Hoofdstuk 31 • Mabel

501 26 3
                                    

Nadat Ashton me had verteld dat hij verliefd op me was, heb ik hem verteld dat ik het niet kan. Ik durf het niet. Ik heb het niet in die woorden vertelt maar hij begreep het. ' Ik ben gewoon zo bang -' ' dat ik je hart breek ?' Ik knikte zacht en hij wreef ongemakkelijk over mijn rug. Ik wil dat hij me vertelde dat ik me geen zorgen hoefte te maken. En dat hij dat niet zou doen. Maar dat deed hij niet, hij kon het me niet beloven. ' Het spijt me zo,' van zijn stem was alleen nog maar een fluistering over. ' Ik weet niet meer wat ik moet doen ' mompel ik een paar keer achter elkaar. Mijn vingertoppen tikte tegen die van hem en een tintelend gevoel stroomt er door mijn lichaam. ' Wil je .. Wil je dat ik ga ?' Ik schud mijn hoofd en leun naar voren. Ik druk een kus op zijn wang. Zijn baardhaartjes kietelde en zijn huid was droger dan verwacht. Ik sluit mn ogen als ik me weer naar achter laat zakken.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu zit ik hier, in de douche. De tranen lopen langs mijn wangen. Bakken met teugen. Ik wil mezelf tegen de stenen muur aan slaan, of de glazen wanden die de douchecabine vormen. Ik houd mijn adem in, voor straf. Ik moest mezelf straffen voor wat ik gedaan had. Ik was dom geweest om hem zo de grond in te boren en niet te vertellen hoe het echt zat. Jaa, ik was bang dat hij mijn hart zou breken. Maar ik was nog veel banger om dat van hem te breken. Ik was een wrak, en hij wist dat. Hoe kan hij, ondanks alles, me toch leuk vinden. Ik draaide de kraan dicht en ging zitten op de koude vloer. De warme druppels water die zojuist nog mijn lichaam verwarmde, waren verdwenen en hadden plaats gemaakt voor een ijskoude rilling. Ik verdiende dit.

The Perfect mismatch ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu