Hoofdstuk 29 • Wienowa

522 26 4
                                    

De volgende ochtend stonden ik en Harry samen buiten het gebouw waar ons interview plaat zou nemen, MTV was de naam. Ik haal mijn handen uit mijn leren jack en haal mijn telefoon te voorschijn. Opeen hoor ik een grote massa papparazzi aankomen en kijk aarzelend naar Harry die zijn haar aan het goed doen was. "Wat nu?" Spit ik kwaad naar hem uit. Hij haalt onverschillig zijn schouders op. "Je doet maar wat je wilt." Mompelt hij. Ik vond hem leuker toen hij zo kwaad tegen me was, dat trok me gewoon aan, de bad boys, Luke was dat totaal niet, maar hij had iets bijzonders.

Een man met een grote camera komt op ons afgelopen gevolgd door 5 andere mannen en vrouwen. Gauw zet ik mijn fake glimlach op en kijk naar Harry die hetzelfde doet. Ik pak zijn hand lichtjes vast en knijp erin. Een gloed van warmte stroomt mijn lichaam binnen, maar het boeide me vrij weinig. "Waarom geven jullie elkaar niet een lief kusje voor de foto?" Zegt een vrouw achter ons. We draaien ons om en onze interviewster staat achter ons klaar om ons binnen te laten. Ik haal mijn schouders op. "Nou kom op?" Zegt ze vrolijk. Ik kijk aarzelend naar Harry en bijt op mijn lip, wat moet, dat moet.

Ik plant mijn lippen zachtjes op die van hem en ik voel dat hij zijn adem voor een paar seconden inhoud. Ik was van plan om hem los te laten, maar wilde ik dat wel? Hij pakt me vast bij mijn heupen en trekt me wat dichter tegen hem aan waardoor ik me vrij ongemakkelijk voel. Ik laat hem los en glimlach nog even nep naar hem.

-

We zitten samen naast elkaar, hand in hand in een bank. Ik glimlach naar de vrouw waarna het programma live gaat. "Welkom allemaal, we zitten hier met Harry Styles van One Direction en zijn nieuwe vriendin Wienowa Irwin, de zus van, ja hoor, inderdaad Ashton Irwin van 5 Seconds Of Summer." Begint de vriendelijke vrouw haar introductie. "Hoe is het met jullie?" vraagt de vrouw vriendelijk. "Het gaat super goed!" Antwoord ik terwijl ik Harry verliefd aankijk. Ugh, was het Luke maar. "Oke, fijn om te horen! We gaan jullie nu wat vragen stellen die de fans ons vroegen via twitter. Hier komt de eerste, hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" Ik slik, daar hebben we eigenlijk nooit afspraken over gemaakt. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Harry. "Vertel jij het ze maar lieverd." Zeg ik vriendelijk. Hij twijfeld maar praat dan toch. "Eigenlijk is dat een grappig verhaal, ik botste tegen haar op in het voetbalveld waar ik en Louis op dat moment aan het voetballen waren, ze was daar ook aan het voetballen." Het verhaal klinkt logisch, maar ik zou er nooit in getrapt zijn, gelukkig zij wel. Na nog zo'n 15 vragen is het intervieuw voorbij en lopen we samen de kamer uit, oh god, nu zijn we weer alleen, wat zal hij me nu weer flikken?

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu