiezen, of een relatie met Harry of 5SOS gaat niet op tour en word dus waarschijnlijk niet zo bekend." Ik kijk hem verbaasd aan. "Dat kunt u niet maken, wat heeft 5SOS hier nou mee te maken? Harry zeg eens wat!" Spit ik uit. Harry haalt zijn schouders op. "Wat moet, dat moet." Mompelt hij. De man lacht. "Jullie zijn echt erg he! Harteloos gewoon!! U wilt dus dat ik mijn relatie opgeef voor een beetje populariteit? Grappig, maar nee." Ik lach nep en verander mijn gezicht in kwaad. "Het is Luke of je broer.. Het is hun carriere, niet de jouwe Wienowa." Zegt de man. Harry kijkt me afwachtend aan. "U bent echt verschrikkelijk." Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk uit het raam. "We kunnen ook tegen Ashton zeggen dat ze niet mee op tour mogen omdat jij daarvoor gezorgd hebt." De man maakt me pist off, maar hij had wel gelijk, ik kan Ashtons carriere niet verpesten door eigenwijs te zijn. Maar hoe zit het dan tussen mij en Luke? Ik heb hem eindelijk, en nu moet ik hem loslaten. Mooi niet, dat kan ik niet. "Moet ik dan met hem zoenen enzo, in het openbaar?" Ik wijs naar Harry die ondertussen met de veters van zijn schoen speelt. De man knikt nogmaals. Ik kijk Harry afgrijselijk aan. gadver. "Gadver!" Roep ik. Harry kijkt op en kijkt me boos aan. "Meisjes zouden een moord plegen om met me te zoenen, en om bij me te zien, maar jij, jij bent zo anders.. Dat is wel leuk aan je." Ik kijk hem vragend aan. "Moet dit?" Ik wijs weer naar Harry. "We zijn een stel toch?" Ik haal mijn schouders op. "Alleen in het openbaar. Ik blijf gewoon bij Luke hoor." Mompel ik. "Ik ben bang dat, dat niet gaat. papparazzi is overal." Hij wijst naar een man die uit de stuiken duikt en een foto van ons maakt. Ik zucht. Dat moet dan maar.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu