Hoofdstuk 19 • Mabel

562 29 15
                                    

De volgende ochtend loop ik met een vermoeid hoofd de woonkamer binnen. Daar zit Ashton in zijn badjas voor de tv, ik gok dat hij er al een tijdje zit want als ik zijn naam roep, zit hij helemaal verdiept in de serie. Iedereen slaapt nog maar ik ben zoals altijd vroeg wakker geworden van het getik tegen mijn raam. Een vogelnestje heeft zich nestelt op de rand van mijn raam. Zomaar, zonder huur te betalen. ' Je moet stil zijn, de rest slaapt nog.' Sust hij met zijn vinger tegen zijn lippen. Hij knik begrijpelijk en ga naast hem zitten op de bank.

Hij heeft me die ochtend uitgebreid vertelt over al zijn toekomstplannen. ' Ik wil alle plekken zien, en allemaal blije gezichten.' Ratelt hij enthousiast. Zijn spontaniteit en ook wel vrolijke uitstraling trekt me wel aan. Hij leek zo positief te zijn over alles. ' Ik wil drummen voor een groot podium. ' Ik knik en voordat ik kan glimlachen voegt hij er nog meer plannen bij. ' En dan neem ik jou mee naar Australië. Dat zou je geweldig vinden .. Erm. Als je wilt natuurlijk. ' Hij kijkt me even vragend aan, maar als ik instem, begint hij opnieuw met zijn waan ideeën over hoe wij, lachend, door sidney zouden lopen. Wij, dat klinkt als vogelgezang in mijn oren. Wij klinkt alsof ik erbij hoorde, bij hem. ' Hey, Mabel. Was je al wakker ?' Waakt Harry me uit mijn gedachte. Hij loopt voor Wienowa de voordeur uit met een beker koffie. ' Jaa, waar komen jullie twee vandaan ? Ik dacht dat iedereen sliep.' Wienowa haalt onverschillig haar schouders op en laat zich naast Ashton op de bank vallen. ' We werden wakker en besloten maar koffie te halen.' Legt Harry uit terwijl hij me een koffie overhandigt. ' Okee, fair enough ' Op dat moment gaat de huistelefoon af, en voordat Harry op kan staan, heb ik hem al tegen mijn oor gedrukt. ' Hallo, met Mabel Anne Styles. ' Er komt wat ruis van de andere kant waardoor ik fronzend voor me uitstaar. ' Goede morgen, U spreekt met Modest management. Wij bellen voor Wienowa Irwin en Harry Styles. Zijn deze personen aanwezig ?' Zegt een eigenaardige stem aan de andere kant. Ik haal de telefoon van mijn oor en leg mijn hand erop. ' Harry, Wienowa, deze is voor jullie ..'

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu