Hoofdstuk 51 • Mabel

404 27 5
                                    

Ik had met Jack geslapen. Het was niet de eerste keer dat ik het met hem had gedaan dus ik was er volkomen kalm mee. Bovendien was Jack het eerste wat in me opkwam toen ik iemand nodig had. Harry was een wrak en dat kon je aan hem zien, Jack daarin tegen had alles op een rijtje. Hij was uitermate rustig en alles ging vanzelf. Ik belde hem met de huistelefoon en hij nam op. Ik vertelde hem mijn hele verhaal. Hij luisterde geduldig en humde af en toe door de telefoon. '' Moet ik anders even langskomen ? Het klinkt alsof je iemand nodig hebt,'' Had hij meelevend gefluisterd nadat ik in huilen was uitgebarsten. De achtergrond muziek deed ook zo zijn werk. En dat deed hij, hij kwam naar me toe. Helemaal voor mij was hij op mijn motor gesprongen om me te troosten. Ik had toen sex met hem gehad, als een soort tegenprestatie. Hij begon me als eerst te strelen en tenslotte deden we het gewoon. Nu lig ik op zijn blote buik en ik voelde zijn ademhaling die ervoor zorgde dat zijn borst omhoog en omlaag ging. Het was een heerlijk ritme. Totdat hij opsprong en mijn hoofd met een knal op de grond viel. Compleet verbaasd van zijn beweging kijk ik op. '' Ik moet gaan, ik heb nog allemaal dingen die ik moet doen. Het loopt niet zo goed meer met het inkomen. De politie heeft mijn drugsdeal ontdekt, en ik ben alles kwijt,'' Legt hij uit. Ik kijk hem even meelevend aan. Dat arme jong moet helemaal blut naar huis toe, waar hij waarschijnlijk ook geen geld had om te eten. Ik voelde me zo schuldig tegenover hem. Hij was helemaal naar mijn huis gekomen om zo'n mislukking als mij te troosten terwijl hij zelf nog veel dieper in de troep zat. Ik weet niet hoe het met de meisjes was die ik vanmorgen had gezien, maar ik voelde me zo goed nadat Jack me was komen opzoeken. Ik voelde de bekende vlindertuin in mijn buik, ik was nogsteeds verliefd op Jack. En ik was bereid om alles voor hem te doen. Zolang hij maar beloofde om bij mij te blijven. Nog heel even zodat ik het veilige gevoel weer kon voelen, het gevoel dat Harry mij niet kon geven nadat hij was veranderd in een wrak. Nee, Jack was daarin tegen nogsteeds de oude, dappere jongen. Hij kon mij wel beschermen tegen de hele wereld die mij afkeurde, als hij mij maar beloofde dat ik zijn enige meisje was. Hij hield van mij, dat zei hij. '' Kan ik iets voor je doen ?'' Vroeg ik hem terwijl ik hem aan mijn t-shirt terugtrok. '' Mabel, ik kan je het natuurlijk niet vragen. Dat snap je. Het is moeilijk om werk te vinden als drugsdealer. Niemand wil me hebben. '' Ik knikt begrijpelijk maar kon het hier niet bij laten. Jack was een schatje en hij zou hetzelfde voor mij doen. '' Ik moet ook nog al mijn vrienden afbetalen waar ik die drugs van heb, '' ''- Ik kan je daar toch wel meehelpen, hier komen we wel uit. '' Sprak ik hem bemoedigend toe. '' Ja, je kan natuurlijk een ding voor me doen ..,'' En daar kwam het dan, hoor. Ik zou even aan zijn vriendjes moeten frummelen. Dan zouden ze wel tevreden zijn, en dan zou Jack er geen last meer van hebben. Ik schudde zachtjes mijn hoofd. '' I-Ik denk niet dat ik dat kan,'' Mompel ik verlegen met mijn blik op mijn vingers gevestigd die in elkaar gestoken waren. Toen raakte ik bij Jack een snaar en zijn meelevend geknik hield op. '' Oh, denk je dat ? Ik ben hier godverdomme helemaal heen gereden voor jou. Ik had nu ook werk kunnen zoeken. Ik vraag je om een fucking ding, maar nee hoor,'' Schreeuwt hij kwaad en zet de speler iets harder zodat ze het beneden niet zouden horen. Hij was woedend en hij sloeg met zijn vuist tegen mijn kaak. Ik plofte tegen mijn bed aan waardoor ik kreunend van de pijn in een kroop. '' Wat ben je toch weer egoistisch,'' Krijst hij nog kwader en pakte me bij mijn haren weer op. Een paar slagen volgen voordat hij me eindelijk losliet. '' Het s-spijt me, ik zal het d-doen. '' Klonk mijn stem. Het was zachtjes en wanhopig maar hij was tevreden. '' Ik houd van je,'' Hij draaide zich weer om na mijn woorden en ging naast me zitten tegen mijn bed. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik dook in zijn borst. '' Ik weet het, en daarom komt alles goed. Luister, Mabel. Je bent het enige meisje voor mij en ik wil je redden van deze wereld en al die vreselijke mensen. Wij samen gaan zo gelukkig worden, als ik dit gefixt heb dan gaan we samen naar een dansauditie. Daar houd je toch zoveel van ? '' Ik knik en veeg de traan weg. Vlak daarna drukt hij een kus op mijn voorhoofd en verlaat mijn kamer.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu