Ik wist niet precies wat Ashton tegen zijn zusje had gezegt maar ze kwam al ietswat aardiger over. '' Ze bedoelt het aardig hoor. '' Zeg ik Mabel die al verlegen naar beneden kijkt. Ze knikt en zet haar benen op de rand van de bank waarna ze haar armen om haar benen klemt. '' Dus, tour .. Wij dachten aan de eerste show gewoon helemaal los te gaan. Als een opening. '' Ik kijk hoe een paar gezichten instemmend knikken en er gaan al wat ideeen rond.
Als iedereen een beetje aan de praat is geraakt, besluit ik maar de gastman uit de hangen. Ik begon bij Wienowa, vooral zodat ik even met haar kon praten. Ik leg mijn hand op haar schouder om haar aandacht te trekken. '' Wienowa ? '' Ze draai zich om, niet geschrokken omdat ik het uiterst kalm uitprak. Haar lippen trekt ze vol afschuw op als ze naar mijn hand kijkt en ik haal het er snel vanaf. '' Wil je wat drinken ? '' Vraag ik haar beleefd. '' Je bedoel drinken als ik dat ik hier straks als een bezopen loop, en jij mij mee naar bed kan nemen maar halverwege bedenkt dat je gay bent en me dumpt op de trap .. '' Ratel ze uit terwijl ze me nogsteeds wil wegkijken met haar blik. '' Euhmm .. Ik dacht eerder aan een colatje ofzo ? '' Haar gezichtsuitdrukking veranderd even maar ze knikt dan toch. '' Oke, dan. '' Mompelt ze en draait haar schouder weer om naar Luke. Ik loop even langs Mabel, die naast Ashton zit. Haar mouwen heeft ze stevig vast tussen haar vingers. Ik blijf zo even van een afstand staren naar haar verlegen gemompel en uitstraling. Het was een jaar geleden toen ik haar terugvond ik de badkamer. Het was s'avonds, ik hoorde de hele nacht al de kraan lopen wat mij wakker hield. Na een tijdje besloot ik maar te gaan kijken. Ik wist toen al dat Mabel problemen had. Ze at nooit thuis. Ze had dan zogenaamd al gegeten of was ziek en had geen honger. Ze sportte toen vaker dan ik, en haar zachte gesnik vulde het huis s'avonds. Ik had haar nooit erg in gehad als ik op tour was. Maar toen ik die nacht de deur van de badkamer opende, blokeerde iets de opening waardoor de deur terugveerde. Ik duwde iets harder en kroop door het kliertje die ik had veroorzaakt. Tot mijn volle verbazing was de hele badkamer zwart. Maar toen ik met mijn hand het lichtknopje zocht, schoot mijn blik vol met Mabel's slappe lichaam die tegen de deur aan zat. De wc lag vol braksel en rode blodders bloed. Ik schud het beeld weg en staar terug naar Mabel en Ashton. '' Hee, Hazza. '' Ik kijk naar Michael die me vrolijk begroet.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...