Ik druk mijn lippen teder op die van haar, maar bedenk me dan. Dit wil zij niet, niemand wil dit met mij. Ik trek me geschrokken weg en sta op. "Het spijt me, ik kan dit niet." Ik ren de kamer uit op weg naar beneden waar ik Wienowa boos aantref. "Ashton daar ben je! Kan ik even met jou en Luke praten?" Ik knik en Wienowa pakt Luke's hand vast waardoor zij hem meetrekt naar de keuken. Ik ga zitten op het aanrecht en kijk richting Wienowa die Luke's hand verlegen loslaat. "het spijt me zo erg, de paparazzi mogen het gewoon niet zien." Mompelt ze zachtjes naar hem, ik hoor hem slikken. Ik heb echt ontzettend veel medelijden met die twee, maar Harry vertelde waarom ze het deden, dus ik ben aan de andere kant wel blij dat ze het toch doet, hoe erg ze hem ook haat. "Ashton, Luke. Ik weet het allemaal niet meer, misschien is het voor mij beter om naar huis te gaan, ik kan geen relatie hebben met iemand waarvan ik niet hou." Ze kijkt geschrokken naar Luke die weg kijkt. Ik wist wel dat dit zou gebeuren, wienowa is geen type die alles doet volgens het boekje, alles moet op haar manier en als ze haar zin niet krijgt, dan gaat ze het ook echt niet doen. Ik slik ook.
"Maar dan moeten wij ook naar huis." Zegt Luke die haar hand weer vastpakt en er zachtjes in knijpt. "Hij heeft gelijk Wienowa, allebei de oplossingen zijn niet het beste, maar je verliest meer als je weggaat." Ze zucht. "Misschien is het beter als we dan maar een pauze nemen." Een traan rolt over Luke's wangen naar het uitspreken van deze zinnen. Wienowa schud haar hoofd wild. "Wij blijven hoe dan ook bij elkaar, ook al moet het in het geheim.. Ik heb je eindelijk, ik laat je nu echt niet meer gaan hoor." Wienowa laat nu ook een traan rollen. Ik leg mijn hand op haar schouder en knijp er zachtjes in, je zag Wienowa eigenlijk nooit huilen, maar als ze huilde, dan was het om iets wat ze echt heel erg vond. Ik kan het niet aan zien, om haar zo te zien, dat heb ik nooit gekunt, ze is gewoon een beetje apart, maar ik hou van haar, en ik denk dat iedere grote broer hetzelfde heeft over hun kleine zusje. Mijn hart klopt in mijn keel als ik mijn lippen zachtjes op haar wang druk. "Ik wil jou ook niet kwijt." Zegt Luke. Wienowa had vaak geen aandacht voor me, maar ik wist dat ze van me hield. "Wienowa?" Fluister ik zachtjes in haar oor. Ze laat Luke los en kijkt huilend mijn kant op, en op het moment dat onze blikken elkaar kruisen, vliegen we elkaar in de armen. Best vaag, zonder woorden konden wij altijd al zeggen en laten zien wat we bedoelde. Zo was het nou eenmaal. We laten elkaar los en ik glimlach naar haar. "Ik hou van je, het komt goed kiddo." Zeg ik. "Ik hou ook van jou, broer." Ze kijkt weer terug naar Luke en zucht. "Ik denk dat het tijd is om eens een op een met Harry te praten." Mompelt ze. Luke knikt bezorgd. "Ik hou ook van jou Luke." Ik glimlach naar het stel. "Ik ook van jou." En ze planten hun lippen op elkaar, ik voel het steken in mijn hart. Was het maar zo mooi bij Mabel en mij, net zoals bij Wienowa en Luke, ze zijn perfect.
Wienowa loopt de keuken uit en ik kijk naar Luke. "Het komt goed Luke, Wienowa is eigenwijs, dat weet je." Hij knikt en verlaat met tranen in zijn ogen ook de keuken.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...