Ik had aan iendereen gevraagd of ze naar beneden konden komen. Langzaam stroomde de kamer vol en als laatste lip Harry de kamer in nadat hij die hoer van hem had uitgelaten. Snel ijsbeerend tik ik met mijn vingers tegen mijn kin, tranen borrelen op in mijn ogen waarna ik naar Michael kijk die precies weet wat ik bedoel. Hij staat op en slaat zijn armen om me heen. "Wat is er nu weer aan de hand.." Mompelt Harry. "Jij moet je bek houden!" Zegt Michael terwijl hij naar Harry wijst die chagerijnig op de bank zit. Ik kom langzaam tot rust waarna ik voor de groep ga staan en mijn keel schraap.
"Wienowa is verdwenen." Gooi ik er in een keer uit. Alle ogen komen spontaan mijn kant op, behalve die van Harry. Hij kijkt verward naar de grond waarna hij slikt. "Kan ze niet gewoon naar een hotel zijn gegaan?" Mompelt Louis. Ik haal mijn schouders op. "Zou kunnen, maar als je Wienowa's geschiedenis weet.." Ik kijk weer even naar Michael die het van me over neemt. "We zijn bang dat ze een terugval krijgt." Zegt hij. Ik knik en voel een traan over mijn wang stromen. "Wat is haar geschiedenis dan?" Vraagt Luke bezorgd. Hij wist het niet, ik heb het hem nooit verteld omdat ik bang was dat hij haar daarom niet wilde. Michael laat het weer aan mij over en gaat naast Luke zitten waarna hij zijn hand op zijn knie legt waar Harry boos van op kijkt.
"Wienowa is heel lang drugs verslaafd geweest." Begin ik. Alle jongens en Mabel kijken me geschrokken aan, zelfs Harry blijkt er een beetje aandacht voor te geven. "En ze heeft geprostitueerd. en ze is in die tijd ook dakloos geweest." Ga ik verder. "Dus?" Mompelt Harry. "Dus jij moet even je bek houden zodat ik verder kan." Hij schud zijn hoofd en gaat in een betere positie zitten. "We hadden haar eindelijk terug op het goede pad, we hadden er voor gezorgd dat ze nooit meer in aanraking zou komen met alcohol of al die rommel.. Maar nu ze weg is gelopen met een hele goede reden." Ik stop mijn zin en kijk Harry kwaad aan, maar zo dat Luke het niet kan zien, die trouwens toch niks ziet want hij is aan het huilen.
"Ik ben gewoon ontzettend bang dat ze is teruggevallen en nu ergens op straat ligt, in de kou.." Ik zucht en kijk naar de klok. "Nog iemand iets te zeggen, want ik wil haar gaan zoeken?" Iedereen haalt zijn schouders op. "Ik ga met je mee." Mompelt Luke. Ik knik. "Nog iemand anders?" Even blijft het stil maar dan staat Niall op. "Ik help wel." Ik knik weer, dat had ik niet verwacht. "Dude, waarom? Je haat haar." Zegt Harry maar Niall haalt zijn schouders op. "Ik heb altijd al geweten dat er een reden zat achter die haat van haar, dit verdient ze niet Harrold en dat zou jij moeten weten." Harry zucht en Niall komt naast mij staan. Uiteindelijk staan ook Michael, Calum en Louis op om me te helpen. "Zullen we dan maar gaan?" Iedereen knikt en we vertrekken.
JE LEEST
The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.
FanfictionMabel : Hij stroopt zijn mouw een paar centimeten omhoog zodat zijn pols te zien is. ' Ga je gang ' Mompelt hij terwijl zijn blik mijn ogen niet verlaten. ' Dat kan ik niet, ik zou je pijn doen.' Hij pakt mijn hand vast en legt er een scherp mesje i...